czwartek, 18 kwietnia 2019

MÓZG WPROWADZA BUDOWĘ GŁUPIEGO NA OPARTĄ NA LUDZKIM UMYŚLE

Odkryłam, że mózg wprowadza budowę głupiego na opartą na ludzkim umyśle. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum, a ja odkryłam, że na tym rozumie zbudowany jest mądry człowiek zbudowany z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia opartych na mózgu. Odkryłam też, że mózg wprowadza inną budowę człowieka na systemy neurologiczne zbudowane z energii uśmiercającej życie i że one mają oparcie w ludzkim umyśle. Zatem odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla to budowa głupiego człowieka oparta na słowach jakie mózg wprowadza na ludzki umysł. Odkryłam, że ludzki umysł jest zbudowany z innej energii i że jest to zła energia z jakiej zbudowany jest złoczyńca. Odkryłam, że ten głupi człowiek zaburza porządek we wszechświecie i zaburza psychiczny spokój psychice opartej na rozumie. Ludzie zaburzający psychiczny spokój wybierają na swoich przywódców ludzi zaburzających psychiczny spokój. Ludzie zaburzający psychiczny spokój wtrącają się do świata stworzonego przez jego Stwórcę i wtrącają się do życia ludzi narzucaniem im do wykonywania słowa na jakich wykonuje się słowa głupiego. W szkołach uczą tych słów głupich ludzi a ci którzy się uczą tych słów robią się głupi jak ci których słów się uczą. Pamiętam jak z Polski pojechało nas około tysiąca osób do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na egzamin z Doradztwa Podatkowego a nikt nie zdał a co jest dowodem na to, że nasz mózg nie rozumie narzuconych słów i je odrzucił na ludzki umysł. Umysł ludzki jest zbudowany z nierozumianego myślenia. Widziałam, że przychodzący do mnie po pomoc ludzie mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że na tym nierozumianym języku ludzie mają zmienioną budowę na opartą na ludzkim umyśle i że na nim są umysłowo chorzy zbudowani z systemów neurologicznych na jakich są psychicznie chorzy wykonujący czynności na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów ludzi na wykonywanie tych słów. Wskazuję na zakrzywienie w energii jakie widzi Albert Einstein we wszechświecie, że ja wskazuję, że na tym zakrzywieniu w energii zbudowany jest człowiek na swoich słowach lub innych oszustów. Dobrze widzi Fizyk kwantowy mówiąc w prowadzonym przez niego programie o energii rzeczywistej, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Wskazuję Fizykom którzy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi energia nierzeczywista, że z niej zbudowani są ludzie na ich słowach. Znawcy Anatomii byli Obserwatorami u mnie na Twitterze a oszuści z Unii Europejskiej jak zobaczyli, że prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy to najpierw wymazali nazwisko profesora, wymazali ogromną ilość ludzi Obserwatorów i zamknęli mi wejście na Twittera wymuszając przejścia na słowa RODO. Wskazuję, że na tych słowach RODO i wszystkich nazywanych prawem i wiarą w Boga ludzie mają z nabycia w sobie budowę opartą na braku rozumu. Wskazuję, że na tej budowie opartej na braku rozumu ludzie przeszli na wykonywanie czynności na energii opartej na braku rozumu na jakiej są w szpitalach i zakładach psychiatrycznych i wszystkich innych szpitalach i z czasem zakopani do grobu. Wskazuję, że oszuści wiedzą, że wprowadzają ludzi w umysłową chorobę i śmierć bo usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2013 Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję, że mordercy mówią, że konkurują z Bogiem. W filmach też można usłyszeć słowa Aktora który mówi, że Bóg ma w nim konkurenta, a ja wskazuję, że Bóg tego konkurenta wykazuje, że jest głupi. Wskazuję, że Bóg tego konkurenta wykazuje na energii z jakiej zbudowany jest złoczyńca i że złoczyńca ma zapewnione doświadczanie swoich słów na energii wykonującej słowa złoczyńcy. Ludziom medycyny którzy piszą, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby wskazuję, że ci ludzie są zbudowani z tych chorób i że są one oparte na ludzkim umyśle. Nic złoczyńcom nie pomoże nie nauczanie na medycynie, że złoczyńca jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na ludzkim umyśle i nic im nie pomogą zaniesione hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to złodziej i bandyta. Nic złodziejom i bandytom nie pomoże budowanie kościołów i modlenie się do Boga ażeby na swoich słowach nie byli mordercami znęcającymi się na psychice stworzonej przez Boga. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów morderców którzy na Niego napadli i przybili Go do krzyża i wskazuję jak mordercy mają swoich ludzi w internecie którzy nie wprowadzają w Google odkryć naukowych dowodzących, że ludzki umysł to złodziej i bandyta. W naturze nie ma złej energii. Zła energia jest oparta na słowach złoczyńcy. Zła energia wykonuje słowa złoczyńcy. Natura jest wieczna i nieśmiertelna i złoczyńca ma zapewnione wykonywanie dla niego zła przez złą energię wykonującą słowa złoczyńcy. Neurolog prof. Jan Talar bardzo dobrze widzi, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje, a ja bardzo dobrze widzę, że coś takiego jak śmierć w systemach neurologicznych opartych na mózgu nie istnieje.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz