środa, 17 kwietnia 2019

STAN ŚWIADOMOŚCI I NIEŚWIADOMOŚCI ZBUDOWANY JEST Z ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH

KILKA RAZY PUBLIKUJĘ TO MOJE ODKRYCIE, A LUDZIE PRACUJĄCY W INTERNECIE JE WYMAZUJĄ. ZATEM GŁUPI MAJĄ SWOICH PRZEDSTAWICIELI PRACUJĄCYCH W INTERNECIE.

LUDZIE ZASTANAWIAJĄ SIĘ NAD TYM KTÓREGO GŁUPIEGO WYBRAĆ
Odkryłam, że stan świadomości i nieświadomości zbudowany jest z energii zawartej w słowach. Ta energia zawarta w słowach jest przekładem na systemy neurologiczne na jakich wykonuje się czynności na energii zawartej w słowach. Odkryłam, że Umysł Stwórcy i umysł człowieka mają swoje odrębne systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w słowach. Odkryłam, że psychika zbudowana ze słów jakie są w naturze mózgu jest świadoma, a psychika zbudowana ze słów narzuconych przez człowieka jest nieświadoma. Odkryłam, że psychika jest świadoma na rozumie w mózgu i że mózg nieświadomą psychikę wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Na tym umyśle opartym na braku rozumu psychika jest głupia. Głupota jest oparta na energii zawartej w słowach narzuconych przez człowieka. Mądrość jest oparta na energii zawartej w słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika zbudowana z systemów neurologicznych opartych na mózgu jest mądra, a psychika zbudowana z systemów neurologicznych opartych na słowach ludzi jest głupia. Odkryłam, że umysłowa i psychiczna choroba jest zbudowana z energii zawartej w ludzkim umyśle. Odkryłam, że mózg oparty na rozumie wprowadza słowa na jakich człowiek jest głupi na ludzki umysł.
Psychika zbudowana na ludzkim umyśle jest głupia bo błąka się chodząc i nie wiedząc dokąd idzie i nie wie co robi. Odkryłam, że psychika zbudowana na ludzkim umyśle jest chora na schizofrenię i że wszystkie choroby są chorobami psychicznymi opartymi na umysłowej chorobie, a umysłowa choroba oparta jest na ludzkim umyśle. Psychika zbudowana z energii opartej na ludzkim umyśle potrzebuje opieki bo jest głupia.
Psychika oparta na rozumie jest samodzielna.
                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz