środa, 17 kwietnia 2019

MÓZG WPROWADZIŁ WOLĘ LUDZI W BUDOWĘ ZŁOCZYŃCÓW

Odkryłam, że mózg wprowadził wolę ludzi w budowę złoczyńców na jakiej to budowie złoczyńca jest zbudowany z systemów neurologicznych wykonanych ze złej energii jaka jest przekładem słów złoczyńcy na wykonywane czynności. Odkryłam też, że kod genetyczny o jakim Naukowcy odkryli, że jest przekładem zapisów na wykonywane czynności, że te zapisy są wykonane słowami Dobroczyńcy i że to Stwórca wszechświata. O wykonywanych czynnościach na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów Stwórcy na wykonywane czynności odkryłam, że te systemy neurologiczne zbudowane są z dobrej energii na jakiej jesteśmy Dobroczyńcami i wykonujemy na tej dobrej energii czynności dobra i że ta dobra energia jest energią życia. Odkryłam, że energia życia zbudowana jest z układów pierwiastków na jakich zbudowana jest genetyka.
 O wykonywanych czynnościach na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów ludzi na wykonywane czynności odkryłam, że na tych systemach neurologicznych ludzie są zbudowani złoczyńcami i na tych systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii wykonują czynności zła. Odkryłam, że te systemy neurologiczne jakie są przekładem słów ludzi są zbudowane z innych układów pierwiastków jak są w układzie genetycznym pierwiastków i że te inne układy pierwiastków wytwarzają złą energię jaka zadaje cierpienie i śmierć. Odkryłam, że złoczyńcy biorą dobro i za to dobro dają zło i że dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł ludzi ażeby nie wykonywali słów ludzi bo zadają cierpienie i śmierć.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię i dostał za to odkrycie Nagrodę Nobla i odkrył, że ta zmieniona anatomia jest od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na systemach neurologicznych zbudowanych ze złej energii jaka jest przekładem słów ludzi na wykonywanie czynności na złej energii.
Zygmunt Freud odkrył psychikę natury i pisze o niej, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Odkryłam, że te treści to zapisy jakie są w naturze mózgu jakie są przekładem na systemy neurologiczne jakie wykonują na tych treściach czynności utrzymywania życia.
Odkryłam, że tą psychikę Natury z zawartymi w niej treściami na jakich utrzymywane jest życie wyparły systemy neurologiczne z zawartymi w nich treściami narzuconymi przez ludzi na jakich wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci słowa ludzi i że mają oni psychikę psychopaty i wykonującej słowa psychopaty ofiary.
 Psychika Natury jest świadoma. Nieświadoma jest psychika oparta na słowach ludzi.
Stan świadomości i nieświadomości zbudowany jest z energii zawartej w słowach.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz