środa, 17 kwietnia 2019

GOOGLE REPREZENTUJE GŁUPICH

Odkryłam, że Google reprezentuje głupich. W naturze wszyscy jesteśmy zbudowani na Umyśle opartym na rozumie, a Google jak przedstawiam odkrycia naukowe, że człowiek na słowach ludzi jest głupi to nie wprowadzają tych odkryć w Google. Dzisiaj kilka razy musiałam wprowadzać moje odkrycie zatytułowane Stan świadomości i nieświadomości jest zbudowany z energii zawartej w słowach i jest ono co chwilę chowane a na moim Blogu wykazują, że czytają tylko 4 osoby z Polski, jedna z Niemiec i jedna ze Stanów Zjednoczonych, a zatem ukrywają, że ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy na wykonywaniu woli ludzi. To nie tylko to moje odkrycie jest chowane, a ponad cztery tysiące innych, ale teraz nawet z mojego Bloga usuwają dowód umysłowej i psychicznej choroby, że jest oparta na wykonywaniu woli ludzi. Google wymusza przejścia na słowa RODO na jakich człowiek jest głupi, chory i umiera. Wskazuję na kpienie sobie przez głupich z ludzi i pokazują, że kpią ze Stwórcy który stworzył ludzi na rozumie.
Dokąd oszuści nie zobaczyli, że ich odkryłam na moim Blogu wykazywali ludzi z około dwustu krajów świata a z Twittera przysyłali zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz