piątek, 12 kwietnia 2019

ZMIENIONA ANATOMIA JEST PRZEKŁADEM SŁÓW KŁAMCY NA ENERGIĘ DO STOSOWANIA PRZEMOCY

Odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a ja odkryłam, że w mózgu są z nabycia słowa kłamcy i ich zapisy są przekładem na wykonywane czynności na innej energii jak jest w układzie genetycznym pierwiastków i że jest to energia jaką kłamca stosuje przemoc na anatomii.
Odkryłam, że energia jaką kłamca stosuje przemoc na anatomii jest w człowieku w systemach neurologicznych z nabycia oparta na nabytych w mózgu słowach kłamcy. Odkryłam, że energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków to energia życia oparta na Prawdomównym mózgu i że ten Prawdomówny mózg wprowadza słowa kłamcy na ludzki umysł na jakim kłamca jest zbudowany z energii jaką stosuje przemoc i że ta energia do stosowania przemocy zawarta jest w słowach kłamcy. Odkryłam, że systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest kłamca są zbudowane ze złej energii wytworzonej słowami kłamcy i że kłamca na tej złej energii wykonuje czynności zadawania cierpienia i śmierci. Odkryłam, że energia do stosowania przemocy jest wytwarzana słowami kłamcy.
Odkryłam, że kłamca stosuje przemoc w celu wymuszenia od anatomii pieniędzy, nieruchomości, wartościowych rzeczy, seksu. Jako przykład podaję kłamcę stosującego przemoc który mówi, że prowadzi bezpłatną pocztę, a kiedy chcę wpisać wiadomość to ukazuje się następująca plansza przysłana przez @smtpo 56.poczta.onet.pl z następującymi treściami:
( Pochyłym pismem z pogubioną czcionką odpowiadam ja.)
Re: Intrum-Przypomnienie brak wpłaty. Nigdy nie dokonywałam żadnych wpłat , nie podaje się ode mnie zlecenia i jego wykonania. 
FWD: Medycyna mówi, że ma leki na słowa oparte na kłamstwie. Jest to tytuł mojego artykułu.
Re: Brak regularności (582730#38609865) Nigdy nie wpłacałam żadnych pieniędzy. 
Re: Podaruj sobie spokój na Wielkanoc. Przemoc mówiąca, że będziesz mieć psychiczny spokój na Wielkanoc jak dasz pieniądze bandycie który nic dla ciebie nie wykonał. 
Re: Odp.Odp. Zmieniona anatomia wykonuje czynności na umysłowej..... Jest to tytuł mojego artykułu.
Re: HREPO 2018 CENFERENCE INVITATION Jest to zacytowanie przysłanego mi zaproszenia na konferencję do Davos w sprawie przemocy.

   Wskazuję, że złodziej nic nie wykonał dla psychiki, a chce od psychiki wykonywania jego woli dawania mu pieniędzy. Wskazuję, że złodziej to bandyta stosujący przemoc zadawaniem cierpienia i śmierci złą energią z jakiej jest zbudowany.
Cytowane moje artykuły i zaproszenia mnie na konferencję do Davos w sprawie przemocy pokazuje podłego człowieka który to pisze. Ten podły człowiek kpi sobie z tego, że ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy na myśleniu opartym na kłamstwie i kpi sobie ze stosowania na psychice przemocy. Ta podłość jest oparta na słowach kłamcy jakie ma z nabycia w mózgu. Podły człowiek zbudowany jest z energii jaka jest przekładem jego słów.
Na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu jesteśmy przyzwoitymi, inteligentnymi ludźmi. Stwórca nas stworzył takimi jak On jest.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz