sobota, 20 kwietnia 2019

MORDERCA UŚMIERCA SŁOWAMI

Życie i śmierć zbudowane są z energii. Wypowiadamy słowa głosem zbudowanym z energii zbudowanej ze słów Stwórcy lub ze swoich. Głosy zbudowane z energii Stwórcy pięknie śpiewają, a głosy zbudowane z energii zawartej w słowach ludzi to fałsz. Słowa zbudowane z energii życia jakie są słowami Stwórcy są słowami powodującymi odczuwanie radości i szczęścia, a słowa zbudowane z energii zawartej w słowach człowieka powodują odczuwanie cierpienia i śmierci. Mordercy mówią, że Jezus zmarł z powodu pęknięcia serca bo czuł rozdzierający ból, a ja mówię, że Stwórca nie zna bólu i nie zna cierpienia i nie zna śmierci. Serce Stwórcy jest zbudowane z energii życia. Stwórca nie zmarł a przyszedł ludziom mordercom pokazać, że na ich słowach są zbudowani z energii śmierci i ten kto wykonuje ich słowa temu pęka serca bo czuje rozdzierający ból. To morderca zadaje cierpienie i śmierć. Stwórca przyszedł na ziemię wskazać na ludzi morderców, że są zbudowani ze słów zadających cierpienie i śmierć. Wskazuję, że każdy kto wykonuje słowa morderców zapisane, że to prawo i wiara w Boga cierpi i umiera. Pisarze opisują męki ludzi a Reżyserzy pokazują te męki, a ja wskazuję, że są one zbudowane z energii zadającej cierpienie i śmierć z jakiej ukrywają, że są zbudowani ludzie mordercy. Człowiek morderca wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Kiedy w roku 2013 napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że ja odkryłam, że ten o rozbieżnych celach człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie przedstawiciel morderców wypytać mnie kto reaguje na moje odkrycia. Ten przedstawiciel mordercy został później wybrany Ministrem od wymierzania sprawiedliwości nie stworzonym przez morderców ludziom. Po wizycie tego człowieka należącego do morderców otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z pozdrowieniami dla mnie w odpowiedzi na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach ludzi jest energia śmierci i od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Od Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy od roku 2011 do 2013 reagowali na moje odkrycie przestały przychodzić zapytania czego od nich oczekuję, bo mordercy usunęli ich ze stanowisk za to, że chcieli życia.
Przedstawiciel morderców z partii PIS nazywany Ministrem Sprawiedliwości znęca się na psychice Kardiologów oskarżaniem ich za śmierć serca ojca Ministra który serca nie stworzył. Kardiologom i innym Lekarzom wskazuję, że na medycynie ich nie nauczyli, że morderca zbudowany jest z systemów neurologicznych uśmiercających życie wykonujących słowa ludzi. 

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz