czwartek, 18 kwietnia 2019

OSZUST I WYKONAWCA SŁÓW OSZUSTA ŻYJĄ TAK DŁUGO AŻ SIĘ UŚMIERCĄ

Oszust i wykonawca słów oszusta żyją tak długo aż się uśmiercą. Śmierć następuje w wyniku nabywania systemów neurologicznych zbudowanych z energii śmierci, a tych systemów neurologicznych nabywa się na wypowiadaniu słów oszusta i na wykonywaniu słów oszusta. Prezydent który mówi, że poczeka aż Sędziwie którzy nie chcą wykonywać jego słów niby naturalnie umrą, a ja wskazuję, że jak nie będą wykonywali słów na jakich wykonuje się wolę ludzi to będą żyli. Stwórcy złodzieje i bandyci nie oszukali bo Mózg oparty na słowach Stwórcy wprowadza złodzieja i bandytę w energię opartą na słowach złodzieja i bandyty. Gwałcący się nawzajem umierają na chorobę zbudowaną z energii na jakiej gwałcą jaką nazwali aids. Pedofile umierają na energii na jakiej gwałcą małe dzieci. Ludzie gwałceni umierają na wyrażanej zgodzie na gwałt bo jak się nie zgodzą to energia zadająca cierpienie i śmierć nie ma oparcia w mózgu na słowach w mózgu z nabycia. Dokonywana przemoc zadaje cierpienie, ale jeśli ta energia nie ma oparcia w mózgu to sama się likwiduje. Nie ma chorób bez oparcia w mózgu. Systemy neurologiczne z jakich zbudowane są choroby mają oparcie w mózgu na słowach w mózgu z nabycia od człowieka. Prawo złodzieje niech sobie ustanawiają w stworzonym przez nich świecie i dla stworzonych przez nich ludzi. Ludzie którzy nie zgadzają się na wykonywanie słów złodziei nazywanych prawem nie mają oparcia w mózgu bo nie wykonują słów złodziei. Złodziei jest tylu, że mówią, że okradają mnie zgodnie z prawem. Pisałam wielokrotnie do sądów o przedstawienie mi tego prawa do mnie ludzi którzy mówią, że ich myślenie jest dla mnie prawem, a nigdy nie przysłali. Sądy oparte na słowach złodziei orzekają, że ludzie mają wykonywać słowa  złodziei i jak Sąd do mnie pisze, że opiera się na nazywaniu prawem słów ludzi to odpisuję, że nie chcę takiej pomocy sądu. Postanowienie, że człowiek ma wykonywać słowa ludzi jest postanowieniem, że anatomia ma wykonywać wolę ludzi. Wskazuję ludziom którzy wykonują postanowienia ludzi, że Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia zmienia się na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Wskazuję, że zmieniona anatomia jest zbudowana z systemów neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. Wskazuję, że na tej zmienionej anatomii zbudowany jest człowiek złodziejem, gwałcicielem. mordercą, chamem i każdym innym rodzajem oszusta. Odkryłam, że Stwórca anatomii reaguje na oszusta wprowadzaniem go na zmienioną anatomię.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz