poniedziałek, 29 kwietnia 2019

ZMIENIONA BUDOWA LUDZI TO LUDZIE MORDERCY

Anatomia to budowa człowieka wykonana z energii życia. Anatomia to energia życia oparta na mózgu. Nie ma zmienionej anatomii jak mówi to Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski bo zmieniona budowa człowieka nie ma oparcia w mózgu. Anatomia to budowa człowieka oparta na mózgu. Zmieniona budowa człowieka na energię śmierci nie jest oparta na mózgu a jest oparta na słowach człowieka. Anatomia jaką jest mózg i energia życia odrzuca słowa mordercy na ludzki umysł i budowę człowieka na ludzkim umyśle na budowę z jakiej wykonany jest morderca. Morderca zbudowany jest z energii śmierci. Energia śmierci to wytworzona zła energia słowami złoczyńcy. Złoczyńca zbudowany jest z energii na jakiej wykonuje swoją wolę. Centrum Informacji Genetycznej do której wysyłam moje odkrycia milczy na moje wskazywanie, że myślenie pochodzące od człowieka to nie są informacje na jakich zbudowana jest genetyka. Milczą też Fizycy na moje do nich wskazywanie, że energia wykonująca wolę człowieka to nie jest energia z jakiej zbudowana jest genetyka. Komitet nazywający się Neurobiologii odrzuca moje odkrycia a nie mówi dlaczego. Ten Komitet Neurobiologii od razu wie, że należy odrzucić moje odkrycie, że budowa oparta na energii śmierci to nie jest Neurobiologia. Ten ktoś nie potrzebuje Komitetu Neurobiologii do odrzucania mojego odkrycia. Wskazuję dla ludzi wykonujących słowa ludzi, że to ukrywający się przed nimi mordercy.
Wskazuję rodzicom wysyłającym dzieci na naukę słów morderców, że nabywają umysłowej i psychicznej choroby i popełniają samobójstwa na nabytej energii śmierci. Dorośli popełniający samobójstwa to też uczniowie słów morderców.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz