wtorek, 23 kwietnia 2019

WOLA CZŁOWIEKA TO WOLA ZŁODZIEJA OKRADAJĄCEGO PRZY POMOCY NARZUCANIA SŁÓW

Komornicy i ludzie pracujący w firmach windykacyjnych to złodzieje wymuszający pieniędzy za narzucone słowa. Organy skarbowe to złodzieje wymuszający pieniędzy za narzucone słowa. Wskazuję, że na tych narzuconych słowach zmieniona jest budowa człowieka na złodzieja. Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że złodziej nie ma anatomii a ma energię na jakiej wykonuje czynności złodzieja. Wskazuję, że te czynności złodzieja wykonuje człowiek na swoich słowach jakie ma z nabycia w mózgu i na nich umysłową i psychiczną chorobę. Na słowach Stwórcy jesteśmy uczciwymi ludźmi. Psychika oparta na słowach jakie są w naturze mózgu wykonuje czynności uczciwie. Dr Psychiatra Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei też ma na oddziele psychicznie chorych. Wskazuję, że ta psychika chora zbudowana jest z innych systemów neurologicznych jak psychika zdrowa oparta na mózgu. Złodzieje z Unii Europejskiej nie mówią przed kim chronią na ich słowach nazywanych RODO. Przed złodziejami nie chronią bo są złodziejami. Ludzie pracujący w internecie którzy nie wpisują w Google odkryć naukowych dowodzących, że wola ludzi to słowa złodziei chronią złodziei. Złodziei chroni ten kto też jest złodziejem. Tylu ludzi złodziei nie ma, że wykazują na moim Blogu teraz kilku ludzi. Złodzieje nie wykazują na moim Blogu ludzi których okradają ażeby nie dowiedzieli się, że ich okradają. Złodzieje zobaczyli kiedy ich odkryłam bo przestali wykazywać na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, zamknęli mi wejście na Twittera z którego wcześniej przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu i przestali wpisywać moje odkrycia w Google. Złodzieje mówią, że modlą się do Boga ażeby nie cierpieli i nie umierali na systemach neurologicznych z jakich zbudowany jest złodziej na swojej woli. Mordercy mówią, że modlą się do Boga ażeby dobrze się czuli na systemach neurologicznych na jakich znęcają się na psychice i ją uśmiercają. Dr Psychiatra zapytał mnie dlaczego jego pacjenci zachorowali po kontroli skarbowej, a nie zauważa, że złodzieje i wykonujący słowa złodziei nie mają mózgu bo napisał książkę wraz z profesorem Psychiatrą Leki wpływające na czynności mózgu. Wskazuję, że psychicznie chory nie ma mózgu. Mózg ma zdrowy psychicznie. Zdrowy psychicznie nie potrzebuje leków bo na słowach jakie są w naturze mózgu jest zdrowy. Zapisy jakie odkryli naukowcy, że to kod genetyczny to słowa Stwórcy na którego słowach zbudowane są wszystkie stworzenia z energii życia. Dobrze widzi Neurolog prof. Jan Talar, że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje bo ja wskazuję, że śmierć istnieje na słowach złodzieja i bandyty znęcającego się na psychice natury ażeby wykonywała słowa złodzieja i bandyty. Złodzieje i bandyci mówią do ludzi których okradają i mordują, że mają leki na budowę na jakiej wykonują ich wolę, a w programie Komórki macierzyste pokazują jak chcą Stwórcę okraść z komórek macierzystych. Wskazuję, że komórki macierzyste są w systemach neurologicznych opartych na mózgu, a złodziej i bandyta ma komórki uśmiercające życie w systemach neurologicznych opartych na słowach złodzieja i bandyty jakie ma z nabycia w mózgu. Wskazuję nauczycielom, że nauczaniem słów złodziei i bandytów wprowadzają ludzi w systemy neurologiczne uśmiercające życie na jakich człowiek jest psychicznie chory wykonujący czynności na umysłowej chorobie opartej na słowach ludzi złodziei i bandytów. 

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz