niedziela, 21 kwietnia 2019

Z MARTWYCH WSTANIE TO POWRÓT NA FUNKCJONOWANIE NA ENERGII ŻYCIA

Stwórca którego znamy jako Jezusa pokazał nam, że z martwych wstanie jest powrotem do życia. Nie wiem czy nauka jest tak ciemna, że nie widzi, że człowiek na słowach ludzi funkcjonuje na energii śmierci, a na słowach Stwórcy funkcjonuje na energii życia bo wygląda na to jakbym ja pierwsza na świecie odkryła, że ludzie na swojej woli funkcjonują na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, ale nie ogłoszono, że ta zmieniona anatomia funkcjonuje na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka uśmiercania życia. To, że Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przesyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że na mózgu funkcjonujemy na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia a na słowach człowieka na systemach neurologicznych zbudowanych z energii uśmiercającej życie jest dowodem na to, że dostaję pozdrowienia od umysłowo chorych ludzi. Wskazuję, że funkcjonowanie na systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka jest na umysłowej chorobie. Na rozumie w mózgu funkcjonujemy na zdrowym umyśle. Dowodem na to, że medycyna nie uczy, że człowiek na woli człowieka funkcjonuje na systemach neurologicznych uśmiercających życie, a na słowach jakie są w naturze mózgu funkcjonuje na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia jest przysłanie mi przez każdego z Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 pism z wyrazami szacunku i uznania i przysyłanie do mnie co jakiś czas pism w których zadaje się mi pytania czego od nich oczekuję. Tym czego oczekuję to powrotu ludzi na funkcjonowanie na energii życia. W roku 2013 kiedy to napisałam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów to przyszedł do mnie przedstawiciel od umysłowo chorych ludzi władzy zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycie. Przedstawiciel umysłowo chorych został Ministrem Sprawiedliwości a Dyrektorów opartych na rozumie usunęli z Departamentu Zdrowia.
W pokazywanym programie W poszukiwaniu Boga pokazują naukowca nad którym ksiądz odprawia egzorcyzmy bo mówią, że szatan opętał naukowca. Ludzie w dawnych czasach mówią o upadłych aniołach że zamienili się w demonów. Ludzie mówią o realnie istniejących diabłach, a ja wskazuję, że ten opętany jest opętany złą energią jaką wytworzył narzuconymi przez siebie słowami. Tak samo każdy umysłowo chory jest opętany złą energią jaką wytworzył narzuconymi przez siebie słowami. Źle zachowujący się uczniowie wobec nauczycieli są przebudowani na złą energię opartą na narzuconych słowach. Nauczyciele uczą tych narzuconych słów i wskazuję na skutek jakim jest naukowiec na jakim odprawiają egzorcyzmy. Ksiądz odprawiający nad opętanym egzorcyzmy mówi, że wygania z opętanego diabła, a ja mówię, że nie usunie złej energii z jakiej zbudowany jest diabeł na narzuconych słowach bo zła energia utrzymuje się na narzuconych słowach. Nie ma leku na złą energię wykonującą słowa człowieka. Wszyscy ludzie władzy i wszystkich religii są umysłowo chorzy a na energii opartej na umysłowej chorobie mają psychikę o jakiej wskazuję, że jest psychiką diabła. Ludzi trzeba leczyć ze słów narzuconych bo na nich są umysłowo chorzy wykonujący czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonywaniu czynności wprowadzają w siebie energię opartą na umysłowej chorobie.
Wskazuję, że Stwórca nie pozwala funkcjonować na Jego energii życia ludziom wykonującym swoje słowa. Bardzo dobrze widzi Fizyk kwantowy który w prowadzonym przez niego programie mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja wskazuję, że ta energia rzeczywista jaka nie daje się oszukiwać jest oparta na mózgu jaki nie daje się oszukiwać. Wskazuję, że wszyscy naukowcy oparci na woli ludzi są umysłowo chorzy funkcjonujący na systemach neurologicznych wykonujących słowa umysłowo chorych. To umysłowo chorzy naukowcy mówią w programie Zagadki wszechświata że mózg powstał po to żeby nas oszukiwać bo ja wskazuję, że oszust jest na ludzkim umyśle. Ludzie władzy to oszuści mówiący, że ich słowa są prawem i oszustami są ludzie którzy mówią, że wierzą w Boga. Ci wierzący w Boga śpiewają dzisiaj w kościołach o z martwych wstaniu Jezusa a są to śpiewy umysłowo chorych funkcjonujących na energii śmierci na jakiej człowiek staje się martwy. Program W poszukiwaniu Boga pokazuje, że wie, że Boga szuka, a ja wskazuję, że oszuści narzucający słowa nie szukają Boga, a świadomie narzucają słowa na jakich człowiek jest umysłowo chory i wykonuje słowa umysłowo chorych. Wskazuję na wielką przyczynę umysłowej choroby jaką jest nauczanie słów ludzi kłamców. Wskazuję, że ludzie wprowadzają do mózgu słowa kłamców i na nich powstaje w ludziach zła energia na jakiej wykonuje się słowa kłamców. Bardzo dobrze widzi Neurobiolog Eric Kandel, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności bo ja wskazuję, że te czynności są wykonywane na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje słowa ludzi. Wskazuję dla Neurobiologów, że energia wykonująca słowa ludzi to nie jest Neurobiologia. Nie ma Neurobiologii na słowach oszustów ludzi władzy, a ludzie wykonują ich słowa. Bardzo dobrze widzą ludzie, że władcy wiele wieków temu byli demonami bo ja wskazuję, że demon zbudowany jest z energii wytworzonej słowami demona. Ludzie mówią o walce dobra ze złem, a ja wskazuję, że Stwórca z nikim nie walczy, a kłamcę wprowadza na funkcjonowanie na energii zawartej w słowach kłamcy.
Wracając do z martwych wstania wskazuję na odkrycie naukowe które mówi, że ludzie w stanie śmierci klinicznej przyjmują wiedzę. Wskazuję, że człowiek w stanie śmierci klinicznej nie może narzucać wiedzy opartej na kłamstwie i przyjmuje wiedzę na jakiej zbudowana jest natura, a natura zbudowana jest z energii życia. Człowiek wszedł do świata martwych swoimi słowami i swoimi słowami musi z niego wyjść. Modlenie się do Boga nikomu nic nie da bo to nie Bóg wprowadził ludzi w stan martwych. Na słowach ludzi władzy i wierze w Boga nie ma energii życia, a jest energia śmierci. Też bym nie pozwoliła na funkcjonowanie stworzonych przeze mnie ludzi na energii życia ażeby na swojej woli funkcjonowali na mojej energii życia.
Odkryłam, że funkcjonujemy na energii wykonującej wolę i że energia życia wykonuje wolę Stwórcy, a energia śmierci wykonuje wolę ludzi. Odkryłam, że słowa są pierwiastkami i układy z nich tworzą energię i że nasze ciało jest zbudowane z energii zawartej w słowach.
\Zatem ludzie wykonywaniem słów ludzi wprowadzili w siebie energię na jakiej wykonują słowa ludzi na jakiej są psychicznie chorzy i ten stan psychicznie chorych prowadzi do stanu budowy ludzi imbecyli. Dobrze widzi piszący scenariusze do filmów Harlan Ellison, że świat zamienia się w szambo pełne imbecyli, a ja wskazuję, że na narzuconych słowach przez ludzi bo na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu człowiek jest zbudowany na rozumie. Odkryłam, że mózg wprowadza narzucone słowa na umysł oparty na braku rozumu bo jest zbudowany na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach zbudowana jest psychika jaką odkrył Psychiatra Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że ta psychika jest zbudowana na rozumie w mózgu. 
Zygmunt Freud nazwał psychikę jaką odkrył naturą, gdyż podświadomością a ja wskazuję, że natura to psychika świadoma oparta na rozumie. Zygmunt Freud odkrył, że psychika jaką nazwał naturą to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że ta psychika z zawartymi w niej treściami to wyparte i stłumione systemy neurologiczne zbudowane na rozumie i że są one wyparte i stłumione przez systemy neurologiczne z zawartymi w nich treściami narzuconymi przez człowieka na jakich jest umysłowo i psychicznie chory wykonujący na nich czynności doprowadzania siebie do stanu głupiego i z czasem martwego. 

                                                                                                      Barbara Paul     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz