sobota, 13 września 2014

BRAK W CZŁOWIEKU SŁÓW Z POWODU KTÓRYCH CIERPI I UMIERA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
POLSKA AKADEMIA NAUK
NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT PAN
I WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK

Szanowni Państwo!
Zanim przejdę do przedstawienia braku słów w człowieku z powodu których cierpi i umiera zaznaczę, że na pierwszym miejscu jako adresata umieszczam Uniwersytet Cambridge z powodu przysyłania mi przez ten Uniwersytet podziękowań, których na pewno jest około półtora tysiąca i Uniwersytet Carnegie Mellon z powodu zgadzania się ze mną przysłaniem mi około czterystu podziękowań. Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania i nie napisał dlaczego, a Uniwersytet Cambridge przysyła nawet jeśli wysyłam dziennie kilka pism, to na każde otrzymuję podziękowanie.  Do mojego odkrycia w bardzo dużym stopniu przyczyniło się odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. W ogromnie dużej mierze do mojego odkrycia przyczyniła się wiedza wybitnego dr psychiatry i odkrywcy podświadomości Zygmunta Freuda,, ale też Karola Junga i Marii Szulc. Do mojego odkrycia przyczyniło się wielu wspaniałych ludzi, których nazwiska staram się wymienić w moich książkach i na moim blogu. i mocno podkreślam, że należy do nich dr Deepak Chopra. Dziękuję również dyrektorom z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania Wojciechowi Kłosińskiemu i Markowi Dąbrowskiemu.
Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu  i Carnegie Mellon mówi o tym kto jest tym kto wyparł podświadomość. Podświadomość oparta jest na myśleniu opartym na ugodzie, a myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość to myślenie narzucone przez człowieka jakiego wymusza on wykonywania. Mózg wykazuje sprzeciw na to narzucone myślenie, a skutek tego narzuconego myślenia widzimy u ludzi, że są umysłowo i psychicznie chorzy. Pokazuję dwa rodzaje myślenia w mózgu i dwa rodzaje psychiki. Psychika na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest zdrowa, a człowiek szczęśliwy, a na myśleniu przez człowieka narzuconym psychika jest chora a człowiek nieszczęśliwy. To na myśleniu Stwórcy psychika jest szczęśliwa, a na myśleniu narzuconym przez człowieka cierpi i umiera. Myślenie oparte na ugodzie zastąpiło myślenie oparte na nakazach i wymuszaniu ich wykonywania. Psychika od nakazów i wymuszania cierpi i umiera. Odkryłam, że jeśli wprowadzi się w człowieka myślenie oparte na uzgadnianiu to on zdrowieje. Odkryłam, że podświadomość ażeby być zdrowa potrzebuje tych słów. Jeśli zatem czytają mnie chorzy ludzie i zaczną powtarzać, że opierają się na ugodzie to wstaną z łóżek szpitalnych. Oczywiście musi to być prawdą, że opieramy się na ugodzie. Nasza podświadomość potrzebuje myślenia na jakim psychika jest zdrowa. To prawidłowe, gdyż skutkiem uzgadniania ludzie są ze sobą w zgodzie, a jak są w zgodzie to są zdrowi i szczęśliwi. Ludzie zachorowali i umierają od wymuszania wykonywania ich woli i od wykonywania wymuszanej woli. To są dwa odkryte przez Naukowców myślenia z którymi nie zgadza się mózg. Oczywiście to Stwórca mózgu się nie zgadza. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom narzucającym wolę: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Te organy do dzisiaj stoją na czele świata należącego do jego Stwórcy. Ci ludzie są nieuczciwi. Ludzie, którzy uzgadniają sprawy są uczciwi. Należy zwrócić uwagę na powstałych na narzuconym myśleniu ludzi złoczyńców którzy w wieku np. 16-tu lat mordują kolegów i koleżanki. W telewizorach można zobaczyć jak siedzi na sali rozpraw 19-latek z napisem na koszulce "Zabójca". To myślenie narzucone robi zabójców i widzimy ich w warunkach wojny, że są to ludzie władzy i ludzie im służący. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" dobrze mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Prof. Maria Szulc w jej książce pt. "Potęga podświadomości" pisze, że spokojni sklepikarze w warunkach wojny okazują się, że są groźnymi oprawcami. Maria Szulc uważa, że człowiek ma w sobie tyle samo dobra co zła, a szkoda, że nie mogę jej powiedzieć, że jak nauczyła się głosu o energii podświadomości to ludziom uzależnionym od myśli złych to pomagało. Skoro pomagało to znaczy, że nie mają w sobie energii podświadomości.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż występowałam przed sądami robiąc sprzeciw na to samo myślenie jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Moi klienci cierpieli od wymuszania wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi władzy. Ordynator szpitala psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Naczelny Sąd, ale nie tylko ten Sąd wystąpił o zabranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Ja przedstawiałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju i że zatem chcą ażeby ludzie przegrywali. Podawałam przyczynę tej woli ażeby przegrywali ludzie jaką jest zabieranie ludziom pieniędzy przy pomocy narzuconego myślenia. Urzędnicy, sądy, komornicy, firmy windykacyjne zajmują się wymuszaniem od ludzi pieniędzy. Wszyscy moi klienci cierpieli od wymuszania. Zauważyłam, że jak długo nie wygrywam im spraw to zaczynają się leczyć psychicznie i często na onkologii. Odkryłam, że nowotwory są oparte na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem przez człowieka. Odkryłam, że myślenie narzucone przez człowieka wytwarza złą energię i na niej powstają realne twory jakimi są nowotwory które uśmiercają człowieka. Odkryłam, że prawdą jest, że Bóg stworzył człowieka na swój wzór i podobieństwo, gdyż myślenie człowieka wytwarza energię tak samo jak myślenie Boga. Różnica w energii pochodzi z różnicy myślenia. Myślenie Stwórcy jest do czynienia dobra, a myślenie narzucone przez człowieka jest do czynienia zła. Myślenie oparte na prawdzie jest do czynienia dobra gdyż do uzgadniania, a myślenie oparte na kłamstwie jest do czynienia zła, gdyż do narzucania woli i wymuszania jej wykonywania. Ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu napadają na ludzi. W warunkach pokoju napadają wymuszając wykonywania ich woli, a w warunkach wojny napadają używając swobodnie narzędzi wyprodukowanych do uśmiercania ludzi.

                                                                                            Barbara Paul  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz