poniedziałek, 15 września 2014

NAUKOWCY MÓWIĄ, ŻE CZŁOWIEKOWI ZAGRAŻA CZŁOWIEK

W programach naukowych można usłyszeć stwierdzenia Naukowców, że człowiekowi zagraża człowiek. Usłyszałam też stwierdzenia, że np. małpie zagraża małpa i z tym się nie zgadzam. Nie zgadzam się dlatego ponieważ w stanie natury wszystkie stworzenia zachowują się wobec siebie dobrze, Złe zachowania wprowadził w przyrodę człowiek. Naukowcy stwierdzający, że człowiekowi zagraża człowiek powinni dodać, że człowiekiem zagrażającym człowiekowi jest umysłowo chory człowiek, gdyż to on jest źle zachowującym się. Jeśli zwierzęta źle się zachowują to nauczyli ich złych zachowań źle zachowujący się ludzie. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest dobrze zachowującym się. Dobrze zachowujący się człowiek nie uczy złych zachowań innych stworzeń tylko zachowuje się wobec nich dobrze. Wszyscy żyjemy w tym samym świecie i tym kto się źle zachowuje w tym świecie jest źle zachowujący się człowiek. Odkryłam, że człowiek nabywa złych zachowań na narzuconym przez niego myśleniu jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Wszystkie zaburzenia w przyrodzie są skutkiem wprowadzenia przez ludzi innego myślenia aniżeli myślenie na jakim stworzona jest przyroda. Myślenie na jakim stworzona jest przyroda, to myślenie jakim posługuje się podświadomość.Myślenie jakim posługuje się podświadomość to myślenie oparte na prawdzie. Polska uczona prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Ja odkryłam, że nie chcą znać tego myślenia i że na myśleniu jakim się posługują są źle zachowującymi się ludźmi. Ludzie kościoła mówią, że  nie wiedzą o jaką to prawdę chodziło Jezusowi. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na kłamstwie, gdyż ludzie do niczego co jest na ziemi prawa nie mają. Do przejęcia mienia stworzonego przez Boga ludzie wymyślili myślenie oparte na kłamstwie i to myślenie wprowadzili na ziemi. Ludzie wymuszają wykonywania od ludzi wymyślonego przez nich myślenia opartego na kłamstwie i to są źli ludzie. Zły człowiek to człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie oparte na kłamstwie nie jest znane podświadomości i wszystkie podświadomości na ziemi boją się człowieka kłamcy. Myślenie narzucone przez człowieka wprowadziło na ziemi strach i cierpienie. Myślenie narzucone przez człowieka nie jest oparte na energii życia i dlatego zadaje cierpienie. Naukowcy odkryli w mózgu to myślenie jakie zagraża stworzeniom natury, gdyż odkryli, że to narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań. Zachowania oparte na kłamstwie to złe zachowania. Ludzie zgodzili się te złe zachowania wykonywać i nabyli odruchów źle zachowujących się ludzi. Dobre zachowania u ludzi powinny być normalnymi, a ja odczułam, że moja natura się cieszy z powodu spotkania przeze mnie człowieka, który się pięknie poruszał. Piszę o tym nie raz, gdyż nigdy nie doświadczyłam czegoś takiego, że moja natura przypominała mi odruchy człowieka, którego widziałam tylko kilka minut. W programach telewizyjnych pokazują pełno źle zachowujących się ludzi, a ja miałam możliwość zobaczenia człowieka, który miał odruchy które wywarły na mojej naturze szczęśliwe odczuwanie. Przyczyną mojego szczęśliwego odczuwania były odruchy człowieka. Moja natura musiała znać te odruchy skoro na mnie wywarły takie odczuwanie. Pamiętam wiele lat temu, że zobaczyłam w jakimś filmie kobietę, która wywarła na mnie podobne wrażenie i ja robiłam sobie niezwykłe przyjemności patrząc na nią. Nie pamiętam tytułu filmu, ani nazwiska tej kobiety, gdyż nie wiedziałam wtedy, że zobaczyłam człowieka natury. Wiele lat zajmuję się poznawaniem podświadomości i w roku 2004 kiedy przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, to wiedziałam, że Naukowcy ci odkryli, że mózg wykazuje myślenie źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma źle zachowujący się człowiek. Ponieważ znam ustanowione przez ludzi prawo i to ono jest oparte na narzuconych zachowaniach i wykonywaniu narzuconych zachowań więc wiem, że źle zachowujący się ludzie mówią, że są w swoim świecie i wydają w nim swoje rozporządzenia. Zachowania tych źle zachowujących się ludzi polegają na oszukiwaniu innych ludzi. Odkryłam, że ci źle zachowujący się ludzie napadają na ludzi przy pomocy wymyślonych słów. Ci wydający rozporządzenia w nie swoim świecie ludzie to źle zachowujący się ludzie. Odkryłam, że zagrożeniem nie tylko dla ludzi, ale dla wszystkich stworzeń żyjących we wszechświecie jest źle zachowujący się człowiek, który wydaje rozporządzenia w świecie na jakim miał możliwość urodzenia się. Odkryłam, że tego źle zachowującego się człowieka Stwórca natury wykazuje w mózgu, że ma umysł nieświadomy na jakim jest psychicznie chory. To umysłowo i psychicznie chorego człowieka muszą się bać stworzenia Boga, gdyż jest to źle zachowujący się człowiek. Odkrycia naukowe dowodzą jakby nie było dobrze zachowujących się ludzi, gdyż wszyscy mają w mózgu myślenie narzucone na jakie mózg robi sprzeciw. Odkrycia naukowe dowodzą jakby nie było zdrowego umysłowo i psychicznie człowieka. Odkryłam, że Stwórca wykazuje na myśleniu narzuconym odruchy źle zachowującego się człowieka.
Ten źle zachowujący się człowiek wyparł i stłumił psychikę z zawartymi w niej treściami jaką odkrył Zygmunt Freud i nazwał podświadomością, i wprowadził na ziemi myślenie jakim posługuje się źle zachowujący się człowiek. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam, że zły człowiek to człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie i jest to źle zachowujący się człowiek.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz