piątek, 19 września 2014

ŚWIADOME UŚMIERCANIE LUDZI PRZEZ LUDZI WŁADZY

Tak samo jak w czasie kiedy ponad 2000 lat temu Jezus wystąpił przeciwko ludziom władzy i swoją śmiercią wskazał, że ludzie władzy uśmiercają ludzi tak samo jest dzisiaj.
Albert Einstein pisze, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i to szczególne w rządach.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg wykazuje, że narzucone myślenie to rozbieżne cele i że na tym myśleniu funkcjonują systemy neurologiczne, a co jest dowodem na to, że na tych systemach neurologicznych jest śmierć ludzi.
Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce piszą do mnie w roku 2011 wyrazy szacunku i uznania za moje myślenie jakie się tym lekarzom zgadza z ich wiedzą o psychice, Przysyłają mi pisma czego od nich oczekuję.
Uniwersytet Carnegie Mellon przestaje mi przysyłać podziękowania kiedy napisałam, że narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań to wypowiadane słowa przez człowieka.
Nie pokazuje się wszystkich ludzi wchodzących na mojego bloga.
Nie wiadomo co stało się z dyrektorami z Departamentu Zdrowia Panem Wojciechem Kłosińskim i Markiem Dąbrowskim którzy reagowali na moje odkrycia, że myślenie narzucone uśmierca psychikę. Ja mam najwięcej wygranych spraw w sądach, a w Elblągu buduje się największy sąd w Polsce.
Odwiedził mnie na Starym Mieście w Elblągu Pan Cezary Grabarczyk i mówił, że jest zainteresowany moimi odkryciami. a za dwa dni otrzymałam z Ministerstwa Zdrowia pisma, że moje odkrycia nie zgadzają się innemu już Dyrektorowi Departamentu Zdrowia.
Teraz ogłasza się, że Pan Cezary Grabarczyk ma zostać Ministrem Sprawiedliwości, a prowadzący "Szkło kontaktowe" Pan Tomasz Sianecki mówi, że Pan Cezary Grabarczyk będzie wykonawcą czyjejś woli.
Pewnego dnia wpadł do mnie na Starym Mieście jakiś oprych i równie szybko bez słowa nie wiadomo dlaczego wypadł.
Dokonałam wielu odkryć w oparciu o odkrycia naukowe i jasno wszystko wyjaśniłam, a ludzie nauki milczą. Jedynie dobrze zachowuje się Uniwersytet Cambridge i przysyła mi podziękowania.
Ludzie nauki mówią, że grozi śmierć wszechświata gdyż jest 73% energii śmierci, a ludzie władzy dalej uśmiercają ludzi.
                                                                           Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz