czwartek, 11 września 2014

MYŚLI JAKIMI POSŁUGUJE SIĘ CZŁOWIEK SĄ DOWODAMI NA TO CZY JEST ON UCZCIWYM CZY NIEUCZCIWYM

AKADEMIE NAUK W KRAJU I NA ŚWIECIE, ORAZ WSZYSCY INNI LUDZIE

Szanowni Państwo!
Używane przez człowieka myśli są dowodami na to czy człowiek jest uczciwy czy nieuczciwy. Na myślach jakie mamy w naturze mózgu zachowujemy się wobec innych ludzi uczciwie. Umowy zawierane przez ludzi uczciwych są oparte na zgodnej woli. Uważanie przez ludzi umów opartych na narzuconym myśleniu za normalne jest dowodem na to, że ci ludzie są nieuczciwymi. Po używanych przez ludzi myślach wiemy kim człowiek jest. Ja jestem dowodem na to, że nie zgadzam się z istnieniem władzy, a ogromna ilość ludzi się zgadza. W naszej naturze nie ma myśli przy pomocy których można zgadzać się z istnieniem władzy. Zatem ludzie, którzy zgadzają się z istnieniem władzy mają myśli z nabycia i są to ludzie nieuczciwi. Prawo ustanawia się do mienia jakiego się jest właścicielem, a ci ludzie nie mają mienia swojego na jakim ustanowili prawo. Oni wymyślili myśli przy pomocy których zapisali, że mienie jakie zobaczyli, że jest na ziemi jest ich. Moi klienci mają dowody ode mnie, gdyż pisma w których piszę, że rezygnuję z prowadzenia działalności ponieważ wykonywanie czynności na myśleniu władzy szkodzi dla anatomii. Zatem wskazuję na dowód na to, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na myśleniu wymyślonym i narzuconym przez człowieka. Ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy wykonują czynności na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Mnie nie zgadzają się myśli oparte na kłamstwie dlatego na nie reaguję. Ja reaguję na odkrycie naukowe, które mówi, że z natury jesteśmy prawdomównymi, a nie widzę ażeby ktoś jeszcze reagował. Ludzie, którzy czytają to co piszę są również uczciwymi, gdyż im się zgadza myślenie jakie mamy w naturze mózgu. Po wykonywanych czynnościach przez ludzi wiemy czy człowiek jest uczciwy czy nieuczciwy. Człowiek uczciwy nie ma myśli do nieuczciwego postępowania. Wszyscy ludzie uznający władzę ludzi są dowodami na to, że są nieuczciwymi ludźmi, gdyż w naturze mózgu nie ma myśli na uznawanie władzy ludzi. Człowiek uczciwy wie po wypowiadanych przez człowieka słowach czy on jest uczciwy czy nieuczciwy. Wszystkie pisma napisane przez ludzi opierających się na myśleniu narzuconym przez człowieka są dowodami na to, że ci ludzie są nieuczciwymi. Ci ludzie mają w mózgu umysł nieświadomy i złą energię w ich systemach neurologicznych zajmujących się ich myśleniem. Każdy człowiek wykonujący czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka jest dowodem na to, że jest nieuczciwym człowiekiem. Każdy człowiek wypowiadający słowa inne jak oparte na prawdzie jest dowodem na to że jest nieuczciwym człowiekiem. Wypowiadane przez ludzi słowa są dowodami na to czy są uczciwymi czy nieuczciwymi ludźmi. Człowiek uczciwy nie chce żyć z nieuczciwości. Ja przeprosiłam moich klientów, że nie będę ich więcej prowadziła ponieważ wykonywanie czynności na myśleniu władzy jest szkodliwe dla anatomii. Ja bardzo dobrze zarabiałam gdyż wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Gdybym się nie przyznała, że wygrywam sprawy ponieważ opieram się na naturalnym rozumie to żyłabym bogato, gdyż natychmiast rozdzielam myślenie oparte na kłamstwie od myślenia opartego na prawdzie. Sądy nie chcą opierania się na prawdzie, gdyż wystąpiły o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Sądy chciały ażebym posługiwała się myśleniem jakim posługują się nieuczciwi ludzie uznający władzę. To myślenie ludzi władzy jest z nabycia w ludzkich mózgach i ludzie są na tym myśleniu z nabycia nieuczciwymi. To jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań. Proszę o zauważenie, że myśleniem tych nieuczciwych ludzi zajmują się systemy neurologiczne.
Myśli jakie wypowiadają ludzie kościoła są również dowodami na nieuczciwość tych ludzi. Sami kapłani mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę Jezusowi chodziło. Ja na myśleniu Stwórcy wiem, że prawda to uczciwe postępowanie.


                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz