wtorek, 16 września 2014

ZGADZANIE SIĘ Z KŁAMCĄ JEST OSZUKIWANIEM SIEBIE

Nasza natura jest prawdomówna. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym i że nasz mózg jest prawdomówny. Komentatorzy tego odkrycia piszą, że ten nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Ja tych komentatorów zapytałabym jakie to myśli mają oni w mózgu i skąd je mają skoro są innymi jak oparte na naturalnej dla nas prawdzie. Oczywiście prawdą jest, że w ludzkich mózgach jest inne myślenie z nabycia od ludzi i jest to myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie z nabycia w mózgu mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do oszukiwania. Odkryłam też, że jeśli człowiek ma dużo w mózgu myślenia opartego na kłamstwie to nabył przekonań oszusta. Odkryłam, że Stwórca mózgu tak go skonstruował, że mózg oddziela myślenie oparte na uczciwych decyzjach od myślenia opartego na oszukiwaniu. Odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze naszego mózgu jesteśmy wszystkiego świadomymi. Odkryłam też, że na myśleniu opartym na kłamstwie jesteśmy nieświadomymi i jest tak jak odkrył to dr psychiatra Karol Jung, że człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie.  Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań, że to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na myśleniu do oszukiwania. Znam to myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, gdyż jest na nim oparte prawo ludzi. Znam to myślenie, ale nie chciałam się nauczyć oszukiwania i dlatego nie nabyłam przekonań oszusta. Występowałam przeciwko temu prawu ludzi, gdyż mi się nie zgadzało. Nie wiedziałam dlaczego tylko mnie się nie zgadza to myślenie do oszukiwania, gdyż nie mogłam znaleźć ludzi, którzy mówiliby, że oni mają takie same przekonania jak ja. Wielu z ludzi mówi do mnie, że ja mam rację, ale, że to mi nic nie pomoże, gdyż ludzie władzy wysyłają komorników i zgodnie z prawem mi wszystko co mam zabiorą. Ja na to odpowiadałam, że ja wiem, że ludzie narzucający wolę są złodziejami i napadają na mienie ludzi, ale mnie nawet jak ukradną to ja nie zmienię przekonań. Moje przekonania są silniejsze od pieniędzy. Jedna z osób po studiach doktoranckich z prawa podatkowego powiedziała, że na ma takich ludzi o jakich ja mówię. Odpowiedziałam, że w stanie natury wszyscy jesteśmy takimi jak ja mówię. Teraz widać, że jestem sama, ale są jeszcze ludzie z Uniwersytetu Cambridge którzy przysyłają mi podziękowania. Gdyby nie ich podziękowania to nikt nie reagowałby na odkryte przeze mnie myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja odkryłam, że nie chcą znać. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że moje myślenie jest niepożądane. Zatem usłyszałam, że myślenie Stwórcy w Jego świecie jest niepożądane. Zatem w tym stanie nie należy się dziwić, że komentator, czy komentatorzy odkrycia naukowego o prawdomówności naszego mózgu dziwią się, że nosimy prawdomówny mózg. Jak to się stało, że nosimy prawdomówny mózg i ludzie są tym zdziwieni wyjaśnia myślenie jakie jest w mózgu z nabycia od człowieka jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam myślenie tego prawdomównego mózgu, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu jest inne myślenie i że mózg wykazuje, że jest ono do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że inne myślenie w mózgu z nabycia od człowieka to myślenie do oszukiwania. Stwierdzam, że Stwórca wprowadził w nas dużo myślenia opartego na prawdzie, że ludzie żyją mimo, że są kłamcami. Myślenie oparte na kłamstwie jest na energii w której nie ma życia i człowiek z czasem uśmierca siebie myśleniem do oszukiwania.
Odkryłam stan natury mózgu oparty na prawdzie i odkryłam nabyte w mózgu kłamstwo od ludzi. Na myśleniu opartym na prawdzie ludzie uzgadniają sprawy, a to powoduje, że utrzymują się na energii życia. Na myśleniu opartym na kłamstwie kłamca wymyśla myślenie i naciąga ludzi na wykonywanie jego myślenia. Stąd na myśleniu opartym na kłamstwie powstali ludzie złoczyńcy i ofiary. Złoczyńca to człowiek, który ma w mózgu wymyślone przez niego myślenie i narzucone przy pomocy wypowiedzenia tych słów, a ofiara ma w mózgu myślenie którym wyraża zgodę na wykonywanie woli oszusta. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na myśleniu do oszukiwania. Ja znalazłam się w pracy opartej na ustanowionym przez ludzi prawie, ale to prawo widziałam, że jest oparte na oszukiwaniu. Robiłam sprzeciwy na to oszukiwanie, ale inni ludzie mówili, że im się to zgadza i oni postępują zgodnie z tym myśleniem do oszukiwania. Pamiętam, że kiedyś mówiłam, że Panie Boże ja nie mam dokąd iść bo ludzie władzy mówią, że wszystko jest ich i za wszystko każą sobie płacić. Pisałam nawet do Premiera Donalda Tuska ażeby opuścili jakiś teren dla ludzi którzy chcą się opierać na myśleniu Stwórcy. Nie odpisał. Z tym swoim myśleniem opartym na myśleniu Stwórcy jestem sama, ale na tym myśleniu jest się szczęśliwym. Mnie nie jest potrzebne towarzystwo oszustów. Mam przyjaciół z którymi jak się spotkam to jest nam dobrze i cieszymy się ze spotkania ze sobą. Wiem, że Wielcy Egipcjanie wiedzieli co robią budując potężnego Sfinksa z rozumną ludzką twarzą. Oni wiedzieli tak jak ja, że w wyniku wydawanych decyzji przez ludzi trudno jest znaleźć mózg oparty na rozumie. Jak się ludzi zapyta czy są uczciwymi to każdy woła, że tak a szczególnie politycy, którzy mówią, że tym co jest na ziemi oni rozporządzają. Ludzie mają zapisane w Konstytucji, że kraj jest dobrem wspólnym Obywateli. Nie mówią jak ten kraj stworzyli lub zbudowali ażeby móc mówić, że jest ludzi, którzy go stworzyli lub wybudowali. Ludzie zdobywali mienie Stwórcy przy pomocy zabijania się.
Myślenie oparte na kłamstwie spowodowało powstanie innych ludzi aniżeli ludzie jakimi są z natury. Ci inni ludzie zostali skonstruowani z energii opartej na ich myśleniu. Z energii na myśleniu Stwórcy powstali wspaniali mądrzy ludzie, a z innej energii na myśleniu narzuconym przez ludzi powstali ludzie nikczemni i źli. Wszystko jest stworzone z energii. Nicią do wytwarzania wszystkiego jest energia. Na myśleniu Stwórcy wytwarza się rzeczy z doskonałej energii. Na myślenie narzuconym przez ludzi mało, że to co wytwarzają to brzydota to jeszcze niszczą to co stworzył Stwórca i ludzie posługujący się jego myśleniem. Uwielbiany przez miliony ludzi wielki morderca Adolf Hitler niszczył dobro jakie było wybudowane na ziemi i wybudował krematoria do uśmiercania ludzi. Takie są dzieła ludzi na złej energii opartej na ich myśleniu. Ludzie uznali, że mogą zlekceważyć myślenie Stwórcy podświadomości i narzucić swoje do oszukiwania. Stwórca mózgu ma w mózgu to myślenie do oszukiwania i na nim człowieka oszusta, który jest różnego rodzaju złoczyńcą. Ci ludzie złoczyńcy proszą Boga ażeby ich ciało nie cierpiało, a idą wykonywać wolę złoczyńców.
Zatytułowałam artykuł, że zgadzanie się z kłamcą jest oszukiwaniem siebie. Jest tak dlatego ponieważ nasza natura jest prawdomówna. Ten kto zgadza się z oszustem kala swoją naturę, gdyż nabywa w niej decyzji o wykonywaniu woli oszusta. Oszust ma skalaną naturę wprowadzeniem w nią myślenia do oszukiwania.

                    Pozdrawiam ludzi z wszystkich krajów, którym się zgadza to co piszę.
                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz