niedziela, 14 września 2014

ZRÓWNOWAŻONA ENERGIA OPARTA JEST NA MYŚLENIU OPARTYM NA UGODZIE

Naukowcy Fizycy wiedzą, że natura wszechświata oparta jest na zrównoważonej energii. Do tej natury opartej na zrównoważonej energii należy człowiek oparty na zrównoważonej energii. Zrównoważona energia to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ta zrównoważona energia oparta jest na myśleniu opartym na ugodzie jakim posługuje się nasz Stwórca. Na myśleniu opartym na ugodzie ludzie żyją ze sobą w zgodzie i odczuwają do siebie miłość. Ta zrównoważona energia istniała do czasu wyparcia myślenia opartego na ugodzie i narzucenia myślenia opartego na wymuszaniu wykonywania narzuconej woli. Tym kto zaburzył równowagę w naturze wszechświata jest nieuczciwy człowiek. Człowiek, który wymusza wykonywania jego woli to nieuczciwy człowiek. Na całym świecie widać, że władza jest w rękach nieuczciwych ludzi. Nieuczciwe decyzje spowodowały wyjście człowieka ze stanu zrównoważonej energii. Wykonywanie nieuczciwych decyzji również spowodowało wyjście ze stanu zrównoważonej energii. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że to narzucone myślenie spowodowało zaburzenie stanu równowagi w człowieku i w stworzeniu w które człowiek wprowadził narzucone przez siebie myślenie. Dobrze pokazuje nam to Fizjolog Iwan Pawłow, który oszukiwał psa, że daje mu dobro, a to spowodowało, że pies utracił wolność i stał się służącym Iwana Pawłowa. To samo stało się z ludźmi, którzy za obiecanie dawania im dobra zgodzili się przejść na wykonywanie narzuconego myślenia przez ludzi obiecujących dawanie im dobra. Nieuczciwymi są ludzie obiecujący dobro i ludzie wykonujący ich myślenie. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający wolę i wykonujący narzucaną wolę. Ja odkryłam, że są to nieuczciwi ludzie. Poznałam prawo ustanowione na myśleniu nieuczciwych ludzi i skutek tego prawa jakim są cierpiący ludzie. Pies Iwana Pawłowa stał się cierpiącym i ludzie wykonujący narzucane myślenie stali się cierpiącymi. Zwierzęta i ludzie, którzy przeszli na wykonywanie narzuconego myślenia utracili wolność. Na myśleniu Stwórcy opartym na ugodzie stworzenia są wolne. Zarówno pies Pawłowa jak ludzie wykonujący wolę ludzi są cierpiącymi. Przyczyną tego cierpienia jest nieuczciwość narzucającego wolę. Człowiek który oszukuje jest nieuczciwy. Człowiek, który wykonuje wolę nieuczciwego jest nieuczciwy. Ludzie wiedzą, że ludzie ich nie stworzyli, a za obiecanie dawania im dobra zgodzili się być służącymi nieuczciwych ludzi. Ludzie widzą, że dobro jakie mają ludzie władzy pochodzi z okradania. Uczciwy człowiek nie chce ażeby dla niego okradać innych ludzi.
Skutek narzuconego myślenia to wielka katastrofa dla człowieka, gdyż wyjście ze zrównoważonej energii na jakiej oparte jest odczuwanie i oparte na odczuwaniu ciało. Wyjście z energii na jakiej oparte jest odczuwanie to wejście w brak uczuć. Naukowcy odkryli, że Jezus wiedział, że idzie na śmierć, a ja pisałam długo, że wiedział, że zginie gdyż wiedział, że idzie do ludzi którzy są bandytami. Nie wiedziałam wtedy, że ci ludzie są bandytami ponieważ w innej energii jak zrównoważona nie ma uczuć. Wiedziałam, że oni nie mają uczuć, gdyż widziałam wielu ludzi, którzy nie mają uczuć, ale musiałam dojść do odkrycia, że w narzuconym myśleniu nie ma uczuć. Jezus zdecydował się przyjść na ziemię niewątpliwie dlatego ponieważ ludzie byli już takimi bandytami, że brakowało drzew na krzyże. Dzisiaj ludzie nie przybijają ludzi do krzyża, ale zadają im cierpienie przy pomocy myślenia zadającego cierpienie. Ludzie narzucający myślenie napadają na ludzi przy pomocy wymuszania wykonywania ich woli. Ludzie narzucający wolę napadają na ludzi i inne stworzenia przy pomocy narzuconego słowa. Narzucane słowo niszczy psychikę. Psychika cierpi od wymuszania. Cierpienie zadaje wymuszający wykonywania jego woli. Ci ludzie to paskudni ludzie do których nie można przemówić bo nie mają uczuć. Złoczyńca robi sobie przyjemności zadawaniem cierpienia. Sądy wydają ludziom nakazy wykonywania narzuconej woli, czyli wykonywania woli psychopatów. W kościołach ludzie mają obrazy z napisami, że Jezus to Bóg i że Bóg jest miłością i mówią do ludzi "uczmy się miłości". Ja mówię, że uczuć się nie uczy. Uczucia się ma na myśleniu na jakim stworzył nas Bóg i jakim jest myślenie oparte na prawdzie jakim jest myślenie oparte na ugodzie. W kościołach nagminnym jest wykorzystywanie seksualne. Wykorzystywanie seksualne nie jest oparte na miłości. Na miłości oparte jest myślenie oparte na ugodzie. O tym myśleniu opartym na ugodzie ludzie kościoła, ale i prawie wszyscy ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Kiedy przed sądami przyznałam się, że wygrywam wszystkie sprawy opierając się na uczciwości to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na nieuczciwości. O stanie ludzi jako nieuczciwych świadczy to, że nie przemawia do nich nawet to, że światu grozi zagłada z powodu 73% we wszechświecie złej energii. Nie mam wątpliwości co do tego, że gdyby nie moje odkrycie to doprowadziliby świat do zagłady. Albert Einstein już kilkadziesiąt lat temu mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Mówi o tym też wielu uczciwych ludzi nauki. Tych uczciwych ludzi jest odrobinka, a większość z ludzi to już nie tylko nieuczciwi w drobnych sprawach, a wyspecjalizowani złodzieje i bandyci. Szukam firmy sprzedającej dostęp do internetu ażeby była uczciwa i nie mogę znaleźć. Cały czas wymuszają pieniędzy przy pomocy ukazywania się planszy przy pomocy której wymuszają dodatkowych pieniędzy. Mówią, że chcą dobra gdyż ochraniać przed złymi ludźmi. Zapłaciłam za ochronę chociaż uważam, że dostęp do internetu powinien być zapewniony bez ochrony, ale oszuści jeszcze wymuszają. Mieli chronić, gdyż zapłaciłam, a sami zaburzają odbiór. Chodziłam najpierw do T-Mobile, a później do Play ażeby zdjęli te zadające psychice cierpienie plansze przy pomocy których wymuszają pieniędzy, a oni mówią, że ja mam ochronę i mam lekceważyć te plansze. Te plansze to działanie diabła, gdyż wymuszają, a wymuszanie zadaje cierpienie. Zadzwoniłam kilka dni temu do Play ażeby zdjęli tą planszę, a oni mówią, że tego się nie da zdjąć i jeśli chcę ażeby plansza została zdjęta to mam do nich przyjść z komputerem. Zatem plansza tak długo zadaje ludziom cierpienie aż złodziej otrzyma to co chce, a czym są pieniądze. To nie jest żaden niewidzialny szatan jak mówi kościół tylko widzialny zły człowiek wymuszający wykonywania jego woli. Tego paskudztwa chodzi po ziemi niezliczone ilości. Ludzie kościoła mówią, że jak nie chce się cierpieć to trzeba modlić się do Boga. Ja mówię, że na myśleniu Boga jest w człowieku zrównoważona energia na jakiej jest zdrowy i ma szczęśliwe odczuwanie. Mówię, że człowiek-szatan to człowiek, który na narzuconym przez siebie myśleniu i na wykonywaniu myślenia narzuconego nie ma uczuć. Nasze ciało oparte jest na odczuwaniu i brak uczuć uśmierca to ciało.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz