piątek, 12 września 2014

SYSTEMY NEUROLOGICZNE WYKONUJĄ MYŚLENIE

DO LUDZI NAUKI, A SZCZEGÓLNIE MEDYCYNY

Szanowni Państwo!
Odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji, jest odkryciem, że myślenie jakie jest w naturze mózgu nie istnieje bez systemów neurologicznych. Rozum oparty jest na myśleniu, a emocje na systemach neurologicznych. To samo potwierdza odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Narzucone zachowania i problemy to myślenie, ale inne jak oparte na rozumie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że systemy neurologiczne przeszły na wykonywanie myślenia narzuconego przez człowieka. Ja dawno już piszę, że czuję energię, która wykonuje moje słowa. Jak powtórzyłam kilka razy, że funkcjonuję dobrze, to odczułam, że moje systemy neurologiczne przeszły na dobre funkcjonowanie. Muszę zatem mieć stan w którym pozbyłam się narzuconego myślenia. Byłam na narzuconym myśleniu, gdyż wykonywałam czynności na myśleniu władzy. Zawsze sprzeciwiałam się zapisom ustanowionego prawa, ale wykonywałam niektóre z tych zapisów i dopiero mój stanowczy sprzeciw spowodował, że narzucone myślenie zostało zniszczone. W stanie kiedy mamy w mózgu myślenie tylko oparte na prawdzie to energię bardzo dobrze czujemy. Ja w wielu moich poprzednich artykułach o tym piszę, że czuję wykonującą moje słowa energię. Nie miałam żadnej pomocy w moim myśleniu i sama musiałam dochodzić do odkrycia tego stanu w którym odczuwam energię wykonującą moje słowa. Pomocą dla mnie były odkrycia naukowe.  Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne jest dowodem na to, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem przez człowieka. Jest to inny stan człowieka na jakim człowiek jest chory. Przyczyną choroby jest narzucone myślenie w mózgu. Nikomu z ludzi nie pomoże modlenie się do Boga o to ażeby człowiek nie cierpiał, gdyż Bóg nie usunie z człowieka narzuconego myślenia na jakie przeszły systemy neurologiczne i człowiek cierpi. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Melon pokazuje dla badanych ludzi skutek dla nich narzuconego w mózgu myślenia. Medycyna nie usunie z mózgu narzuconego myślenia i nie przywróci systemów neurologicznych na prawidłowe funkcjonowanie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi dlaczego człowiek przeszedł na funkcjonowanie na narzuconym myśleniu, gdyż mózg wykazuje, że to rozbieżne z Nim cele. Myślenie narzucone jest przyczyną złego funkcjonowania człowieka. Znalezione w Egipskich Piramidach słowa " co wewnątrz to na zewnątrz" to dowód na to, że ci ludzie też odkryli, że jakie myślenie w mózgu takie realizowanie dla człowieka w stanie rzeczywistym. Nasz stan rzeczywisty oparty jest na energii. Narzucone myślenie zmieniło stan energii. W człowieku powstała z nabycia energia na narzuconym myśleniu i we wszechświecie powstała z nabycia od ludzi energia. Tej z nabycia energii mamy we wszechświecie 73% i Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że to sposoby myślenia ludzi grożą katastrofą na niewyobrażalną skalę. Katastrofy są oparte na energii. Energia na jakiej wprowadzone są katastrofy to energia wytworzona przez ludzi narzuconym myśleniem. Takie same katastrofy odbywają się w ludziach na powstałej na narzuconym myśleniu energii. Wskazuję dla nauki, że człowiek składa się z myślenia i systemów neurologicznych opartych na energii. Wskazuję, że jakie myślenie taka energia. Wskazuję na doskonałość skonstruowania człowieka na połączeniu myślenia z systemami neurologicznymi opartymi na energii. Odkryłam, że energia przynosi dla człowieka skutek myślenia jakim się posługuje. Ten skutek przynosi dla człowieka wykonywanie przez systemy neurologiczne myślenia jakie jest w mózgu. W stanie natury systemy neurologiczne utrzymują w człowieku i wszystkich innych stworzeniach stan równowagi.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz