poniedziałek, 22 września 2014

MÓZG OPARTY JEST NA MYŚLENIU, A ODCZUWANIE NA WYRAŻANEJ WOLI

NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
NAUKA O ENERGII NATURY

Szanowni Państwo!
Myślenie oparte na prawdzie jest połączone z odczuwaniem opartym na dobrej woli. Myślenie oparte na kłamstwie jest połączone z odczuwaniem opartym na złej woli. Wola uruchamia energię. Dobra wola uruchamia dobrą energię, a zła wola uruchamia złą energię. Człowiek opiera się albo na prawdzie na jakiej wyraża dobrą wolę, albo na kłamstwie na jakim wyraża złą wolę. Człowiek może wyrażać dobrą wolę, ale powinien też nie wykonywać złej woli. Wykonywanie czynności na złej woli powoduje nabywanie złej woli, czyli złej energii na jakiej choruje ciało. Nie powinniśmy wyrażać złej woli, ale też nie powinniśmy wykonywać złej woli. Zła wola zawarta jest w decyzjach opartych na kłamstwie. Na kłamstwie ustanowione jest prawo ludzi i wykonywanie czynności na tym myśleniu powoduje nabywanie złej woli na jakiej człowiek nabywa chorób. Tak, że możemy mieć w sobie złą wolę z nabycia od siebie i z nabycia od kogoś jeśli wykonujemy czynności na czyimś myśleniu. Z wykonywaniem czynności na czyjejś woli mamy do czynienia zawsze na myśleniu opartym na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie wykonuje się swoją wolę. Na wykonywaniu czynności na czyimś myśleniu mamy do czynienia zawsze w oparciu o kłamstwo. To się źle dla człowieka kończy. Wykonywanie ustanowionego prawa jest wykonywaniem czyjegoś myślenia. Jest to bardzo złe dla człowieka gdyż nabywamy w mózgu czyjegoś myślenia. Z wykonywaniem czynności na myśleniu Stwórcy mamy do czynienia ze swoim myśleniem. Myślenie jakie otrzymaliśmy od Stwórcy jest naszym myśleniem. My nie nabywamy myślenia Stwórcy tylko ono jest naszym myśleniem. Myślenia opartego na prawdzie od nikogo nie nabywamy gdyż każdy ma w naturze mózgu to samo myślenie. Zmorą człowieka i wszechświata jest myślenie oparte na kłamstwie i jest to myślenie wymyślone przez ludzi. Dr Deepak Chopra stwierdza, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja odkryłam tą zmorę pamięci, że jest nią kłamstwo. Na kłamstwo medycyna nie ma leku. To kłamstwo jest oparte na złej woli i człowiek choruje na złej energii opartej na złej woli, ale ta zła wola utrzymuje się na myśleniu opartym na kłamstwie w mózgu. Tak, że chcąc wydobyć się ze zła to musimy mieć w mózgu tylko myślenie oparte na prawdzie, a w odczuwaniu energię tylko opartą na dobrej woli. Wszystkie choroby utrzymują się na złej woli. Boli zła wola. Złą wolą postanowiliśmy zrobić komuś coś złego i ta zła wola w nas pozostała. 73% złej energii we wszechświecie to energia oparta na złej woli. Człowiek do którego wyraża się złą wolę nie cierpi z tego powodu chyba, że zgodzi się z kłamstwem opartym na złej woli. Do nabycia złej woli potrzebne jest wyrażenie zgody. Ja bardzo długo piszę, że przez wszystkie lata wykonywanej przeze mnie pracy w kontakcie z ustanowionym prawem przez ludzi robiłam na nie sprzeciw, ale nigdzie nie widziałam miejsca z ludźmi, którzy opieraliby się na swojej woli. Ludzie władzy przejęli władzę nad wszystkimi ludźmi wymuszając wykonywania ich woli, ale ludzie muszą się zgodzić na wykonywanie tej woli. My zgadzając się wykonywać wolę narzuconą przez innych ludzi dajemy im prawo do siebie. Ja po długich latach zwracania się do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, ludzi nauki, dziennikarzy i innych ludzi kiedy widziałam, że wszyscy mówią, że wykonują wolę innych ludzi to ja sama zrobiłam na to sprzeciw i zaczęłam pisać do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie. Oczywiście wiedziałam, że takiego dokumentu nie mają i że opierają się na wymyśleniu, że mają. Niby dlaczego mam być służącą innych ludzi. Nie urodziłam się w świecie tych ludzi, którzy mówią, że wymyślone przez nich myślenie jest prawem. Nazywanie myślenia prawem to choroba umysłowa. Musiałam dokonać odkrycia, że ludzie wymuszający wykonywania ich woli wymyślili, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi, a inni ludzie z tym wymyślonym prawem do nich się zgodzili. To okropny stan ludzi, który jest dowodem na to, że ludzie funkcjonują na umyśle nieświadomym czyli na myśleniu jakie wymyślili. Ci ludzie żyją w wymyślonym świecie. Wymyślili, że mają prawo do tego do czego nie mają prawa. To stan nienormalnych ludzi i dopiero poznanie przeze mnie myślenia jakie jest w każdym umyśle w mózgu pozwoliło mi odkryć, że ludzie opierający się na prawdzie żyją w świecie rzeczywistym, a ludzie opierający się na kłamstwie żyją w świecie wymyślonym. Bardzo dobrze, że mózg oddziela myślenie oparte na stanie rzeczywistym od stanu wymyślonego bo nie wiedzielibyśmy, że ludzie na wymyślonym myśleniu nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Dobrze, że u Stwórcy nie ma pomieszania myślenia tak jak jest to u ludzi. Wymyślone myślenie jest szkodliwe zarówno dla człowieka jak i wszechświata. Na umyśle nieświadomym w jakim jest wymyślone myślenie człowiek jest nienormalny. Stan ludzi jako nienormalnych jest ogromny, gdyż cała władza i kościół są oparte na wymyślonym myśleniu. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem ludzie funkcjonują na wymyślonym myśleniu na jakim są nienormalni. Ja nikogo nie chcę obrażać, ale taka jest prawda jeśli człowiek nie opiera się na prawdzie. Człowiek jest w stanie rzeczywistym tylko na myśleniu opartym na prawdzie. Ustanowione prawo to myślenie szkodliwe dla człowieka i to samo jest w kościołach opierających się na tym co wymyślili ludzie. Chcąc poznać stan wymyślonego myślenia w człowieku to trzeba by poznać jego myślenie jakie ma w umyśle nieświadomym. Trzy czwarte złej energii we wszechświecie jest oparte na wymyślonym myśleniu przez ludzi.  Ludzie mówią, że wykonują czynności na myśleniu władzy, a zatem wykonują czynności na myśleniu wymyślonym. Neurobiolog Eric Kandel bez wątpienia odkrył złą energię na jakiej jest zmieniona w człowieku anatomia, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na wymyślonym myśleniu przez człowieka jakie jest w umyśle nieświadomym. Jak człowiek nazbiera odpowiednią ilość wymyślonego myślenia to przewożą go do szpitala psychiatrycznego. Umysł zachorował od wymyślonego myślenia, a psychika od złej woli.
Na dobrej woli myśli są dobrymi, a na złej woli myśli są złymi. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość jest wyparta i stłumiona, a ja wskazuję, że wyparło ją myślenie wymyślone przez człowieka oparte na złej woli. Nie zaprzestanie wykonywania przez ludzi myślenia innych ludzi jakie zapisali, że jest prawem powoduje potrzebę wybudowania wielu szpitali i zakładów psychiatrycznych, gdyż tam idzie się na myśleniu wymyślonym. Jest jakiś stan wymyślonego myślenia który powoduje, że człowiek wariuje. Są też stany ludzi, którzy nie wiedzą co robią i dokąd idą i można ich spotkać na drogach z przyczepionymi plastrami na ręce z adresem ich domu.
Rozum mamy tylko na myśleniu opartym na prawdzie. Na myśleniu opartym na kłamstwie człowiek nie ma rozumu. Stan człowieka jest zależny od ilości myślenia opartego na prawdzie lub na kłamstwie. Kłamstwo powoduje pomieszanie umysłowe. Pomieszanie umysłowe jest oparte na tym co człowiek wymyślił, a co zrobiło go głupim.  
                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz