niedziela, 7 września 2014

NARUSZENIE MYŚLENIA I EMOCJI NARUSZA ZACHOWANIA

DO LUDZI NAUKI I INNYCH LUDZI

Szanowni Państwo
Budowa człowieka oparta jest na dobrych zachowaniach. Dobre zachowania oparte są na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i na dobrych emocjach. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na uczciwych zachowaniach. Emocje jakie są w naturze oparte są na odczuwaniu miłości. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że narzucane zachowania to złe zachowania, a zajmujące się narzuconymi zachowaniami systemy neurologiczne to złe odczuwanie złych emocji. Odkryłam, że narzucone zachowania i problemy oparte są na złych emocjach. Odkryłam, że Stwórca robi sprzeciw na złe zachowania i że te złe zachowania to nieuczciwe zachowania i że są one oparte na wyrażaniu złych emocji. Odkryłam, że na nieuczciwych zachowaniach i wyrażaniu złych emocji ustanowione jest prawo ludzi i że jest to prawo źle zachowujących się ludzi. Myślenie na jakim ustanowione jest prawo ludzi oparte jest na nieuczciwym zachowaniu wobec ludzi. Nieuczciwie zachowującymi są ludzie ustanawiający prawo i ludzie, którzy godzą się z tym prawem. Ludzie ustanawiający prawo w nie swoim świecie są przede wszystkim nieuczciwymi wobec swojego Stwórcy. Ludzie zostali stworzeni na myśleniu opartym na prawdzie jakie mają w naturze mózgu, a w wyniku wydawanych przez siebie decyzji wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na kłamstwie, gdyż świat nie należy do ludzi. Ludzie, którzy opierają się tak jak ja na myśleniu swojego Stwórcy robią sprzeciw na ustanowienie prawem myślenia opartego na kłamstwie narzuconego przez nieuczciwych ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i ja odkryłam, że anatomia ludzi wykonujących czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka zmieniła się na źle zachowującego się człowieka. Politycy sami mówią, że uczą się mowy ciała. Nauka mowy ciała polega na nauce dobrych zachowań. Te wyuczone przez źle zachowujących się ludzi zachowania widać, że są w niezgodzie z wypowiadanymi słowami opartymi na kłamstwie i w wyrażanych złych emocjach. U wszystkich źle zachowujących się ludzi widać wyrażane przez nich złe emocje w wypowiadanych przez nich słowach. Narzucenie myślenia i złych emocji ma swoje odbicie w zmienionej budowie człowieka. Narzucone myślenie i złe emocje naruszyły zrównoważoną energię na jakiej skonstruowany jest człowiek. Do naruszenia zrównoważonej energii doszło na skutek pojawienia się w innym miejscu w mózgu narzuconych zachowań jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i zajmujących się tymi złymi zachowaniami systemów neurologicznych. Narzucone zachowania i zajmujące się nimi systemy neurologiczne tworzą w człowieku innego człowieka o złych zachowaniach. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i emocjach połączonych z tym myśleniem człowiek jest dobrze zachowującym się. Mózg i systemy neurologiczne oddzielają człowieka pod względem złych zachowań. Złe zachowania oparte są na myśleniu opartym na kłamstwie i złych emocjach. Dobre zachowania oparte są na myśleniu opartym na prawdzie i dobrych emocjach.
W moich wcześniejszych artykułach opisuję o spotkaniu przeze mnie człowieka z którym rozmawiałam tylko kilka minut, a później przypominało mi się ciągle jak ten człowiek się poruszał. Zastanawiałam się nad tym dlaczego mnie się ciągle przypomina jak ten człowiek się poruszał i że sprawiało mi przyjemność przypominanie się jego odruchów. Później przypomniało mi się, że kilkanaście lat wcześniej spotkałam człowieka którego zawsze bardzo lubiłam i lubię do dzisiaj i że to z powodu jego dobrych zachowań go lubię. My oboje się lubimy, a on ma tak wspaniałą żonę, że ona potrafiła powiedzieć kiedy kiedyś zapomniałam o jego imieninach, że on z tego powodu cierpiał. Wiem, że z tym moim przyjacielem łączy nas naturalna miłość i że jest ona oparta na dobrych zachowaniach. Jak zaczęłam analizować nasz emocjonalny związek to stwierdziłam, że on trwa ponieważ nikt z nas nigdy się źle nie zachował. Wtedy wiedziałam, że dobre zachowania są dla nas naturalnymi, ale jeszcze nie wiedziałam, że cała nasza budowa oparta jest na dobrych zachowaniach i dlatego byłam w zachwycie jak spotkałam człowieka z powodu którego poruszania się byłam w zachwycie. Opisuję też wcześniej sytuację kiedy czekałam na pociąg na przystanku w lesie i byłam tam sama i na przystanku był bałagan i dużo potłuczonych butelek. Po chwili przyszło trzech źle zachowujących się młodych chłopaków i oni kiedy mnie zobaczyli to jeden z nich powiedział, że muszą posprzątać bałagan jaki jest na przystanku gdyż ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden z chłopaków powiedział do drugiego, że ma ściszyć radio, gdyż ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Ja nie rozmawiałam z tymi chłopakami i zdziwiło mnie ich dobre wobec mnie zachowanie, a opowiadali o ich częstym zatrzymywaniu przez policję. Teraz kiedy odkryłam, że jesteśmy stworzeni dobrze zachowującymi się to mi się to przypomniało. Opisuję też wcześniej o pewnej narkomance z którą jechałam pociągiem i ona bardzo źle zachowywała się wobec wszystkich innych ludzi, że w końcu zabrał ją konduktor, a do mnie zachowywała się jak do jakiejś księżniczki. To dla mnie ciekawe odkrycie i na pewno warte zbadania. Kiedyś kiedy wchodziłam do szpitala psychiatrycznego to w drzwiach przy pielęgniarce która mnie wpuszczała wyciągnęła  do mnie rękę chora kobieta i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem i że zaprasza mnie do jakiegoś pałacu na urodziny. Później dowiedziałam się, że pracowała w jakiejś ambasadzie. Zauważam też odwrotne sytuacje u ludzi, którzy wobec mnie źle się zachowują z tego powodu co ja piszę i że ja mówię, że jest Stwórca i z tego powodu, że ludzie o mnie mówią, że jestem mądra. Są różne stany ludzi oparte na różnym myśleniu i różnych emocjach. Mam wielu przyjaciół na wysokich stanowiskach władzy i oni wobec mnie zachowują się bardzo dobrze. Jesteśmy dobrymi przyjaciółmi chociaż oni wiedzą, że jestem zdecydowanym przeciwnikiem władzy. Oni są mądrzy i wiedzą, że ja mam rację. Mam nadzieję, że oni rzucą tą pracę opartą na narzuconym myśleniu przez ludzi. Człowiek mądry zawsze zgadza się z mądrym. Jest ogromna ilość ludzi bardzo źle zachowujących się i są to ludzie zajmujący się obmawianiem ludzi, oskarżaniem ich o to co na nich wymyślą i szkoda, że to przeważająca ilość ludzi jest źle zachowującą się. Z natury wszyscy jesteśmy dobrze zachowującymi się. Na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu nie ma władzy ludzi. Należy zwrócić uwagę na to, że nie jest bez znaczenia dla naszego Stwórcy jak się zachowujemy, gdyż mamy Jego sprzeciw na złe zachowania i na tym sprzeciwie źle funkcjonujemy.Zygmunt Freud odkrył sprzeciw podświadomości i odkrył podświadomość, ale nie zwrócił swojej uwagi na to, że sprzeciw podświadomości jest na złe zachowania oparte na myśleniu i emocjach jakie wyparły psychikę z zawartymi w niej treściami jaką nazwał podświadomością. Ja odkryłam, że myślenie i emocje jakie wyparły podświadomość to myślenie i emocje oparte na złych zachowaniach. Potwierdzeniem na to jest odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Organy oparte na narzuconych zachowaniach przeciwko którym wystąpił Jezus to: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół i ci ludzie źle się zachowują wobec swojego Stwórcy i wobec Jego stworzeń. Ci ludzie opierają się na myśleniu opartym na kłamstwie przy pomocy którego zrobili sobie ze stworzeń Boga służących. Ci ludzie są tak źle zachowującymi się, że w warunkach wojny prowadzą ludzi do obozów zagłady i wydają im nakaz wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Nie wszyscy ludzie pracujący w tych organach są bardzo złymi lub złymi, gdyż jest różny stan ludzi. Jednak wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie tworzy źle zachowującego się nieuczciwego człowieka. Człowiek, który kłamie to źle zachowujący się człowiek. Każdy człowiek opierający się na kłamstwie jest złym człowiekiem. Ludzie władzy wiedzą, że nie mają żadnego prawa do mienia jakie jest na ziemi i nie mają prawa do ludzi. To okropne zachowania i prawidłowo, że Stwórca robi sprzeciw na złe zachowania. Człowiek źle zachowujący się ma zmienioną budowę i widać jego odruchy, że są odruchami źle zachowującego się człowieka, a do tego wypowiadane słowa kłamcy i wyrażana nienawiść. Jesteśmy stworzeni na energii i złe odruchy ludzi widać, że są oparte na zmienionej energii. Źli ludzie wyrażają nienawiść w stosunku do ludzi, którzy im nic złego nie zrobili. Dowodem na to jest Jezus który nikomu nie zrobił nic złego a źli ludzie wymyślili na Niego oskarżenia i skazali na śmierć za to co wymyślili.
Ja poznając odkrycia naukowe poznałam biologiczne podstawy myśli, uczuć i zachowań. To co Eric Kandel odkrył jako Neurobiolog ja odkryłam na podstawie wypowiadanych słów przez ludzi, wyrażanych przez nich złych emocji i złych zachowań. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować inaczej i że jest to funkcjonowanie w sposób właściwy dla danej choroby. Znaczy to, że skutkiem sprzeciwu podświadomości jest przejście człowieka na złą energię. Inne funkcjonowanie, to funkcjonowanie na innej energii.  Ja wskazuję na ten sprzeciw podświadomości, że to narzucone zachowania i problemy, które są złymi zachowaniami. Problemy mają ludzie wykonujący wolę narzuconą przez człowieka. Ludzie narzucający zachowania to ludzie którzy wymyślili sposoby wymuszania od ludzi pieniędzy, uczuć, zabijania ludzi na wojnach, gwałty, itd. Albert Einstein dobrze widzi, że to sposoby myślenia ludzi są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę. To samo zauważają Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą o zepsuciu, złej moralności i różnego rodzaju złych zachowaniach. Naukowcy mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Ja odkryłam, że zły człowiek to człowiek,oparty na narzuconych zachowaniach przez człowieka i że są to złe zachowania. Dobre zachowania są oparte na myśleniu Stwórcy jakie wszyscy mamy w naturze swojego mózgu. Na tych naturalnych dla nas dobrych zachowaniach każdy sam pracuje na swoje życie, każdy sam dba o założoną przez siebie rodzinę i każdy dobrze zachowuje się wobec innych ludzi i innych stworzeń. Dobrze zachowujący się człowiek robi taki sam sprzeciw na złe zachowania jak Stwórca.

                                                                                          Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz