niedziela, 7 września 2014

CZŁOWIEK JEST TYLE NIENORMALNY ILE MA W MÓZGU NARZUCONEGO MYŚLENIA

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI

Szanowni Państwo!
Narzucone myślenie to myślenie narzucone przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Na tym myśleniu opartym na kłamstwie jest człowiek na systemach neurologicznych na jakich jest chory psychicznie i ma chore ciało. Myślenie narzucone przez człowieka mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że te rozbieżne cele mają swoje systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tym narzuconym myśleniu człowiek jest umysłowo chory, a na zajmujących się tym myśleniem systemach neurologicznych człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam, że myślenie narzucone jest myśleniem poza umową przy pomocy którego narzucający wolę wymusza dawania mu więcej pieniędzy aniżeli mówi umowa. Jako przykład podam np. wymuszanie przez ludzi sprzedających dostęp do internetu płacenia im za ochronę. Ludzie mają zawarte umowy, a ludzie sprzedający dostęp do internetu zaburzają to na co zawarli umowę. Ludzie sprzedający dostęp do internetu zaburzają dostęp do internetu ukazywaniem się co kilka minut plansz wymuszających płacenia za ochronę. Ja mówię, że jeśli ktoś sprzedaje dostęp do internetu to ten dostęp ma być, a oni zaburzają to na co zawarli umowę i za co biorą pieniądze w celu wymuszenia więcej pieniędzy jak mówi umowa. Odkryłam, że całe prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na wymuszaniu płacenia więcej jak płaci się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na ugodzie. Sądy orzekają, że człowiek ma płacić to co wymyślił złoczyńca narzucający wolę. Zauważyłam, że przedsiębiorstwa w których pracowałam i wiele firm które prowadziłam były prowadzone przez mądrych ludzi i firmy te przynosiły zyski i ludziom żyło się dobrze. Zauważyłam, że po kliku latach prowadzenia działalności moi klienci stawali się coraz biedniejsi i zaczynałam zauważać, że ich mienie sprzedają komornicy za bezcen na licytacji. Zauważyłam, że ludzie których broniłam przed sądami mieli bardzo dobrze funkcjonujące firmy a przychodził kontroler z organów skarbowych i zapisywał im do zwrotu jakieś pieniądze mówiąc, że on postąpił niezgodnie z prawem. Odkryłam, że to niezgodnie z prawem oparte jest na narzuconym myśleniu które narzucający wolę wymyślił i wymuszał płacenia za nie. Widziałam jak bardzo liczni moi klienci z bogatych stawali się proszącymi o zasiłek dla bezrobotnych i zatrudniani przez nich ludzie również szli po zasiłki dla bezrobotnych. Broniłam ludzi, którzy zatrudniali po często sto ludzi i ci ludzie przeszli na zasiłek dla bezrobotnych za to, że mój klient mówił np. że katalog jaki opracował ma opisy tego co produkuje, a ustawodawca mówił, że to reklama i zapisywał do zwrotu 200.000,00 złotych. Zauważyłam, że ludzie władzy przyznają ludziom dotacje, a później przychodzą na kontrolę i jeśli ten kto otrzymał dotację spóźnił się np. jeden dzień z zapłatą składki ZUS, czy podatku to otrzymywał nakaz zwrotu dotacji i wysokie kary które robiły go bankrutem. Ludzie władzy dają ludziom wybory podatków, w później wymyślają sposoby, że człowiek który wybrał ryczałt zrobił coś o czym napisali w innych ustawach, że nie wolno i niszczyli człowieka. Takie jest myślenie ludzi władzy zajmujących się niszczeniem ludzi. Ordynator szpitala psychiatrycznego dobrze zauważył związek psychiki z myśleniem ludzi władzy, gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Ja w szpitalach i zakładach psychiatrycznych widziałam chorych psychicznie ludzi i kontrolujących ludzi i wykonujących wolę ludzi władzy. Widziałam tam też chorych psychicznie żołnierzy, których ludzie władzy nauczyli zabijania ludzi na wojnach.
Podam jeszcze przykład ogromnego zła czynionego przez ludzi narzucających wolę jakim są wojny. Prawie wszyscy ludzie są przeciwko Rosji, a ja kilkakrotnie piszę, że złoczyńcami są ludzie oskarżający Rosję. Gdyby prawdą było, że kraje oskarżające Rosję opierają się na umowie to nie mogłoby być oskarżeń, gdyż umowa jest oparta na zgodnej woli. Z oskarżaniem mamy do czynienia na dodanym myśleniu poza umową przy pomocy którego złoczyńca wymusza wykonywania jego woli. Ja nie mówię, że może w innych sprawach Rosja wymuszać wykonywania jej woli i wtedy ona będzie złoczyńcą, ale tutaj złoczyńcami są ludzie wymuszający wykonywania ich woli. Na umowach opartych na ugodzie nie występuje wymuszanie wykonywania woli. Ja wskazuję, że skutkiem narzucania woli jest cierpienie i śmierć i to cierpienie i śmierć są oparte na myśleniu człowieka który narzuca wolę. Stwórca mózgu widać, że doskonale wie, że rozbieżne cele ma narzucający wolę. Ja odkryłam, że to narzucone myślenie jest myśleniem złodzieja i bandyty, a na co również swoją śmiercią wskazał Jezus. Człowiek narzucający wolę mówi o tym co jest kogoś, że to jego. To myślenie złodzieja. . Zapłata poza umową to zapłata złodziejowi. Ja jestem dowodem na to, że opierając się na myśleniu Stwórcy mam dowody wygrywania wszystkich spraw przed sądami do czasu mojego mówienia, że jeśli będziemy sprawy rozstrzygali uczciwie to rozwiążemy wszystkie sprawy. Przeciwko mojemu myśleniu wystąpiły sądy i napisały, że należy zabrać mi uprawnienia do wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Mają zatem ci ludzie władzy i ludzie im służący narzucone przez siebie myślenie w umyśle nieświadomym na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy i żyją w uzależnieniu od narzuconego myślenia. Człowiek narzucający myślenie i człowiek wykonujący narzucane myślenie to złoczyńcy. To myśleniem złoczyńców i ludzi im służących zajmują się systemy neurologiczne które uzależniają ich od myślenia do czynienia zła. To na wykonywaniu czynności na tym narzuconym myśleniu przez człowieka człowiek ma zmieniona anatomię na anatomię złoczyńcy.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz