niedziela, 14 września 2014

PODŚWIADOMOŚĆ NIGDY SIĘ NIE MYLI

Wybitny człowiek dr Deepak Chopra pisze, że nowotwór zaczyna się tworzyć w wyniku pomyłki komórki. Prof. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości ciało zaczyna funkcjonować w sposób tworzący chorobę. Ci mądrzy ludzie nie znali odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem. Naukowcy ci odkryli, że to narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a ja mówię, że narzuca się zachowania i ma się problemy w wyniku myślenia. Myślenie dr Deepaka Chopry może być już inne tak jak i ja mogłam mieć w jakiejś sprawie inną wiedzę. To ważne stwierdzenie dr Deepaka Chopry, że komórka zaczyna tworzyć nowotwór w wyniku pomyłki, gdyż odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że myślenie narzucone przez człowieka ma swoje komórki. Odkryłam, że to na innym myśleniu jak myślenie oparte na prawdzie komórki funkcjonują na pomyłkach, czyli źle i tworzą nowotwory. Odkryłam, że mózg oddziela myślenie oparte na braku pomyłek od myślenia opartego na pomyłkach i że każdy rodzaj myślenia ma swoje komórki. Komórki oparte na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem funkcjonują w błędny sposób i tworzą nowotwory i różne inne twory. Odkryłam, że każdy rodzaj myślenia ma swoje komórki. Mózg oddziela myślenie narzucone przez człowieka i wykonywanie myślenia narzuconego przez człowieka i to myślenie ma swoje komórki. Komórki są oparte na systemach neurologicznych. Komórki oparte na prawdzie się nie mylą, gdyż na prawdzie pomyłek nie ma. Ja jestem dowodem na to, że w każdej pojedynczej sprawie oddzielam tak samo jak mózg myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie. Mam na to dowody, gdyż wygrane wszystkie sprawy w sądach dopóki nie przyznałam się, że opieram się na uczciwości. Można mi dać każdy pojedynczy spór i ja w każdej sprawie powiem kto jest uczciwy, a kto nieuczciwy. Uczciwy opiera się na prawidłowych decyzjach, a nieuczciwy na błędach. Ludzie władzy przegraliby ze mną wszystkie sprawy, ale powiedzieli do mnie, że prawem jest myślenie oparte na kłamstwie na jakim opierają się nieuczciwi ludzie władzy. Teraz wskazuję na odkrycie Naukowców  z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które pokazuje, że narzucone myślenie ma swoje odczuwanie, gdyż zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne. Zatem pokazuję dowód dla wszystkich ludzi, że nowotwory i różne inne złe twory mają na narzuconym przez siebie myśleniu. Mój Stwórca zachwyca mnie cały czas doskonałością Jego decyzji. To wspaniałe stworzyć tak człowieka, że ma oddzielny umysł i oddzielne odczuwanie na innym myśleniu jak Stwórca. Odczuwanie jest skutkiem decyzji, a więc każdy ma skutek swoich decyzji. Człowiek ma twarz potwora, czy twarz innego rodzaju złoczyńcy i odruchy źle zachowującego się człowieka na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym przez niego myśleniem.

                                                                                        Barbara Paul

Artykułu tego nie ma w spisie treści o co świadczy o świadomym czynieniu zła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz