sobota, 6 września 2014

JEZUS SWOJĄ ŚMIERCIĄ WSKAZAŁ, ŻE CZŁOWIEK NARZUCAJĄCY WOLĘ JEST BANDYTĄ ZADAJĄCYM CIERPIENIE I ŚMIERĆ

POLSKA AKADEMIA NAUK
PSYCHIATRIA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
I WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK

Szanowni Ludzie Nauki!
Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, to myślenie jakim posługuje się bandyta. Myślenie narzucone, to myślenie przy pomocy którego człowiek wymusza wykonywania jego woli. Mamy na ziemi pełno ludzi bandytów, ale są nimi w różnym stopniu, gdyż w zależności i ilości myślenia narzuconego w mózgu.
Mózg oddziela myślenie oparte na ugodzie od myślenia opartego na wymuszaniu. Systemy neurologiczne na myśleniu do wymuszania zajmują się tym myśleniem bandyty i konstruują z myślenia narzuconego danego rodzaju bandytę.  Bandyta to człowiek, który zadaje cierpienie. Taką mamy odpowiedź od Stwórcy naszego mózgu. W naturze mózgu jest myślenie na jakim ludzie wyrażają zgodną wolę. Ludzie wymyślili myślenie do stosowania przemocy. Sądy znają moje pisma w których piszę, że człowiek narzucający wolę napada na ludzi przy pomocy wymyślonego i narzuconego myślenia. W naturze nie ma myślenia do stosowania przemocy. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje be psychiki. Mamy też odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja napisałam wiadomość do ludzi zajmujących się internetem, że jeśli prawdą jest, że tak mało ludzi wchodzi na mojego bloga to jest to dowód na to, że ludzie są bandytami. Założycieli internetu pokazuje się, że to pięknie mówiący uczciwi ludzie, a teraz mamy ludzi zajmujących się internetem, którzy zajmują się wymuszaniem od ludzi pieniędzy. Zarówno T-Mobile jak Play  i inne firmy sprzedające dostęp do internetu zaburzają odbiór w celu wymuszania pieniędzy. Ja co kilka minut mam zawiadomienie, że mam zapłacić za ochronę. Poszłam więc do Play a tam powiedzieli, że to nie wiadomo kto przysyła te plansze, gdyż ja mam ochronę. Zapytałam zatem co to za ochrona skoro co kilka minut ukazuje się plansza wymuszająca płacenia za ochronę. Mówię, że ludzie sprzedający dostęp do internetu powinni zapewnić dobry odbiór. Tak jednak robi większość z ludzi. Urzędy Skarbowe zajmują się wymuszaniem pieniędzy i wymierzaniem kar za nie wykonywanie ich woli. To samo robi Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Ludzie wymuszający od ludzi pieniędzy zadają im cierpienie wymuszaniem wykonywania ich woli i mówią, że zbierają pieniądze na ubezpieczenie od chorób jakie ludzie mają na myśleniu do wymuszania. Ja jako osoba zajmująca się prze wiele lat ustanowionym przez ludzi prawem stwierdzam, że to prawo bandytów i złodziei i wszelkiego innego paskudztwa jakie ma w sobie człowiek posługujący się myśleniem do wymuszania. Wybierają władzę, a stosują przemoc na ludziach, którzy nie chcą władzy. Okropne stworzenia jakimi są ludzie na narzuconym przez nich myśleniu. Wyparli i stłumili myślenie podświadomości i znęcają się na psychice przy pomocy myślenia do wymuszania. Napadają na ludzi na różne sposoby gdyż zaczynają od przymusu przy pomocy urzędów, a jak to nie osiąga skutków to przysyłają komorników i firmy windykacyjne posługujące się włamywaniem do mieszkań i innych pomieszczeń ludzi i nachodzeniem na ich domy i w różne inne sposoby zaburzające im spokój. Ci ludzie wymuszają pieniędzy za to co wymyślili. Ci źli ludzie mówią, że na wymyślonym myśleniu jest coś co nazywa się umową. Ja wiem, że umowa oparta jest na zgodnej woli, a ci łobuzy wymuszają płacenia im za to co wymyślili.  Mówią, że pomieszczenia jakie ludzie sobie kupili należą do władzy. Wyrzucają ludzi z domów jeśli nie płacą im tego co od nich wymuszają. To bandyta ustanowił, że ludzie mają mu płacić podatki. Bandyta wymyślił, że to co Boskie to dać Bogu, a co cesarskie cesarzowi. Ja nie widzę ażeby człowiek coś dawał Bogu, a cesarz to łobuz który w nie swoim świecie każe sobie przynosić pieniądze. Wstyd i hańba, że trzeba odkrycia naukowego do odkrycia, że Stwórca zna myślenie jakim posługuje się bandyta i postanowił, że bandyta funkcjonuje na złej energii i uzależnieniu od wymyślonych i narzuconych myśli. Zawsze pisałam, że ustanowione prawo to prawo złodziei i bandytów i dlatego jest innym prawem jak prawo Stwórcy.
Stwórca nie pozwala ażeby bandyta funkcjonował na energii życia i funkcjonuje na energii śmierci. Bandyta niszczy życie, a niszczenia życia dokonuje się złą energią. 73% złej energii we wszechświecie to energia na myśleniu bandytów. Nie warto było dawać ludziom możliwości wypowiadania słowa. Pomyślałam kiedyś, że Stwórca powinien odebrać mowę za narzucanie woli, ale ten człowiek narzucający wolę ma żyć na myśleniu do czynienia zła jakie wymyślił. Podoba się zadawanie cierpienia to niech cierpi. Ludzie ubolewają nad cierpieniem ludzi, a nie ubolewają jak ludzie zadają cierpienie. Zadawanie cierpienia ludzie uważają za normalne, a cierpienia nie uważają za normalne. Oni zadają cierpienie, a jak człowiek cierpi to modlą się do Boga uważając, że to On zadał cierpienie. Ja wskazuję dla ludzi nauki i każdego człowieka, który chce poznać swoje funkcjonowanie, że myślenie na jakim cierpi to jego myślenie przy pomocy którego zadaje cierpienie innym.
Życie jest oparte na odczuwaniu i temu odczuwaniu zadaje cierpienie człowiek, który ma w mózgu narzucone myślenie i decyzje o wykonywaniu narzuconego myślenia.

                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz