sobota, 20 września 2014

PRAWEM LUDZI JEST MYŚLENIE OPARTE NA BRAKU ROZUMU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
POLSKA AKADEMIA NAUK
NEUROBIOLOGIA
PSYCHIATRIA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
I WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK NA ŚWIECIE

Szanowni Państwo!
Myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki. Polska uczona zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem nie mają rozumu. Mózg myślenie oparte na braku rozumu umieszcza w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest umysłowo i psychicznie zdrowy. Człowiek, który ma rozum jest mądry, a człowiek, który nie ma rozumu jest głupi. Ja na swoim rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a jak powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie sprawy na naturalnym dla nas rozumie to sądy wystąpiły przeciwko mnie oskarżając mnie o to, że nie opieram się na braku rozumu na jakim opierają się ludzie władzy. Ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie opartym na braku rozumu, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z myśleniem opartym na braku rozumu. Ludzie władzy ustanowili prawem na ziemi myślenie oparte na braku rozumu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje sprzeciw na narzucone myślenie, a ja odkryłam, że to myślenie na jakie mózg robi sprzeciw jest w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu i jest psychicznie chory. Naukowcy odkryli, że to myślenie wymyślone ma swoje systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało. Wygląda na to, że jakby wszyscy ludzie nie mają rozumu i są psychicznie chorzy. Wiedzieli niewątpliwie o tym Starożytni Egipcjanie, gdyż w uwagi na rzadkość rozumu u ludzi wybudowali potężnego Sfinksa z rozumną ludzką twarzą. Naukowcy u nikogo z ludzi nie widzą ażeby funkcjonował na rozumie i systemach neurologicznych opartych na rozumie. Naukowcy tylko odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Emocje są oparte na systemach neurologicznych, a zatem natura psychiki nie istnieje bez systemów neurologicznych zajmujących sie myśleniem opartym na rozumie w mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że ludzie na braku rozumu mają swoje inne emocje, gdyż swoje systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Jezus z rozumem był bardzo osamotniony i ja też, ale tylko pod względem rozumu, gdyż emocje mamy wspaniałe.
Człowiek, który mówi, że myślenie jest prawem nie ma rozumu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz