niedziela, 28 września 2014

NASZE ZACHOWANIA I WYPOWIADANE SŁOWA SĄ ODZWIERCIEDLENIEM MYŚLENIA JAKIE MAMY W MÓZGU

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
POLSKA AKADEMIA NAUK
NAUKA NEUROBIOLOGII
NAUKA PSYCHIATRII
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI PAN
ORAZ WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK

Szanowni Państwo!
Biolog uważany za twórcę genetyki mitochondrialnej prof. Piotr Słonimski porównuje kod genetyczny do zapisów w książce. Mówi on, że zapis genetyczny to jakby reguły zapisu, gramatyka, reguły przekładu zapisu na czynności organizmu. Piotr Słonimski mówi, że na początku lat sześćdziesiątych odkryto, że reguły są we wszystkich organizmach prawie identyczne, że kod genetyczny jest uniwersalny.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji, czyli bez odczuwania. Znaczy to, że stan o jakim mówi Piotr Słonimski, to stan człowieka oparty na rozumie w mózgu. Ten człowiek, który ma rozum w mózgu odzwierciedla swoimi zachowaniami i wypowiadanymi słowami reguły jakie są przekładem rozumu na czynności organizmu. Jest to niewątpliwie mądry i dobrze zachowujący się człowiek, który wykonuje doskonałe czynności na energii na jakiej jest oparty. Energia na jakiej jest oparty człowiek, który nie zna słów to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów, a zatem do mózgu jest wprowadzone przez człowieka myślenie w którym nie ma rozumu. Naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem na systemach neurologicznych zajmujących się  narzuconymi zachowaniami człowiek wykazuje inne zachowania jak człowiek, który funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Te inne zachowania to złe zachowania. Człowiek nabył odruchów źle zachowującego się człowieka. Te złe odruchy są oparte na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka w którym nie ma rozumu. Źle zachowujący się ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy. Ci ludzie wypowiadają słowa przez siebie narzucone na jakich mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Narzucone myślenie zmieniło odruchy człowieka na odruchy źle zachowującego się człowieka. Na narzuconym myśleniu powstała w człowieku odrębna osobowość oparta na umyśle nieświadomym i jest to źle zachowująca się osobowość. Ta źle zachowująca się osobowość siedzi w naturze dobrze zachowującego się człowieka opartego na rozumie w mózgu. Ludzie z umysłem nieświadomym są umysłowo i psychicznie chorzy. W człowieku opartym na rozumie z odruchami dobrze zachowującego się człowieka siedzi nienormalna osobowość oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dr psychiatra Karol Jung uważał, że umysł nieświadomy jest naturalnym dla człowieka, gdyż aż kłócił się z dr psychiatrą Zygmuntem Freudem, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że to psychika jaka nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Odkryłam, że tą psychikę opartą na rozumie w mózgu wyparło i stłumiło myślenie jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to narzucone zachowania i problemy. Odkryłam, że te narzucone zachowania są zapisane jako prawo ludzi i że jest to inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy, gdyż źle zachowujących się ludzi. Odkryłam, że problemy mają ludzie wykonujący narzucone zachowania przez źle zachowujących się ludzi. Odkryłam, że ci ludzie, którzy mają problemy skarżą się zgodnie z ustanowionym prawem przez ludzi do sądów opierających się na narzuconym myśleniu. Ludzie nabyli problemów na narzuconym myśleniu i wolno im się skarżyć tylko zgodnie z narzuconym myśleniem. Odkryłam, że narzucone myślenie nie ma rozwiązań i ludzie pozostają z problemami w mózgu i cierpiącą na narzuconym myśleniu psychiką. Wygrywałam dla ludzi wszystkie sprawy i ponieważ widziałam, że ponad 99,5% ludzi przegrywa sprawy w sądach więc zaczęłam pisać, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy rozwiązywali je opierając się na naturalnej dla nas uczciwości opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nie wiedziałam, że to nie spodoba się ludziom opierającym się na narzuconym myśleniu, gdyż myślałam, że sądy chcą ażeby ludzkie sprawy były rozwiązane. Kiedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to napisałam, że to już lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo, gdyż opieranie się na prawdzie.
Ludzie mają dzisiaj w swoich mózgach myślenie oparte na braku rozumu na jakim wypowiadają słowa które są dowodami na to, że nie mają rozumu. Ludzie na wypowiadaniu słów narzuconych są chorzy psychicznie, gdyż dla naszej psychiki uczciwe zachowania są normalnymi. Kiedy poznałam wiedzę o podświadomości to bardzo szybko odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego zachowywania się. Zadowolona, że to odkryłam pisałam o tym do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, czyli do ludzi przeciwko których myśleniu wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Okazało się, że ponad 99% ludzi nie chce słuchać o naturalnej dla nas uczciwości i wołają, że dla nich jest prawem myślenie nieuczciwych ludzi. Przekazuję zatem wszystkim ludziom, że na myśleniu jakie mówią, że jest ich prawem mają umysł nieświadomy w którym nie ma rozumu i że na systemach neurologicznych opartych na tym myśleniu są psychicznie chorzy i mają chore ciała i mają odruchy źle zachowujących się ludzi.  
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia funkcjonująca na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka to anatomia źle zachowującego się człowieka jaka jest wyodrębniona w człowieku na umyśle nieświadomym.
Wielkie ukłony składam ludziom opierającym się na naturalnym dla nas rozumie. Maleńko tych ludzi, ale są. Ludzie, którzy mówią, że mienie jakie jest na ziemi jest ich i że mają prawo do ludzi to nikczemni ludzie.

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz