niedziela, 12 lutego 2017

CIAŁO OPARTE JEST NA SŁOWACH I INNE SŁOWA UŚMIERCAJĄ CIAŁO

Ciało to energia na jakiej ciało żyje i ta energia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na tych słowach jakie są w naturze mózgu oparty jest rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparte jest odczuwanie, a w naturze mamy tylko odczuwanie. Natura to energia jaka jest czująca. Natura naszego ciała jest czująca i to odczuwanie żyje na energii życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Otrzymane przez mózg narzucone słowa mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu na jakim człowiek funkcjonuje na energii opartej na braku rozumu. W ten brak rozumu wprowadzają ludzi ludzie którzy wymyślili słowa i nazwali je prawem i wiarą w Boga. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów i na krzyżu wskazał, że na nich jest cierpienie i śmierć. Jezus wskazał żebyśmy nie wykonywali słów na jakich oparte są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Te słowa ludzi władzy i kościoła to słowa inne aniżeli słowa na jakich oparte jest nasze ciało, a czego skutkiem jest utrata rozumu i choroba psychiczna. Biblie i testamenty i stare i nowe i ewangelie oparte na słowach ewangelistów to takie same słowa do oszukiwania jak prawo ludzi.
Odkryłam słowa oparte na prawdzie, że są w naturze mózgu i napisałam o tym do Polskiej Akademii Nauk, a kiedy milczeli to do Uniwersytetu Cambridge. Prezydenta Harvardu. Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu Carnegie Mellon, Uniwersytetu Kalifornia, Komitetu Neurobiologii. Psychiatrii Polskiej, Centrum Informacji Genetycznej, Centrum Fizyki Teoretycznej, Instytutu Fizyki PAN, do 39-odcinkowego programu "Bliżej Prawdy" prowadzonego przez dr Neurobiologii który przeprowadza rozmowy głównie z Laureatami Nagrody Nobla i Przedstawicielami różnych religii, do Instytutu Nenckiego PAN, do Moskiewskiego Instytutu Łomonosowa, do Ministerstwa Zdrowia i Departamentu Zdrowia, do ludzi władzy, do ludzi kościoła, do Dziennikarzy i wielu innych ludzi. Jeden raz otrzymałam pismo z Instytutu związanego z Rolnictwem PAN od Pani Ewy Hamera która pisze do mnie, że byłoby tak dobrze na ziemi jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Nie wiem czy przypadkiem jej nie zwolnili bo później zauważyłam, że przyzwoitych ludzi których nazwiska podawałam usuwali ze stanowisk. Politycy charakteryzują się tym, że mówią, że uczą się mowy ciała. Ja mówię, że nie nauczą się bo energia oparta jest na słowach i ich wykazuje, że mają mowę ciała opartą na innych słowach jak oparte jest ciało. Moje oparte na prawdzie słowa zgodziły się dwóm Zastępcom Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy tam byli w roku 2011. Każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to przywrócenia ludzi na systemy neurologiczne oparte na prawdzie na jakich oparte jest życie. Władza oparta jest na kłamstwie i usunęła Dyrektorów wypowiadających prawdę i posadziła na stołku Dyrektora kłamcę. Dyrektor kłamca przysłała mi dwa pisma w których pisze o przedstawianych przeze mnie dwóch rodzajach systemów neurologicznych i w odpowiedzi na nie przesyła mi pozdrowienia. Dwa razy dostałam jeszcze pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia ale do spamu w odpowiedzi na moje wskazywanie, że wykonywanie słów władzy uśmierca życie. To uśmiercanie życia przez inne słowa jak słowa na jakich oparta jest energia życia widzi Albert Einstein, gdyż pisze, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty. Albert Einstein ma rację, gdyż na innych słowach jak słowa na jakich oparta jest energia życia oparty jest głupi człowiek. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to wtedy usunęli ze stanowisk Dyrektorów Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy reagowali na moje odkrycia a z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Przedtem przysłali mi ich około czterystu. Wskazywałam, że mózg wykazuje różne systemy neurologiczne na różnych słowach w mózgu. Wskazywałam, że ludzie są umysłowo chorzy na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparty jest rozum i że są psychicznie chorzy na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone słowa. Stwórca stworzył nas na Jego słowach. Ciało to odczuwanie oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a jak się przyznałam, że to na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że na tych słowach władzy człowiek ma umysł oparty na braku rozumu i odczuwanie wykonujące czynności na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają ludzi na wykonywanie słów ludzi władzy, a nie Boga. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, a ja wskazuję, że władza dzieli się z ludźmi kościoła ukradzionymi ludziom pieniędzmi. Władza ma pieniądze zdobyte przy pomocy nazwania słów do okradania prawem i dzieli się z ludźmi kościoła tym co ukradli. Władza przyznaje ludziom kościoła ziemię o której mówią, że to ich ziemia i biorą od ludzi pieniądze za tą ziemię i inne zasoby naturalne stworzone przez ich Stwórcę. My wszyscy w naturze jesteśmy stworzeni z tej samej energii co wszystko w naturze. Natura jest piękna i doskonała i ludzie na energii natury są piękni i doskonali i z tej energii jaką są wykonują piękne i doskonałe rzeczy. Wszystkie stworzenia na energii natury wykonują doskonałe rzeczy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazywałam, że to na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu to energia miłości, a ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości. Wskazuję, że inna energia jak energia miłości oparta jest na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i na tych słowach narzucający słowa to psychopata i wykonujący narzucone słowa służący złoczyńcy a z czasem ofiara. Dobrym przykładem jest teraz to co dzieje się w Turcji, gdzie zamknięci do więzienia intelektualiści mówią, że źle wybrali bo to sadysta. Ja wskazuję, że oni wypowiadają słowa wybranego przywódcy, a nie słowa jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że na tych ich słowach na jakich wybrali do wykonywania słowa człowieka wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że w tych słowach nie ma energii życia i dlatego cierpią i umierają. Wskazuję, że na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie człowiek ma umysł oparty na braku rozumu. Ludzie wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu mają rozum. Ja bez żadnego problemu patrząc na prawo ludzi natychmiast widzę słowa złodzieja. Ja moim klientom odebrałam pieniądze zabrane im przy pomocy słów jakimi posługują się złodzieje. Nie pomyślałam, że tylu ludzi jest złodziei, że aż swoje słowa nazwali dla natury prawem. Ci złodzieje wiedzą dlaczego piszą w ustanowionym prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Ci złodzieje wiedzą dlaczego mówią do ludzi, że oni wierzą w Boga, a nie mówią, że nie wypowiadają słów Boga. Wskazuję czego ludzie sobie narobili wykonywaniem słów oszustów bo choroby umysłowej i psychicznej i różnych chorób ciała. Nasze ciała są oparte na energii, a na innych słowach jest inna energia i Albert Einstein widzi, że tej energii śmierci tyle oszuści wytworzyli, że grozi uśmierceniem całego życia na ziemi. Medycyna zajmuje się energią jaka jest w człowieku, a nie myśleniem na jakim oparta jest energia. Medycyna przeszczepia narządy życia oparte na słowach Stwórcy w miejsce narządów opartych na słowach człowieka. Ciało godzi się przyjąć organ lub nie w zależności od stanu myślenia człowieka. Na Facebooku nie raz piszą do mnie ludzie, którzy podają, że są lekarzami i nawet jeden z nich pisze do mnie, że zajmuje się przeszczepianiem organów i oni do mnie piszą, że ich nie obchodzi moje odkrycie jak funkcjonuje człowiek a oni chcą mnie. Nie piszą dlaczego chcą mnie, ale nie tylko oni ale setki ludzi pisze do mnie, że mnie kocha. Lekarze którzy piszą do mnie, że ich nie obchodzi moje odkrycie funkcjonowania człowieka a chcą mnie niech idą do ludzi z przeszczepionymi organami z nimi się kochać. Odpowiedzieć należałoby na pytanie dlaczego setki ludzi, a może więcej piszą do mnie, że mnie kochają, ale odpowiedź jest w moich słowach natury w jakich zawarte są emocje kochania. Na słowach Boga kocha się osobę opartą na prawdzie która też ma emocje kochania. Emocje oparte są na energii i energia łączy tych ludzi. Emocje jakie mają ludzie władzy to widać teraz w Syrii, w Turcji a niedawno w Polsce jak uśmiercali ludzi na wielką skalę w obozach koncentracyjnych. Ci mordercy świadomie wybudowali krematoria. Ci co budowali też wiedzieli co budują. Odkryłam, że na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie powstali nikczemni, źli ludzie i że jest ich przerażająca ilość.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz