sobota, 18 lutego 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA JAKĄ MA W SOBIE MORDERCA ŻYCIA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Anatomia to energia życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Ta energia życia oparta jest na słowach Tego Kogo zapisy są w naturze mózgu. Te zapisy odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że ich przekład jest na czynności organizmu. Neurobiolog Erica Kanedel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są oparte na innych zapisach w mózgu i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te słowa do rozbieżnych celów wypowiada morderca życia. Odkryłam, że wykonywanie słów morderców życia uśmierca życie. Życie to odczuwanie i to odczuwanie uśmierca wypowiadający słowa z energią śmierci. Mózg wykazuje te słowa z energią śmierci, że są do rozbieżnych celów. Ci ludzie którzy mają rozbieżne cele to ludzie wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i są to ludzie którzy narzucili na ziemi wykonywanie ich słów opartych na kłamstwie. Są to ludzie stojący na czele organów władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Poprzedni Prezes Trybunału Konstytucyjnego w Polsce mówi, że zna człowieka któremu obiecano milion złotych za uśmiercenie go. Dla ludzi narzucających słowa uśmiercanie życia jest normalnym. Dla naszego Stwórcy i ludzi wypowiadających Jego słowa normalnym jest utrzymywanie życia. Życie i śmierć utrzymywane są na energii opartej na słowach i mózg je oddziela. Mordercy nie chcą publikować moich odkryć a jak na Facebooku napiszę, że to świadomi mordercy to wprowadzają moje odkrycie. Na moim Blogu pokazują, że uśmiercanie życia jest dla nich normalnym a w stanie mózgu który nie zna słów normalnym dla nas było życie. Powinni wszystkich ludzi pokazywać gdyby byli utrzymującymi życie gdyż w naturze wszyscy jesteśmy utrzymującymi życie. My nie wiedzieliśmy w stanie mózgu który nie zna słów że dla nas utrzymywanie życia jest normalnym bo nie znaliśmy słów. Teraz ludzie znają słowa i mózg wykazuje, że uśmiercanie życia jest normalnym dla ludzi kłamców. Ci kłamcy wiedzą, że świadomie uśmiercają ludzi bo Ministerstwo oszukujące, że jest Ministerstwem Zdrowia cztery razy przysłało mi pozdrowienia na moje wskazywanie na odkrycia naukowe, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie. Szczególnie perfidni są ludzie kościoła którzy pod płaszczykiem opowiadania o Bogu są złoczyńcami mordującymi stworzenia Boga. Stworzenia Boga są czujące, a mordercy uśmiercają to odczuwanie. W naturze wszechświata jest tylko energia życia i ta energia życia jest czująca. W systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów jest energia uśmiercająca życie która jest przekładem słów morderców życia. To paskudztwo znęca się na czujących ludziach jak widać to w Turcji i strzela do czujących ludzi jak widać to w Syrii i zabija życie. To paskudztwo morduje codziennie czujące stworzenia wymuszaniem od nich wykonywania ich słów z zawartą w nich energią śmierci. Biochemik Maria Szulc musiała coś wypatrzeć w tej Biochemii, że postanowiła nauczyć się głosu podświadomości, ale nie wiedziała, że uczy się energii życia. Odkryłam to myślenie na jakim oparta jest podświadomość i przez około 20 lat mojego prawie codziennego pisania dwóch ludzi napisało do mnie pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Tych dwóch ludzi chciało ażeby ludzie żyli. Byli to Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011. W roku 2013 przyszedł na mnie późniejszy Minister od wymierzania sprawiedliwości stworzeniom Boga i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą, ale po tym, że nie kupił żadnej książki widać, że kłamał. Zapytał kto reaguje na moje odkrycia, a ja powiedziałam, że Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Uniwersytet Carnegie Mellon i Uniwersytet Cambridge. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem Dyrektor innej z pozdrowieniami za wskazywane przeze mnie systemy neurologiczne oparte na energii życia na słowach jakie są w naturze mózgu i systemy neurologiczne oparte na energii śmierci oparte na wykonywaniu woli ludzi, a z Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić podziękowania. Uniwersytet Cambridge przysłał mi około 4000 podziękowań w których pisze, że odpisze a nigdy nie odpisał.
Wskazuję, że nasz Stwórca nie przyszedł oddać życia za grzechy a wskazać nam na świadomych morderców którzy nawet Tego Kto dał im życie przybili do krzyża żeby dobrze cierpiało Jego odczuwanie zanim umrze. Przedtem mordercy nakazali nosić krzyż ażeby Stwórca mocno cierpiał i wyśmiewali Go i opluwali. Mordercy prowadzący kościoły pokazują ludziom, że noszą krzyż ale nigdy nie mówią kto to zrobił. Mordercy prowadzący kościoły pokazują na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że wiedzą, że stworzył nas na energii miłości i wiedzą, że mówił, że stworzył nas na prawdzie, ale oni nie wiedzą co to jest prawda i uważają, że Ten Kto ma miłość ma zbrodniarzom przebaczać i ich zbawić. Mordercy prowadzący kościoły mówią, że zrzekli się energii miłości na jakiej Bóg stworzył życie. Zbrodniarze wiedzą, że robią zło skoro mówią, że trzeba im przebaczać. Ja wskazuję, że Stwórca nie ma nic wspólnego ze słowami zbrodniarzy bo je oddziela na energię na jakiej zbrodniarz ma odczuwanie wykonanych przez niego zbrodni. Odczuwanie to energia i zbrodniarz ma w sobie z nabycia energię na jakiej dla siebie wykonuje to co zrobił.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz