wtorek, 14 lutego 2017

STAN POTRZEBNY DO USUNIĘCIA ZŁYCH MYŚLI

W stanie natury grawitacyjna siła wykonuje naszą wolę. Jest to stan w którym mówimy do siły jaką w sobie czujemy co ma dla nas wykonać. To tą siłą posługiwali się ludzie pochodzący z dwunastu biblijnych plemion. W stanie mózgu który nie zna słów jesteśmy grawitacyjną siłą opartą na rozumie. Wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na zapisach w mózgu. Stan grawitacyjnej siły życia mogli zmienić tylko ludzie, gdyż grawitacyjna siła oparta jest na myśleniu, a ludzie mogą zmieniać myślenie. Teraz widzimy na ziemi stan ludzi którzy mówią, że dla nich wykonywanie woli ludzi jest normalne. Ludzie nie mają grawitacyjnej siły, a ma ją Stwórca grawitacyjnej siły. Ta grawitacyjna siła zmieniła się w ludziach na myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi na złą grawitacyjną siłę na jakiej człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Złoczyńcy piszą u mnie na poczcie internetowej i zadzwonili do mnie też, że oferują bezpłatną pomoc. Ci złoczyńcy zadali ludziom cierpienie przy pomocy okradania ich z pieniędzy, a teraz oferują im pomoc na ich myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory.
Nie raz pisałam o Kobiecie która zadzwoniła do mnie z Instytutu Medycyny i również o zmarłym kilka miesięcy temu księdzu Janie Kaczkowskim. Kobieta z Instytutu Medycyny pytała mnie m. in. co myślę o małych dzieciach i nie była zdziwiona kiedy powiedziałam, że przychodzą one na ziemię z dotychczasowym ich stanem myślenia i na nim energii na jakiej są chore. Tą naszą rozmowę ktoś podsłuchiwał, gdyż wcześniej się wyłączył jak kobieta. Ostatnim pytaniem tej kobiety było jak wyjść z cierpienia. Ksiądz Jan Kaczkowski znany był z pięknej mowy i można przeczytać jego książkę z której można się dowiedzieć o księżach złodziejach i homoseksualistach. Jan Kaczkowski mówił, że piękne słowa i zachowania to jeszcze nie wszystko i Kobieta z Instytutu Medycyny pytała czy jeśli człowiek mówi prawdę to jest zdrowy. Odpowiedziałam, że tak, ale na pewno powinnam dodać, że ten stan u ludzi to był w stanie mózgu który nie zna słów na jakim mieli w mózgu tylko słowa oparte na prawdzie i na nich energię na jakiej oparta jest grawitacyjna siła. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz w jego książce "Wiedza tajemna w Egipcie" pisze, że we wszechświecie istnieje jedna siła i że wszyscy są grawitacyjnymi siłami życia. Dobrze on widzi, ale Albert Einstein widzi już drugą siłę o której mówi, że to grawitacyjna siła śmierci i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein pisze też, że chciałby poznać myśli Boga, a zatem na pewno domyślał się, że grawitacyjna siła życia oparta jest na słowach Boga. Ja odkryłam te słowa Boga, że na nich oparta jest grawitacyjna siła jaką jesteśmy i są to słowa jakie mamy w naturze mózgu. Julian Ochorowicz ma rację, że istnieje tylko jedna siła, gdyż ja odkryłam, że ta sama siła zamienia się w złą na narzuconych słowach bo w nią została wprowadzona zła energia oparta na narzuconym myśleniu. Ludzie mają w sobie zmienioną anatomię na tej złej energii z nabycia opartej na narzuconych słowach. Teraz wskazuję ludziom, że chcąc powrócić do stanu, że grawitacyjna siła wykonuje naszą wolę to trzeba przywrócić się do stanu na jakim oparta jest ta siła, czyli wypowiadania prawdy i wtedy jeśli mamy w sobie stan, że ta siła wykonuje naszą wolę to trzeba jej powiedzieć, żeby usunęła z nas myśli złe. Wielu ludzi doszło do stanu, że mówią, że nie ma Boga i że to ludzie wymyślili myśli, a ja mówię, że na myślach wymyślonych przez ludzi wykonuje się wolę ludzi, a ja na myślach Stwórcy wykonuję wolę Stwórcy. Też weszłam w myślenie oszustów, ale w moim występowaniu przed sądami w obronie moich klientów w ich sporach z organami skarbowymi zobaczyłam, że oni wskazywali mi na przepis prawa którym ich oskarżyli, że niezgodnie z nim postępują. Oszuści wiedzą dlaczego mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, bo wiedzą, że gdyby było więcej takich ludzi jak ja opierających się na prawdzie to by złodziejom odebrali wszystkie ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem. Te słowa do oszukiwania zgadzają się ludziom kościoła bo namawiają ludzi do wybierania ludzi jako swoich przywódców a nie Boga. Moje myśli nie są myślami przeze mnie wymyślonymi i nie wykonuję myśli oszustów mówiących, że ich myśli są prawem dla stworzeń Boga. Stworzenia Boga to odczuwanie oparte na rozumie, a ludzie oszuści to odczuwanie oparte na braku rozumu. Mózg oddziela słowa oparte na braku rozumu od słów opartych na rozumie. Doskonałą robotę wykonał mózg gdyż widać, że wie jakie są słowa oszusta i wprowadza je na umysł oparty na braku rozumu. Oszuści nie mówią jak można zarobić pieniądze na ich myśleniu. Pieniądze zarabia się na energii Stwórcy, a oszuści okradają ludzi z tego co wytworzyli na energii Stwórcy. Stwórca prawidłowo oszustów wykazuje na energii opartej na kłamstwie na jakiej złodziej i bandyta odczuwają uczynione innym zło. Złodzieje i bandyci mówią, że po śmierci pójdą do lepszego świata Boga, a ja mówię, że jesteśmy w świecie Boga i on bez ludzi złoczyńców był rajem na ziemi. To paskudztwo wie, że trzeba ludzi oszukiwać, że wierzą w Boga. To paskudztwo mówi że czekają na powtórne przyjście Jezusa na ziemię żeby ich zbawił z energii jaką ma w sobie złoczyńca. Na pewno się tego nie doczekają i widać to po przychodzących na świat dzieciach ze złą energią opartą na słowach do czynienia zła w mózgu. Diabelstwo zapisało w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno skarżyć się tylko zgodnie z prawem i mówią, że ciała ludzi wykonujące słowa oszustów cierpią genetycznie.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz