środa, 22 lutego 2017

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA MORDERCA

W słowach Stwórcy jest energia życia. Inne słowa wypowiada morderca życia. Ilu jest ludzi morderców mówi ustanowienie ich słów prawem i wiarą w Boga. Morderca jest świadomy  bo wie, że wymyśla słowa w celu zadania cierpienia. Mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że wypowiadający je ma rozbieżne cele. Poznałam prawo ludzi wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu, że to prawo oparte na słowach złodziei. Odkryłam, że mordercy postanowili mówić, że wierzą w Boga gdyż na słowach Boga nie można okradać ludzi. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości czyli zrzekli się słów Boga. Mordercy wiedzą od Stwórcy, że są mordercami i Stwórca pokazał nam, że narzucający słowa to morderca. Stwórca nie oddał życia za grzechy bo grzechy mają mordercy a Stwórca dał życie. Odkryłam, że mordercy wiedzą, że uśmiercają życie. Cóż to za naukowcy którzy mówią jak w programie "Zagadki wszechświata" że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Cóż to za naukowcy którzy nie wiedzą, że ludzie nie mają prawa do ludzi i że wiara w Boga to inne słowa jak wypowiadanie słów Boga. Cóż to za naukowcy którzy nie mówią, że ludzie mówiący, że mienie jakie jest w naturze jest ich, że to złodzieje. Cóż to za naukowcy których jest sztaby na całej ziemi którzy nie wiedzą, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada morderca życia. Nikt z tych "naukowców" nie zareagował na moje wskazywanie ażeby zbadać energię zawartą w prawie ludzi. Dawno piszę że w słowach zapisanych, że to prawo ludzi musi być jakaś trucizna skoro ludzie cierpią i umierają. "Naukowcy" milczą, a milczą mordercy. Naukowcy którzy nie wiedzą, że ludzie w stanie mózgu który nie zna słów mieli w sobie tylko energię życia. Naukowcy którzy lekceważą słowa Alberta Einsteina który mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Cóż to za naukowcy którzy uśmiercają życie. Naukowiec powinien wiedzieć skąd pochodzi życie i co powoduje, że życie umiera, a oni nie przyznają Nagrody Nobla za odkrycie, że energia życia oparta jest na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest oparta na słowach opartych na kłamstwie. Mordercy przez całe wieki mordują psychikę jak widać to teraz w Turcji i jak zabijają psychikę, czyli życie mordercy strzelający do ludzi w Syrii. Tym mordercom przysyłają broń do zabijania ludzi mordercy z innych krajów. Mordercy nie mają żadnych krajów a dokonują rozboju w świecie Stwórcy opartym na energii życia. Nikt z ludzi nie jest w swoim kraju, a mordercy każą przysięgać wyszkolonym na morderców ludziom, że będą bronić kraju. Stwórca nam nie każe bronić Jego kraju. Mordercy nazywają morderców bohaterami. Mordercy budują pomniki mordercom i mówią, że to elita zginęła w katastrofie Smoleńskiej. Do tego ażeby utracić życie trzeba mieć w sobie energię śmierci. Stwórca wykazuje kto ma w sobie energię śmierci bo wykazuje go na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Słowa są energią i słowa Stwórcy są energią życia. Słowa mordercy życia Stwórca wykazuje na umyśle opartym na narzuconych słowach na jakich morderca jest umysłowo i psychicznie chory. Mordercy uśmiercają małe dzieci nauczaniem ich słów na jakich jest się umysłowo i psychicznie chorym i z czasem umiera. Cieszę się, że mój dziewięcioletni wnuk nie chce chodzić do szkoły. Ja widzę, że on wypowiada mądre słowa. Cieszę się jak widzę ludzi pokazywanych w programach "Daleko od miasta" że sami uczą swoje dzieci, a wysyłają je tylko na egzaminy. Te dzieci nie nauczą się słów uśmiercających ich życie. Tym dzieciom nie jest zabierana radość życia przy pomocy zadawania cierpienia psychice. Te egzaminy też są niepotrzebne, gdyż naturalny dla nas rozum nie potrzebuje przyznawania mu ocen przez ludzi. Jeden z naukowców stojących na czele jednego z Uniwersytetów powiedział do mnie wiele lat temu, że on wie, że dla mnie nie jest problemem otrzymać tytuł doktora na każdy temat bo tylko muszę napisać to co mam w swojej głowie. Niektórzy z ludzi piszą na Facebooku, że oni uważają, że ja nawet nie wiem jak wielką potęgą są moje słowa. Odpisałam, że moje słowa to słowa Stwórcy i to Jego słowa są potęgą a nie moje bo ja ich nie wymyśliłam. Odpisałam, że wszyscy ludzie wypowiadający słowa Stwórcy są geniuszami, a wypowiadający słowa oszustów są miernotą i ciemnotą. Na Facebooku wymyślają kolejnych oszustów obiecujących mi wielkie pieniądze za wejście z nimi w związek. Niewyobrażalne ilości ludzi mówią że mnie kochają, a ja im odpisuję, że kochanie się czuje bo to energia oparta na słowach Boga. Od wielu ludzi czuję emocje miłości bo wypowiadamy słowa oparte na tej samej energii miłości. Oszuści piszą do mnie, że chcą mnie bliżej poznać, a ja pytam co ich obchodzi kim ja jestem. Ludzie wypowiadający słowa oparte na energii miłości przysyłają zdjęcia które mówią o uczuciach jakie w nich są. Po twarzach ludzi widać czy to przyzwoity człowiek czy morderca. Morderca ma zmienioną twarz o energię jaką ma w sobie morderca. Wszyscy zostaliśmy wpuszczeni w świat Stwórcy wypowiadającymi słowa z energią życia. Teraz na całym świecie prawem i wiarą w Boga są nazywane słowa ludzi morderców życia. Ten kto wykonuje słowa tych morderców życia cierpi i umiera. To są świadomi mordercy kpiący sobie ze Stwórcy i z Jego stworzeń. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wprowadza bandytę na umysł oparty na braku rozumu i energię na jakiej kłamca doświadcza swoich słów na ich odczuwaniu.
Odkryłam, że inne słowa jak Stwórca wypowiada morderca i że zadaje on cierpienie psychice i ta psychika z czasem umiera. Odkryłam, że Stwórca i ludzie wypowiadający Jego słowa wypowiadają słowa w których zawarte są emocje miłości i kochania.
W naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Grawitacyjną siłę śmierci odkrył Albert Einstein u ludzi o których mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Odkryłam że Albert Einstein ma rację bo wypowiadający słowa z energią śmierci ma umysł oparty na braku rozumu.
Odkryłam, że grawitacyjna siła życia oparta jest na rozumie Stwórcy grawitacyjnej siły życia i że my na rozumie Stwórcy jesteśmy grawitacyjnymi siłami życia. Naukowcy oparci na braku rozumu chcą uśmiercać życie a ja swoją wiedzę opieram na rozumie i dla mnie Wielkimi Ludźmi są Naukowcy oparci na rozumie jak Albert Einstein. Zygmunt Freud, Karol Jung, Julian Ochorowicz, Maria Szulc, Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, Włodzimierz Sedlak. William Szekspir, Adam Mickiewicz, Stanisław Wyspiański i inni mądrzy ludzie których nazwiska staram się wymieniać w moich książkach i artykułach.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz