środa, 15 lutego 2017

ENERGIA JEST PODLEGŁA MÓZGOWI, A MÓZG STWÓRCY

To mózg wprowadza na inną energię wypowiadane przez człowieka inne słowa jak są w naturze mózgu. To mózg wprowadza człowieka w uzależnienie od energii opartej na narzuconych słowach. Trzeba by mózgu zapytać Czyją wolę wykonuje. Nikt nie ma władzy nad mózgiem, gdyż ludzie medycyny wiedzą, że jak usuną jeden organ za drugim lub przeszczepią to jak dojdą do mózgu to mówią, że już ratunku nie ma. Oszuści wymyślili różnego rodzaju nauki jak między innymi Programowanie Neurolingwistyczne bo oszuści chcą wprowadzić do mózgu słowa ażeby one były wykonywane przez mózg. To co robi mózg to wprowadza oszusta na umysł oparty na braku rozumu i odczuwanie oparte na braku rozumu. Oszuści chcą ażeby systemy neurologiczne wykonywały wolę wprowadzonych do mózgu myśli, a mózg je wprowadza na systemy neurologiczne oparte na braku rozumu.
To oszuści nie wprowadzają moich odkryć do spisu treści w Google, to oszuści nie pokazują ludzi wchodzących na mojego Bloga, to oszuści na Twitterze pokazują, że stoi bez podania żadnych ludzi od wczoraj kiedy napisałam artykuł "Mózg dokonuje przekładu myślenia na energię" i "Emocje są zawarte w układzie słów". Na Facebooku nie chcieli wprowadzić mojego artykułu "Emocje są zawarte w układzie słów" i po kilku moich wpisach zadziałał jeden w którym napisałam, że to świadomi mordercy. Ludzie nazywają słowa tych świadomych morderców prawem i wiarą w Boga. Oszuści mówiący, że prowadzą do Boga prowadzą ludzi na słowach do oszukiwania jakie prowadzą ludzi na śmierć, a nie do Boga. Oszuści nazywający prawem słowa do oszukiwania opanowali media a ludzie nazywają ich słowa uśmiercające życie prawem. Ci świadomi mordercy mówią, że Bóg nie umiał stworzyć człowieka bo cierpi genetycznie. Ludzie przeszli na wiarę oszustom i umierają na wykonywaniu czynności na energii uśmiercającej życie. Oszust jest głupi bo uśmierca sam siebie ażeby tylko mieć władzę nad ludźmi. Oszuści mają władzę, ale nad głupimi, a na pewno nie nad mądrymi. Wskazuję mądrym ludziom, że utrzymają rozum jak wypowiadają słowa Stwórcy a nie głupców oszustów na jakich ma się umysłową i psychiczną chorobę i różne choroby ciała. Oszuści kupują mądrych ludzi przy pomocy obiecanych im pieniędzy. Oszuści na Facebooku pokazywali mi paszport ażebym tylko wzięła od nich wielkie pieniądze jakie obiecali i najlepszy samochód. Jak to oszustom nie wyszło to wprowadzali ładnych młodych chłopców oferujących mi seks. Jak to nie pomogło to wprowadzali ludzi którzy mówili, że są naukowcami na uniwersytetach. Takie kanalie a ludzie nazywają ich słowa prawem i nazywają słowa kanalii prawem bo dają się kupić przez diabłów okradających i mordujących ludzi. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi nie raz mnie pytano czy umiem wykorzystywać prawo a ja odpowiadałam, że umiem, ale tego nie robię bo nie wchodzę w myślenie oszustów jakim wchodzi się w cierpienie i śmierć. Wielu ludzi mówiło do mnie, że oni wiedzą, że na każdego jest cena,  a na niektórych wyższa. Nigdy mnie nikt nie kupił a są ludzie którym za darmo pomogłam bo widziałam, że złodzieje okradli ich już z wszystkiego co mieli. Ludziom którzy nazywają prawem słowa złodziei nie pomagałam, a jak zobaczyłam że chcą wykonywać wolę złodziei to napisałam do nich, że likwiduję działalność bo od wykonywania woli złodziei anatomia zmienia się na służącego złodziejom. To samo jest w związkach małżeńskich i mój były mąż oddany władzy dobrze widział kiedy nie raz do mnie mówił, że powinnam mieć męża geniusza. On wolał być oszustem.
Wskazuję, że jesteśmy stworzeni na słowach Stwórcy na jakich mamy energię życia i wskazuję, że na innych słowach jesteśmy na energii śmierci. Trzeba zatem jak chce się żyć i być umysłowo zdrowym wypowiadać słowa Stwórcy. Na słowach Stwórcy oparty jest mózg i ciało. Jak człowiek wypowiada inne słowa to ciało przechodzi na systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach i ciało cierpi i umiera. Wskazuję, że ludzie narzucający słowa to mordercy i na nich Stwórca wskazał, że są przywódcami władzy jak Herod, przywódcami wymiaru sprawiedliwości jak Piłat i przywódcami kościoła jak Kajfasz. Wskazuję na ludzi kościoła, że noszą krzyż z przybitym do niego Stwórcą a nigdy nikt nie słyszy ażeby mówili jacy to wstrętni i nikczemni ludzie to zrobili. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat popełnił samobójstwo, gdyż na pewno zrozumiał w jakie cierpienie się wprowadził narzuceniem do mózgu słów. Oszuści w kościołach mówią, że Bóg przyjdzie jeszcze raz na ziemię zbawić ludzi, a ja wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina o energii śmierci, że prowadzi morderców do uśmiercenia. Nie ma zbawienia ze słów do czynienia zła i widać po cierpiących ludziach, że nie ma zbawienia. Oszuści reprezentujący religie na Facebooku pokazują mi kalekie dzieci bo chcą mi przekazać, że to dzieło Stwórcy, a ja im wskazuję, że te kalekie dzieci są na energii na jakiej wykonują słowa świadomych morderców ludzi. Stwórca którego znamy jako Jezusa po to przyszedł na świat jak zobaczył, że bandyci nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga. Jezus wskazał, że na narzuconych słowach jest cierpienie i śmierć. Na pewno też mówił, że umysłowa i psychiczna choroba. Jestem przekonana, że mordercy znowu nie będą chcieli wprowadzić tego mojego odkrycia na Twittera i Facebooka i zatem ludzie którzy mają możliwość przesyłania i drukowania niech dają ludziom którzy wykonują słowa świadomych morderców. Wskazuję, że wrócimy na energię życia jak nie będziemy wypowiadali słów na jakich jesteśmy na energii śmierci. Trzeba nie wykonywać słów morderców i powtarzać, że nie wypowiadam innych słów jak Stwórca i energia śmierci będzie się likwidowała. Wskazuję na ukrywanie przez morderców mojego odkrycia, że "Emocje są zawarte w układzie słów", że ci bandyci zabrali ludziom możliwość życia z ludźmi których Stwórca stworzył nam do kochania i prowadzenia z nimi szczęśliwych rodzin. Wskazuję na słowa kapłanów którzy przy zawieranych związkach małżeńskich mówią, że człowiek ma przysięgać, że będzie kochał. Ci którzy wymyślili tą przysięgę wypowiadają słowa w których nie ma emocji kochania ani miłości. Oni nawet mówią, że zrzekli się miłości, czyli wypowiadania słów z zawartą w nich energią miłości.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz