piątek, 24 lutego 2017

JESTEŚMY STWORZENI NA ODCZUWANIU STWÓRCY I NA ROZUMIE STWÓRCY

W stanie natury jesteśmy tym samym odczuwaniem co Stwórca i myśleniem tym samym co Stwórca. Stwórca wszystko stworzył z energii jaką jest na Jego myśleniu. Wszystko w naturze ma myślenie Stwórcy i odczuwanie Stwórcy. Energia jaka jest w naturze wszechświata to odczuwanie oparte na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu każdego stworzenia. Odczuwanie Stwórcy to emocje miłości i kochania. Na pewno Stwórca ma osobę do kochania. Emocje miłości łączą wszystkie stworzenia oparte na energii Stwórcy opartej na Jego słowach i łączą nas ze Stwórcą. Z energii Stwórcy wyszli ludzie którzy narzucili myślenie i znaleźli się na swoim odczuwaniu swoich słów. Odczuwanie to przekład myślenia. Ludzie którzy narzucili myślenie odczuwają to co wymyślili. Stwórca nie wprowadza nas na Jego energię jeśli my narzucamy myślenie. Mózg wyraźnie oddziela myślenie narzucone i energię opartą na narzuconym myśleniu. Ludzie narzucający myślenie wyszli z energii Stwórcy i mają swoją jaką Albert Einstein mówi, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi.
Przed chwilą przeczytałam na Facebooku, że mamy tysiące myśli na sekundę. Ja nie mam. Ja w ogóle nie mam myśli które płynęłyby w mózgu, a niektórzy piszą żeby wejść pomiędzy myśli. Myśli mam, ale uporządkowane i one mnie nie prowadzą, a ja jestem w zgodzie z nimi. Myślę, że to jest moje staranie się ażeby być ze Stwórcą w zgodzie. Płynące myśli to niezgodność z mózgiem. Mamy być w zgodzie z mózgiem. Ja pamiętam ale bardzo dawno, że pewnego dnia powiedziałam, że mam pusty mózg. Pusty to wydawałoby się, że nie ciekawy, a on ma być wolny. Płynące myśli to myśli oparte na kłamstwie i je trzeba uporządkować bo inaczej one mają nad nami moc. Dostaliśmy od Stwórcy wolną psychikę opartą na wolnym mózgu. Ja w moim mózgu o którym mówię, że jest pusty mam bardzo dużo wiedzy. Ta wiedza pochodzi od Stwórcy, gdyż jest w zapisach w naturze mózgu. Trzeba tylko wypowiadać słowa Stwórcy i wiedza sama przychodzi. Ja nie mam myśli wymyślonych. Ja mam tylko myśli jakie są w naturze mózgu. Kiedyś miałam trochę zaburzenia narzuconymi myślami, ale wyszłam z nich a czego też życzę każdemu.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz