wtorek, 28 lutego 2017

PRZYCZYNA ZŁEJ ENERGII I JEJ LIKWIDOWANIE

W naturze wszechświata jest tylko energia życia i z niej zbudowany jest człowiek i wszystkie inne stworzenia. Te budowy stworzeń są dziełem ich Stwórcy i są oparte na słowach Stwórcy. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na energii jaka jest w naturze oparte są emocje i są to emocji miłości i kochania. Ten stan ludzi utrzymuje się do czasu wypowiedzenia przez ludzi innych słów jak słowa na jakich stworzył nas Stwórca. Na tych innych słowach Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy to narzucone słowa i że zatem są w nas inne systemy neurologiczne na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem odkryłam, że zmiany w ciele człowieka to zmieniona w nim energia i że na niej człowiek ma zmienioną anatomię. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem odkryłam, że zmienioną anatomię ma człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Odkryłam, że słowa jakie są w naturze mózgu oparte są na prawdzie. Zatem odkryłam, że wszystkie choroby są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie i na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. Człowiek który kłamie to źle zachowujący się człowiek, a człowiek który wykonuje słowa kłamcy pozwala na złe wobec siebie zachowania. Zatem zmienioną anatomię ma źle zachowujący się człowiek i ten człowiek wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Zmienioną anatomię ma też człowiek który wykonuje słowa kłamcy. Tym dwóm rodzajom ludzi Stwórca zmienił anatomię na źle zachowującą się i na pozwalającą na złe zachowania wobec siebie. Na zmienionej anatomii jest energia śmierci i tym uśmiercającym życie jest kłamca a pozwalającym na uśmiercanie siebie jest pozwalający na złe zachowania wobec siebie. Wskazuję, że ludzie pozwolili oszukiwać siebie i kłamcy doszli do nazwania ich słów na jakich oparte są złe zachowania prawem i wiarą w Boga. Ci źle zachowujący się kłamcy doszli do ustanowienia wymiaru sprawiedliwości dla ludzi których oszukują. Nazwanie prawem i wiarą w Boga słów do oszukiwania pozwoliło źle zachowującym się ludziom na stosowanie przemocy na ludziach którzy zgodzili się na nazywanie ich słów prawem i wiarą w Boga. Wskazuję na więźniów w Turcji którzy mówią, że źle wybrali bo to sadysta. Ja wskazuję, że każdy człowiek narzucający słowa to sadysta. Ci więźniowie w Turcji wybrali sadystę i oni i inni ludzie wołają, że ludzie wykonujący wolę sadysty to terroryści. Terrorysta to człowiek przemocy, a psychika jest oparta na prawdzie na jakiej ludzie zachowują się wobec siebie dobrze. Wskazuję, że ludzie nazywający prawem słowa kłamców są na tej samej złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Więźniowie cierpią, a ci którzy ich zamknęli ich terroryzują. Niedawno na Facebooku przysłano mi wypowiedzi strażników więziennych w Polsce do których napisałam, że to co robią jest przemocą stosowaną na ludziach do których nie mają prawa. Oni odpisali mi, że oni nie wydają wyroków, a wykonują, a zatem napisałam dlaczego wykonują wolę ludzi, a nie Tego Kto ich stworzył. Za kilka dni jakiś były więzień napisał, że strażnicy więzienni nie dostali pracy w Policji i znęcają się na więźniach. Ja wskazuję, że w Policji są też ludzie znęcający się na ludziach i są dobrze zachowujący się ludzie. Wskazuję, że dobre i złe zachowania oparte są na słowach w mózgu. Wskazuję, że to mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na złej energii na jakiej ma zmienioną anatomię psychopata i ofiara. Wskazuję, że napisałam tysiące pism przez około 20 lat wskazując, że zmieniona anatomia to psychopata i wszyscy ludzie poza dwoma Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 milczą. Ludzie kościoła pierwsi odrzucili moje wskazywanie na odkrycie naukowe, że Stwórca wykazuje w mózgu wypowiadanie innych słów jak On wypowiada na energii na jakiej oparte jest cierpienie i śmierć. Najdłużej czytał Biskup Józef Życiński, ale pewnego dnia też odrzucił. Józef Życiński umarł na serce, a ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że myśli zmieniają morfologię. Te myśli jakie zmieniają morfologię to myśli jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i wskazuję, że na nich jest zła energia. Morfologia zawarta w narzuconych słowach zabija serce oparte na morfologii opartej na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Zła energia zadaje cierpienie i śmierć, a prawdą jest, że cierpienie i śmierć zadaje ten kto wymyślił słowa do zadawania cierpienia i śmierci. Wszyscy widzimy, że to ludzie narzucający słowa zadają cierpienie i śmierć. To oni wybudowali obozy koncentracyjne i w nich krematoria do uśmiercania życia ludzi. Dawno piszę do ludzi nauki, że mogą zbadać energię zawartą w prawie ludzi i w słowach na jakich oparta jest wiara w Boga i będą wiedzieli, że te słowa kłamców zadają ludziom cierpienie i śmierć. Wskazuję, że kłamcy nazywający ich słowa prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a kłamcy kościoła, że Bóg jest niesprawiedliwy bo każe ludziom cierpieć przez zerwanie jabłka przez Adama i Ewę niby z zakazanego drzewa. Ja wskazuję, że Adam i Ewa nie wypowiadali słów, a energia zadająca cierpienie i śmierć jest oparta na wypowiadaniu innych słów jak wypowiada Stwórca. Na Facebooku widać ludzi nazywających siebie ludźmi leczącymi ludzi z energii opartej na kłamstwie, ale najczęściej nie dają oni możliwości komentowania. "Gorzki dar" zapraszał mnie do poznania słów na jakich chorzy mówią, że otrzymali "Gorzki dar", a kiedy napisałam, że ten "Gorzki dar" jest oparty na słowach człowieka który jest chory to wprowadzili rozmowę z profesorem medycyny i nie dali mi możliwości komentowania. Złoczyńcy za czynione przez nich zło oskarżają Boga. Złoczyńcy zawsze oskarżają ludzi którym uczynili zło, a co bardzo dobrze widać w wymiarze sprawiedliwości. Ten oparty na słowach złoczyńców wymiar sprawiedliwości ani razu nie zareagował na moje wskazywanie, że mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania Wojewódzkich Sądów i że mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 i że wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu od czasu kiedy napisałam, że posługuję się myśleniem opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu na jakim widzi się słowa złodzieja i bandyty. Nigdy żaden Sąd, ani nikt z ludzi władzy nie napisali do mnie, że ja uczyniłam jakieś zło. Oni oskarżyli mnie o to, że nie chcę nazywać słów do czynienia zła prawem. Nigdy nie zareagowali na to dziennikarze, a na odkrycie prawdomównego mózgu dziennikarze komentują, że ten prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Nic nie mówią dziennikarze o tym, że ten kto nie ma prawdomównego mózgu to kryminalista i że mózg o tym wie. Kiedy zaczęłam przedstawiać, że odkrycie przez Neurobiologa Erica Kandela zamienionej anatomii, że to psychopata i ofiara to zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia reagujących na odkrycie i spowodowali, że biorący w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. W Google przestali wpisywać do spisu treści moje odkrycia, a z  Departamentu Zdrowia cztery razy otrzymałam pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życia. Piszę nie raz, że dostałam pozdrowienia od morderców. Ci świadomi mordercy nie pozwalają na komentowanie tego ich niby leczenia ze złej energii z jakiej nie ma wyleczenia a jest śmierć. Albert Einstein o energii śmierci mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a powinien dodać, że to mordercy. Energię śmierci ma w sobie morderca i ten kto wykonuje słowa mordercy cierpi i umiera. Mordercy o żołnierzach mówią że to bohaterowie zabijający wrogów, a ja mówię, że to mordercy. Ja wskazuję, że na energii Stwórcy nie ma wrogów a są ludzie oparci na emocjach miłości. Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a zatem mają złą energię jaką zadaje się cierpienie i śmierć.
My wszyscy na słowach Stwórcy jesteśmy stworzeni na Jego energii miłości i Stwórca ustanowił emocje kochania dla ludzi którzy mają mieć ze sobą dzieci. Ażeby wyjść z tej energii miłości i kochania to trzeba było wejść w wypowiadanie innych słów, a na innych słowach jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Ciężko jest człowiekowi który kocha wiedzieć, że ten kogo kocha źle się wobec niego zachowuje bo go zdradza. Swoje dzieci kochamy i ciężko nam jest kiedy widzimy, że kłamią i źle się zachowują. Ja wskazuję, że nasz Stwórca jest oparty tylko na emocjach miłości i kochania a nie utrzymuje kłamcy na swoich emocjach kochania a wprowadza go na umysłową chorobę opartą na złej energii jaka zadaje kłamcy cierpienie i śmierć. Nie wolno zgadzać się na złe wobec nas zachowania mimo, że kochamy tego człowieka bo on pod względem kłamstwa nas oszukał i źle się na tym kłamstwie zachował i on nas nie kocha pod względem słów opartych na kłamstwie. Kłamca nie ma emocji kochania i rani swoimi słowami psychikę opartą na emocjach kochania. Kocha się z kłamcą człowiek który pozwala na złe wobec siebie zachowania.
Ludzie którzy mają rozum są dobrze zachowującymi się i wskazuję im ażeby nie wykonywali słów żadnego kłamcy ani tego w domu, ani tego mówiącego, że jego słowa są dla niego prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że Stwórca reaguje na kłamców zmienioną w nich energią na jakich widać źle zachowującego się człowieka kłamcę. Tak samo reagują sprzeciwem na słowa kłamców ludzie wypowiadający słowa Stwórcy. Wskazuję, że Stwórca reaguje na słowa kłamców umysłową chorobą i że na umysłowej chorobie oparte są choroby psychiczne i ciała.
Wskazuję ludziom, że ażeby zlikwidować z siebie złą energię to trzeba zauważyć, że jest ona oparta na złych zachowaniach i na pozwalaniu na złe zachowania wobec siebie. Zatem musimy powrócić na wypowiadanie tylko słów opartych na prawdzie i wtedy powtarzać, że nie zachowuję się źle i nie pozwalam na złe zachowania wobec siebie. Zła energia w nas jest oparta na złych zachowaniach i pozwalaniu na złe wobec nas zachowania i likwiduje się nią powtarzaniem, że nie zachowuję się źle i nie pozwalam na złe zachowania wobec siebie.
Ludzie w szkołach i widać, że w programach telewizyjnych mówią, że seks jest koniecznością, a ludzie kościoła mówią, że rządzą nami żądze. Ja mówię, że człowiekiem który ma rozum nic nie rządzi, a żądze rządzą kłamcą. Uzależniona psychika to emocje pod władzą słów opartych na kłamstwie. Seks jest oparty na energii i energia rządzi kłamcą. Na tej energii opartej na kłamstwie narządy do seksu są chore i ludzie mają nowotwory macicy i prostaty. Wszystkie choroby oparte są na kłamstwie. Ludzie zgodzili się być służącymi kłamców i oddali rozum ze seks z kłamcą.
Na słowach Stwórcy seks oparty jest na rozumie, a na rozumie ludzie mają emocje kochania. Wyszedł z emocji kochania kłamca. Wyjście z emocji kochania jest oparte na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Z pozostałymi ludźmi i innymi stworzeniami łączy nas energia miłości. Z tego połączenia emocjami miłości wyszli ludzie kłamcy i jest ich tylu, że nazwali ich słowa do zadawania cierpienia i śmierci prawem i wiarą w Boga. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa Jego wystąpieniem przeciwko organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła wystąpił przeciwko kłamcom i wskazał, że mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. Bandyci siebie nie badają, a badają innych morderców i pokazują, że mają laboratoryjne badania, że ten kogo zbadali jest mordercą. O tym, że oni są mordercami na wielką skalę badań nie pokazują i nie przyznają Nagród Nobla za odkrycia, że ten kto ma w sobie energię śmierci opartą na narzuconych przez niego słowach opartych na kłamstwie jakie ma w mózgu jest mordercą. Wskazuję, że kłamca to chuligan. Chuligan ma zmienione odruchy na chuligana. Zmienione odruchy jakie ma chuligan oparte są na energii opartej na słowach opartych na kłamstwie jakie wypowiada chuligan. Zmienioną mowę ciała ma chuligan. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że zmienioną mowę ciała ma chuligan ustanawiający w nie swoim świecie prawem słowa chuligana. Chuligan żyje ze słów do oszukiwania. Chuligan to złodziej i bandyta.
Stwórca nas stworzył na Jego słowach dobrze zachowującymi się opartymi na energii życia. Seks to emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Seks oparty na kłamstwie to gwałt na odczuwaniu opartym na prawdzie.
                                                      
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz