środa, 22 lutego 2017

PRAWO OPARTE NA SŁOWACH UŚMIERCAJĄCYCH ŻYCIE

Życie i śmierć oparte są na energii, a energia na słowach. Stwórca dał nam życie oparte na Jego słowach. Wykonywanie słów Stwórcy utrzymuje życie. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Prawo ludzi jest oparte na słowach uśmiercających życie. Tym Kto daje życie i kto uśmierca życie jest ten kto wypowiada słowa. Mózg oddziela prawo oparte na słowach ludzi od prawa Stwórcy życia i oddziela energię na jakiej ciało żyje od energii na jakiej ciało umiera. Na całym świecie widać, że prawo ludzi to prawo morderców życia. Kogo by ludzie nie wybrali to wypowiada słowa uśmiercające życie. Żyjemy na ziemi nie wiadomo od kiedy i zawsze prawem są ustanawiane słowa uśmiercające życie. Przez wszystkie lata wykonywanej przeze mnie pracy w moich wystąpieniach do sądów i ludzi w organach władzy wskazywałam, że ludzie cierpią i umierają od tego prawa, a zatem te słowa są uśmiercające życie. Pisałam do ludzi nauki ażeby zbadali energię zawartą w słowach nazywanych prawem bo w nich musi być energia uśmiercająca życie. Nigdy nie znalazłam nikogo kogo obchodziłoby ludzkie cierpienie i skutek wykonywania prawa jakim jest śmierć. To morderców nie obchodzi moje wskazywanie, że przyznana Nagroda Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela to wykonywanie czynności na systemach neurologicznych uśmiercających ludzi. Widać, że mamy morderców ludzi władzy, morderców ludzi w wymiarze sprawiedliwości, morderców ludzi nauki i morderców ludzi kościoła namawiających ludzi na wykonywanie woli ludzi uśmiercających życie. Ludzie kościoła biorą za to od morderców pieniądze. Pieniądze przez morderców są uzyskiwane na drodze stosowanej przemocy na psychice. Życie to psychika, a ludzie ustanowili dla tej psychiki prawem słowa zabijające psychikę. Dawno mamy odkrycie kodu genetycznego który mówi, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja wskazuję, że te czynności są wykonywane na energii życia. To mordercy milczą na moje wskazywanie, że przekład zapisów kłamstwa na energię to wykonywanie czynności na energii śmierci. Ja od dawna piszę, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że wykonywanie czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi uśmierca życie. To u morderców tak dobrze czują się ludzie w Ministerstwie nazwanym Zdrowia, że przysyłali mi cztery razy pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie prawa uśmierca życie. Ci ludzie wiedzą, że wykonywanie prawa ludzi uśmierca życie. W roku 2011 byli w Departamencie Zdrowia Dyrektorzy którzy reagowali na moje wskazywanie na systemy neurologiczne na jakich oparte jest życie a na jakich śmierć i pewnego dnia zjawił się u mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości niby zainteresowany moją wiedzą, a za dwa dni dostałam wiadomość z Ministerstwa nazywanego Zdrowia, że ci którzy chcieli życia zostali zwolnieni a zatrudniona nowa Dyrektor chce uśmiercania życia. Wskazuję, że to Minister Sprawiedliwości który chce uśmiercania życia. Sprawiedliwość Stwórcy mózgu to wprowadzanie słów uśmiercających życie na inny umysł jak umysł Stwórcy na jakim oparte jest uśmiercanie życia. To odkrycie powinien znać cały świat i ludzie zobaczyliby, że zanoszą pieniądze ludziom którzy przy pomocy wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu uśmiercają ich życie. To po napisaniu przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zjawił się u mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości i za dwa dni otrzymałam pismo z pozdrowieniami z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie. Od tego dnia przestały też przychodzić do mnie podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon, a przedtem otrzymałam ich około czterystu. Ci mordercy mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że dla nich najważniejsze jest życie. Wskazuję wszystkim ludziom zanoszącym pieniądze ludziom władzy ażeby poznali odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg oddziela słowa oparte na energii życia i na energii śmierci. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że wymiar sprawiedliwości też należy do morderców życia. Ludzie kościoła tak wypowiadają słowa Boga, że każdego dnia wywożą w trumnach stworzenia Boga które umarły od wykonywania słów z energią śmierci jaką mają w sobie ludzie kłamcy. Ludzie kościoła mówią, że człowiek umarł bo Bóg tak chciał, a ja wskazuję na mózg, że ten kto chce uśmiercać życie wypowiada inne słowa jak Bóg. Mózg wyraźnie oddziela słowa uśmiercające życie, a mordercy nie potrzebowali odkryć naukowych ażeby natychmiast wiedzieć jak napisałam, że rozbieżne cele wykazywane przez mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i usunąć z Departamentu Zdrowia ludzi przysyłających mi podziękowania i pytających czego od nich oczekuję. Sztaby naukowców na całym świecie, a ja muszę odkrywać, że życie i śmierć zawarte są w słowach. Stwórca wiedział, że to świadomi mordercy i dlatego Naukowcy odkryli, że sam szykował się na śmierć. Człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie zadaje sobie cierpienie i śmierć, ale nie wolno też wykonywać słów kłamców bo uśmiercają życie. Jak ludzie mają w domu takiego kłamcę wypowiadającego słowa celujące w psychikę to z czasem morderca stoi nad grobem tego kogo uśmiercił i niby ubolewa. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że nie ma sprawiedliwości bo zbrodniarz tylko utonął, a ja wskazuję na mózg, że zbrodniarz wprowadził w siebie słowa go uśmiercające i cierpi i umiera na nich tak długo jak długo je w sobie ma. Nikt z ludzi nie ma prawa do drugiego człowieka a gdyby ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości chcieli dobra to zajmowaliby się ludźmi czyniącymi zło, a nie uśmiercali ludzi wymuszaniem wykonywania słów morderców życia. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości przyznali mordercom prawo do życia ludzi. Stwórca nie przyznał bo wykazuje wypowiadającego słowa uśmiercające życie na umyśle opartym na energii śmierci. Jak odkryłam, że słowa ludzi władzy uśmiercają życie to ludzie nauki zamilkli. To zatem żadni naukowcy. Ja jestem naukowcem z własnych zainteresowań. Nigdy moim celem nie było ukierunkowywanie się na zdobywanie pieniędzy. Za to odkryłam że prawo ludzi oparte jest na myśleniu złodziei. Ci złodzieje mówią, że wierzą w Boga bo na wypowiadaniu słów Boga nie można okradać. W moich wystąpieniach do sądów wskazywałam na zapis w encyklopedii, że warunkiem umowy jest zgodna wola i że to prawidłowy zapis bo my w naturze wypowiadamy takie same słowa i na nich uzgadniamy i żyjemy z sobą w zgodzie. Wskazywałam, że prawo ludzi oparte jest na niezgodnej z ludźmi wolą a co złodziejom pozwala na okradanie przy pomocy nazywania narzuconych słów prawem. Ludziom kościoła okradanie ludzi pozwala nazywanie słów do okradania wiarą w Boga. Na wypowiadaniu słów Boga ludzie kościoła nie mieliby żadnych pieniędzy. Wskazuję dlaczego Stwórca wystąpił przeciwko narzucaniu słów i opartym na nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła bo to złodzieje. Ci złodzieje tyle nakradli pieniędzy że mają na mordowanie ludzi już okradzionych. Złodzieje wybudowali dla siebie schrony, a ja wskazuję, że nie ma schronu na energię śmierci jaką ma w sobie morderca wypowiadający słowa z energią uśmiercającą życie. Wskazuję ilu jest ludzi morderców i oni mówią, że Stwórca nie umiał stworzyć ciał bo ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które jasno pokazuje, że morderca wypowiada inne słowa jak Stwórca życia. To mordercy nie przyznali Nagrody Nobla dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon  za odkrycie, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na energii śmierci.

                                                                                                        Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz