sobota, 4 lutego 2017

W GOOGLE PISZĄ, ŻE BIBLIA WYJAŚNIA JAK ZNALEŹĆ BOGA

Ludzie są stworzeni na słowach Boga i mówią, że Go szukają. W Google mają zapytania jak znaleźć Boga i jak modlić się żeby Bóg wysłuchał. Ja mówię, że Bóg nie zna innych słów jak Jego i dowodem na to jest odrzucanie przez mózg innych słów jak są w naturze mózgu na umysł oparty na braku rozumu. W stanie mózgu który nie zna słów nikt nie szukał Boga bo był oparty na Jego słowach. W mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum, a ja mówię, że wszystkie stworzenia w stanie mózgu który nie zna słów mają rozum. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy. Ja mówię, że oni wybudowaniem Sfinksa z ludzką rozumną twarzą pokazują, że mieli w sobie energię życia i ocaleli a ci na braku rozumu zatonęli. Albert Einstein też mówi, że jest pewien co do głupoty ludzi z energią śmierci i mówi, że na tej energii opartej na głupocie też grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Tak to jest, że głupi uśmierca, a mądry szanuje życie. Mnie ludzie oszukujący, że są Ministerstwem Zdrowia przysłali aż cztery razy pozdrowienia za moje wskazywanie, że wykonywanie słów kłamców uśmierca życie.  Ludzie którzy przeszli z wykonywania słów opartych na energii życia na słowa oparte na energii śmierci przeszli na wypowiadanie słów głupców. Nabyte głupie twarze na energii opartej na braku rozumu bardzo dobrze widać. Rozsiedli się głupcy w nie swoim świecie i namawiają na wykonywanie słów na jakich człowiek jest głupi. Głupiec ma przedstawiciela opartego na braku rozumu. Podoba mi się energia która potrafi wykonywać ze słów kłamcy głupca.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz