czwartek, 9 lutego 2017

NA USUNIĘCIE SŁÓW DO OSZUKIWANIA MUSI SIĘ ZGODZIĆ STWÓRCA

Stwórca stworzył nas na Jego słowach i On musi się zgodzić na usunięcie słów przez nas narzuconych. My przy pomocy narzuconych słów zrobiliśmy zło w świecie Stwórcy. Stwórca w skonstruowanym przez Niego mózgu wykazuje narzucone słowa na umysłowej chorobie i energii opartej na umysłowej chorobie na jakiej człowiek jest psychicznie chory i ma różne choroby ciała. Ludzie wymyślili słowa do przejęcia władzy nad mieniem Stwórcy i mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie opartym na słowach do oszukiwania, że mienie Stwórcy jest ich i że mają prawo do ludzi. Stwórca wykazuje ludzi którzy przyznali do siebie prawo oszustom, że są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ludzie oszuści mówią, że mają leki na energię w której nie ma życia i  że zbudują człowieka przyszłości na protezach. Nic nie piszą oszuści skąd będą mieli energię życia. Energia w prądzie elektrycznym to nie jest energia życia. Ludzie pod względem protez są oparci na braku rozumu. Ja odkryłam słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu i że na nich oparte jest życie i napisałam ponad 4000 pism do ludzi nauki i wielu innych ludzi, a oni sobie kpią ze Stwórcy i z Jego stworzeń. Wstrętnie zachowują się ludzie wobec Stwórcy, a co widać w nie raz przedstawianych przeze mnie danych o ludziach czytających na moim Blogu, że to Polska kilkanaście ludzi. Stany Zjednoczone kilku ludzi i jedna z Niemiec. Na Twitterze, że to kilku ludzi Genetyki. Fizyki, Anatomii Humana i wśród nich prostytutki o których wejściu nie zawiadamiają. Na Facebooku ludzie zajmujący się nierządem to powszechność. Na Facebooku tak jak na Blogu i na Twitterze uważają, że ja do siebie piszę i często to co piszę wprowadzają na moją oś czasu, a nie do publicznej wiadomości. Stwórca jak widać wie, że narzucone słowa są do czynienia zła bo oszuści mają zmienioną anatomię. Oszuści nie podali że zmieniona anatomia to złoczyńca wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu, że na nich oparte jest życie, a bandyci uważają, że są od uśmiercania życia. Nikogo z bandytów nie obchodzi zadawane psychice cierpienie, a ludzie zgodzili się nazywać prawem i wiarą w Boga słowa bandytów. Odkryłam, że możemy naprawić uczynione zło i wtedy usuwają się z mózgu słowa użyte do czynienia zła i szkodliwa na nich energia i odkryłam, że jeśli przywrócimy się na słowa Stwórcy tak jak ja to zrobiłam to trzeba poprosić Stwórcę o usunięcie narzuconych myśli, a Stwórca wie czy nasz stan jest taki, że można je usunąć. Bezczelni ludzie złodzieje i bandyci uważają, że Stwórca stworzył dla nich świat do prowadzenia w nim rozboju.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz