sobota, 4 lutego 2017

KAŻDY ZŁOCZYŃCA NA PRZESTRZENI DZIEJÓW TO KŁAMCA

Fenomen Stwórcy to stworzyć ludzi na prawdzie i puścić ich w swój świat. Stwórca ma niezły cyrk do oglądania. Fenomen Stwórcy to stworzenie umysłu kłamcy i odzwierciedlającą kłamcę energię. To na tej energii opartej na słowach kłamców widać na przestrzeni dziejów różnego rodzaju bandytów mordujących ludzi za nie uznawanie wiary w to co stworzyli kłamcy. Chwalący się miliardem wyznawców chrześcijanie palili żywych ludzi w zbudowanych przez nich kościołach. Różni władcy przyznawali sobie prawo wybranych przez Boga. Różni ludzie to ludzie oparci na umyśle opartym na kłamstwie na jakim mają budowę danego rodzaju złoczyńcy. Dzisiejsi ludzie kłamcy też mówią, że ich słowa są prawem, a ludzie zamiast od oszustów wołać prawa do pozwalania na miejsce stawiania pojazdu to płacą oszustom mandaty.  Zła energia wykona dla oszusta jego słowa. Złoczyńców nie ma bez wykonawców woli złoczyńców. Mózg wykazuje kłamcę i wykonującego słowa kłamcy na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Kłamca ma budowę opartą na systemach neurologicznych na jakich kłóci się i bije z kłamcą. Kłamcy kłócą się i biją o słowa. Wymiar sprawiedliwości nazywający słowa oszustów prawem to katastrofa umysłowa i psychiczna. Oszuści przy wymiarze sprawiedliwości opartym na słowach oszustów czują się jak ryba w wodzie. Były Prezes Trybunału Konstytucyjnego w Polsce mówi, że wie komu obiecano milion złotych za zabicie go. Stwórca chyba nie nadąży oglądania tego cyrku opartego na wykonywaniu myślenia kłamców. Ludzie mają zmienione budowy na energię opartą na kłamstwie i na niej przedstawiają swoje zachowania oparte na kłamstwie. Kłamcy nie mają emocji kochania, ale chcą seksu a oszuści sprzedający seks robią dla nich usługi. Ludzie nauczyli się kochania narządów do seksu a nie człowieka i wielu ma przebudowane narządy z męskich na żeńskie i odwrotnie. Ludzie to ich budowa z energii opartej na prawdzie, a z energii opartej na kłamstwie są zbudowani inaczej. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a ja odkryłam, że nie tylko morfologię a całe systemy neurologiczne na oparte na kłamstwie. Podoba mi się mądrość mojego Stwórcy. Tyle oszustów przebudowanych na złoczyńców. Na przestrzeni dziejów wymordowali niewyobrażalne ilości ludzi za brak wiary w to co wymyślili i za nie uznawanie za prawo słów oszusta. Stworzeni cesarze, królowie, prezydenci i wszystkie możliwe nazwy jakie sobie nadali na budowie opartej na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Ci ludzie są zupełnie kimś innym jak na słowach Stwórcy, ale żyją tylko na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy bo kłamca energii życia nie ma. Raz już zatopiła się Atlantyda która stworzona była rajem na ziemi. Nie wiadomo jak długo kłamcy wytwarzali energię śmierci aż przeważyła i zatopiła kłamców. Jest jakiś moment w którym energia śmierci przeważa i kłamca umiera. Medycyna leczy psychikę i ciało zamiast rozum. Zobaczyłam kiedyś w telewizorze profesora zajmującego się  leczeniem mózgu który w trakcie rozmowy powiedział, że to mózg oszusta. Ten człowiek od leczenia mózgu mówił, że w tym mózgu jest oszustwo, a ja mówię, że z nabycia i on chyba też wiedział, że z nabycia. Naukowcy w programie "Zagadki wszechświata" mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać, a ja wskazuję, że w stanie mózgu który nie zna słów jest rozum oparty na prawdzie. Wskazuję, że Fizjolog Iwan Pawłow to oszust oszukujący psa i znęcający się na psychice psa. Ludzie robią zło zwierzętom, a kiedy zwierzę im uczyni zło to mówią, że to zły pies. Ja mówię, że psy ani żadne inne zwierzęta nikomu nie robią nic złego bo nie znają myślenia do oszukiwania jakie znał Iwan Pawłow. Wskazuję, że człowiek ma zmienioną budowę na tych słowach do oszukiwania, a zwierzęta to czują. Wszyscy mamy w naturze odczuwanie oparte na rozumie. Medycyna leczy odczuwanie oparte na braku rozumu i to nic nie pomaga bo na braku rozumu jest energia w której nie ma życia.
Człowiek który ma rozum nie wykonuje słów kłamcy. Mój były mąż sam nie raz przyznał, że powinnam mieć męża geniusza, ale nie mówił na czym opiera swoje przekonania. Dodawał, że geniuszy nie ma. Mój były mąż musiał to widzieć po moich słowach na jakich nie było możliwości oszukania mnie i dziwił się jak to jest możliwe. Albert Einstein też należał do nielicznych z ludzi opartych na rozumie i słusznie wielu nazywa go geniuszem. Ja wskazuję, że to na rozumie Stwórcy jest się geniuszem. Ja widzę mądrych ludzi u mnie na Facebooku i cieszę się, że bardzo szybko na mojej stronie byli. Przodującymi w oszukiwaniu są ludzie władzy i różnych religii. To oni zawsze byli mordercami na przestrzeni dziejów. Genetycy oparci na rozumie już blisko widzą genialnego człowieka natury. Ludzi ze zmianami w genetyce nie warto poznawać gdyż trzeba by każdego z osobna poznawać i nabyłoby się myślenia na jakim człowiek jest głupi. Mądry człowiek poznaje słowa mędrca i jego czyta. Mądry człowiek odrzuca słowa głupca. Znalazłam się w kontakcie z ustanowionym prawem i byłam w szoku, że można wymyślić tyle słów do oszukiwania. Miałam szczęście pracować w przeważającej mierze z mądrymi dyrektorami i oni są moimi przyjaciółmi do dzisiaj mimo, że już dawno ze sobą nie pracujemy. Są mądrzy ludzie, ale jak jesteśmy mądrymi to energia z mądrymi nas łączy. Głupich też energia łączy ale oparta na głupocie.
Pięknie stworzył nas Stwórca i piękny człowiek oparty jest na Jego rozumie i jest geniuszem. Każdy jest geniuszem na słowach Stwórcy. Kiedy widzę piękne malowidła i fotografie pokazywane przez mądrych ludzi to mam przyjemność odczuwania naturalnych emocji opartych na rozumie i są to cudowne przeżycia. Spotkałam kiedyś mężczyznę którego poruszanie wprowadziło mnie w przeżywanie cudownych emocji. Nie wiedziałam co to jest, ale z czasem jak poznałam odkrycia naukowe i zobaczyłam jego rozumną twarz to wiedziałam, że emocje zawarte w jego odruchach oparte są na rozumie. Bardzo rzadko spotka mnie taka przyjemność, ale niedawno zobaczyłam tancerza o cudownych odruchach na jakich też poczułam wspaniałe emocje. Takie same emocje czuję jak słucham gry na instrumentach ale wyjątkowych ludzi bo nie wszyscy wprowadzają mnie w emocje oparte na rozumie. Takie emocje nie tylko ja czuję i byłam szczęśliwa jak usłyszałam jak dużo ludzi do późnych godzin nocnych słuchało Laureatów Konkursu Chopinowskiego. Takie cudowne emocje czuję jak słyszę piękne śpiewające głosy. Wysłałam kiedyś moją wizytówkę dla dziewczyny która wygrała w programie "Zostań Gwiazdą" a ona zdobyła drugie miejsce w Konkursie Eurowizji i napisała do mnie, że otrzymała nagrodę ale chcą jej zabrać dużo podatku. Pomogłam jej i nie zapłaciła nic. Kiedyś Poborca Podatku z Urzędu Miejskiego powiedział, że działam przeciwko władzy, a ja odpowiedziałam, że przeciwko oszustom.
W naturze wszyscy jesteśmy dobrymi ludźmi, a w wyniku wypowiadania przez ludzi słów innych jak są w naturze mózgu powstali źli ludzie. Wczoraj napisał na mojej stronie na Facebooku Vitas, że jest oskarżany przez złych ludzi, a ja odpisałam ażeby nie wchodzić w myślenie złych ludzi bo oni wciągają w zło. Vitas cudownie śpiewa jego pięciooktawowym kontra tenorem  i trzeba pilnować ażeby nie wchodzić w narzucone myślenie bo wchodzi się w cierpienie. Ludzie kościoła mówią, że to szatan namawia do czynienia zła i że jest niewidzialny, a ja mówię, że wszyscy złoczyńcy są widzialni i są to ludzie namawiający na ich wybranie jako politycznego przywódcy czy przywódcy jakiejś religii. Zły człowiek powstał na wymyślonych przez niego słowach do czynienia zła. Słowa są oparte na energii i wraz z wymyśleniem słów powstaje w nas energia zła jaka jest zawarta w słowach kłamcy. Mamy przerażającą ilość ludzi kłamców i są to złoczyńcy. Nie należy wykonywać ich woli bo wchodzi się w energię opartą na kłamstwie w której nie ma życia. Na słowach Stwórcy uzgadniamy, a kłamca chce ażeby jego wolę wykonywać. Każde wykonywanie woli człowieka to wykonywanie woli kłamcy, a kłamca to złoczyńca. U dobrego człowieka czujemy dobrą energię, ale ażeby czuć trzeba nie mieć zaburzonego odczuwania złą energią. Byłam kiedyś na obiedzie gdzie byli ludzie upośledzeni umysłowo. Widziałam, że piją kawę która była bardzo gorąca, a ich wychowawczyni mówiła, że oni zawsze takie gorące piją. Ja z tego wiem, że oni utracili odczuwanie. Każdy człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie nie ma uczuć. Kłamca to zimny człowiek i dlatego mordują ludzi na wojnach. Diabelstwo opowiada o Bogu a milczy na odkrycie naukowe, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na energii jaką ma w sobie złoczyńca. Ludzie modlą się do Boga i pokazują pełno kościołów, a ja napisałam tysiące pism, że w naturze mózgu są słowa Boga i na nich jest energia życia a na wypowiadaniu innych słów energia śmierci i zareagowało tylko dwóch ludzi. Reagowali też ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon, gdyż mam od nich około czterystu podziękowań ale od czasu jak napisałam, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na złej energii to podziękowania przestały przychodzić. Jestem przekonana, że to nie oni zmienili zdanie a wymienili ich złoczyńcy. Ludzie cierpią na złej energii i wołają pomocy, a ja wskazuję jak chcą czynić zło. Proszenie Boga o pomoc na pewno nikomu nic nie pomoże bo Bóg na pewno nie usunie z człowieka słów do czynienia zła i opartej na nich złej energii. Każdy ma swoją energię opartą na swoich słowach i nie należy wykonywać słów innych ludzi bo to oszuści. Trzeba dbać o swoją energię i to piękny człowiek który ma twarz mędrca i poruszanie inteligentnego człowieka. Proponuję czytać książki Biochemik Marii Szulc w której jej pacjenci opisują cudowne emocje jakie czuli kiedy ona przemawiała do nich głosem o energii podświadomości. Proponuję czytać książki dr Deepaka Chopry  który też opisuje o cudownych emocjach natury i który dawno odkrył jak funkcjonuje człowiek.
Oszuści zawsze niszczyli książki mądrych ludzi, ale nigdy ich nie zniszczą bo naszą naturą jest rozum. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz pisze, że wiedza wychodzi spod murów największych i ma rację. Oszustów jest dużo i nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga ale to nikczemni ludzie i nie należy wykonywać woli nikczemnych ludzi. Na słowach Stwórcy każdy sam pracuje na swoje życie, a ludzie władzy i kościoła żyją z zabieranych ludziom pieniędzy. Kiedyś wszyscy powrócą na słowa oparte na energii życia bo cierpienie ich zmusi do zauważenia, że jest oparte na słowach do czynienia zła. Im prędzej ktoś nie będzie wykonywał woli oszustów tym prędzej wróci do naszego naturalnego stanu przyzwoitego człowiekiem. Oszuści mają poparcie u 20% oszustów a wydają nakazy wykonywania ich słów wszystkim ludziom. Należy wołać od oszustów dokumentu na to, że mózg działa na ich słowach. Ludzie funkcjonują na mózgu a mózg oszusta wykazuje że jest złoczyńcą.
Człowieka wykonującego wolę oszusta mózg wykazuje, że to sługa złoczyńcy. Długo trwa proces wychodzenia ze złej energii bo energia trzyma na słowach złoczyńcy. Nigdy nikt nie wygra z energią bo to energia powoduje, że złoczyńca woła, że go boli. To energia powoduje, że mamy twarz mędrca i to energia powoduje, że mamy twarz głupca. Nie tylko twarz jest oparta na energii ale całe ciało. Kłamca ma ciało z paskudną energią a prawdomówny z cudowną energią. W naturze jest tylko cudowna energia oparta na rozumie w mózgu. Wiara oparta jest na kłamstwie, a wiedza na prawdzie. Ja wiem, że jest Bóg chociaż Go nigdy nie widziałam bo na Jego słowach się wie. Na słowach Boga mamy odczuwanie Boga. Na słowach kłamców ludzie mają odczuwanie kłamców. Słowa są energią a energia odczuwaniem. Odczuwamy słowa. Ludzie modlący się do Boga modlą się o to ażeby nie odczuwać słów kłamców. Wykonują słowa kłamców a do Boga modlą się ażeby na wykonywaniu słów kłamców nie mieli odczuwania złoczyńcy.
 Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów, a ludzie nie usłuchali i nie wiedzą jak wyjść ze słów jakimi weszli w złą energię. Oszuści wymyślają dalej i nabywają coraz więcej słów i na nich złej energii.
                                                                                                        Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz