wtorek, 7 lutego 2017

TO CO CZŁOWIEK OTRZYMAŁ OD STWÓRCY JEST JEGO DOBREM I NIE WOLNO GO DAWAĆ ANI ZABIERAĆ

Nasz stan ze stworzenia jest naszym dobrem i nie wolno go nikomu dawać i nikomu zabierać. Stan dobra jaki człowiek otrzymał od Stwórcy to stan na jakim wszystko w człowieku żyje i ten stan oparty jest na wolności. Wolność oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu i na nich utrzymuje się dobro jakie ma człowiek. To dobro jakie ma człowiek to rozum, zdrowie, emocje miłości i kochania, talenty i umiejętności wykonywania doskonałych rzeczy i siłę. Dobro jakie ma człowiek oparte jest na grawitacyjnej sile życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu.
Do naruszenia dobra jakie ma człowiek doszło w wyniku narzucenia słów i wyrażenia zgody na wykonywanie narzuconych słów. Skutkiem narzucenia słów jest naruszenie życia i to naruszenie życia jest oparte na zabieraniu dobra przez narzucającego słowa, naruszenie jego rozumu, naruszenie emocji kochania i miłości, rezygnacja z talentów i przejście na wykonywanie rzeczy na energii opartej na narzuconych słowach, naruszenie wolności i naruszenie zdrowia.
Skutkiem wyrażenia zgody na wykonywanie narzuconych słów jest oddawanie dobra dla narzucającego słowa, naruszenie rozumu, naruszenie emocji kochania i miłości, rezygnacja z talentów na rzecz wykonywania czynności dla narzucającego słowa, oddanie wolności narzucającemu słowa i naruszenie zdrowia.
Ludzie wyrządzili sobie krzywdę narzuceniem innych słów jak słowa na jakich oparte jest dobro jakie otrzymaliśmy od Stwórcy. My nikomu emocji kochania i miłości nie mamy dawać ani ktoś nam a łączyć się emocjami miłości i kochania. Łączenie się emocjami miłości i kochania jest naszą naturą. My nie wiedzieliśmy, że jesteśmy oparci na słowach w mózgu. Pokazały nam to odkrycia naukowe, ale jak doszło do odkrycia, że Stwórca mózgu wykazuje narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów, że jest do rozbieżnych celów i na innej energii to tego ludzie nie ogłosili. Ci ludzie którzy tego odkrycia nie ogłosili chcą ażeby ludzie i inne stworzenia wykonywały ich wolę. Ci ludzie narzucający słowa są zabierającymi dobro ludziom i innym stworzeniom. Stwórca zmienił tym ludziom ich anatomię na złoczyńców, a ludzi wykonujących ich wolę na ofiary złoczyńców. Stan człowieka to grawitacyjna siła życia na jakiej oparte jest życie człowieka i człowiek naruszeniem otrzymanego od Stwórcy dobra naruszył swoje życie. Na oddawaniu dobra i zabieraniu dobra człowiek znalazł się na grawitacyjnej sile śmierci.
Człowiek musi wrócić do stanu jaki otrzymał od Stwórcy i powróci do niego powrotem na wypowiadanie słów na jakich oparty jest stan stworzenia człowieka. Kiedy człowiek powróci na wypowiadanie słów na jakich oparty jest stan jego stworzenia to musi przywrócić stan stworzenia powtarzaniem różnych słów potrzebnych do tego przywrócenia ciała na słowa na jakich w naturze było oparte. Ludzie z okresu Starożytności podają, że trzeba znaleźć odpowiednie słowa. Te odpowiednie słowa to słowa jakimi każdy z nas wyszedł ze swojego stanu stworzenia. Na pewno trzeba powtarzać, że nikomu nie zabiera się dobra i nikomu nie oddaje się dobra.
Na stanie stworzenia wszyscy są zdrowi i szczęśliwi. Na stanie stworzenia wszyscy wiemy kogo kochamy i kto nas kocha a z innymi ludźmi i zwierzętami żyjemy w emocjach miłości. Ja cieszę się, że bardzo dużo ludzi na Facebooku mówi, że mnie kocha ponieważ jest to świadectwem na to, że my jesteśmy kochającymi Boga. Ja wypowiadam słowa Boga a one są oparte na energii kochania i miłości i ludzie to czują. Niektórzy z ludzi nie znają mnie i już pierwsze słowa to słowa, że mnie kochają i jest tych ludzi ogromnie dużo, ale czuję wspaniałych ludzi którzy piszą "Chcę być z Tobą" i kiedy kiedyś napisałam, że to Bóg zdecydował kogo kochamy i kto nas kocha i to czujemy to ta osoba napisała do mnie, że się z tym zgadza, że tak jest ale odeszła z mojej strony a bardzo ją lubiłam. Takich pięknych słów, że mnie kochają widzę od wielu wspaniałych ludzi których widzę i czuję jak są wspaniałymi. Dzisiaj wzruszył mnie napis na mojej osi czasu "Jesteś piękna kobietą. Wiem, że ty nie kochasz mnie, ale moje serce nie rozumie". To wspaniały człowiek bo widzę co oznacza, ale co ja mam zrobić. Zrozumcie mnie i mądrze pisze Saif Khalidi, że to z miłością. Miłość to cudowne uczucie jakie łączy mnie z bardzo wieloma moimi przyjaciółmi i ludźmi których mniej znam. Zawsze jesteśmy szczęśliwi jak jesteśmy ze sobą. Wszyscy musimy wrócić do stanu naszego stworzenia na jakim wszystko jest cudowne a my zdrowi i szczęśliwi. Wszyscy na słowach Stwórcy są piękni, mądrzy i wykonują doskonałe czynności.

                                                                                                      Barbara Paul
                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz