piątek, 24 lutego 2017

STWÓRCA WYKAZUJE KŁAMCĘ NA ZMIENIONEJ ENERGII, ŻE JEST ŹLE ZACHOWUJĄCYM SIĘ

Neurobiolog zajmuje się neurobiologią i odkrył zmienioną neurobiologię od wykonywanych czynności. Prawidłowo, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nieprawidłowo jest nie ogłoszenie jaka to jest ta zmieniona anatomia od wykonywanych czynności i jakie są to wykonywane czynności, że Stwórca anatomii zmienił anatomię tego człowieka. Jest jakiś powód, że przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili jakie to czynności wykonuje człowiek któremu Stwórca zmienił anatomię. Przyznający Nagrody Nobla nie ogłaszają, że to Stwórca zmienił anatomię od wykonywania innych czynności jak wykonuje się na Jego myśleniu. Nie ogłosili tych decyzji Stwórcy anatomii źle zachowujący się ludzie. Ci ludzie muszą mieć zmienioną anatomię, że nie ogłaszają, że Stwórca im też zmienił anatomię. Nie mówię, że wykonywałam zawsze czynności na myśleniu Stwórcy, ale uczciwi ludzie mówią jak jest prawidłowo. Naukowcy biorą zabierane ludziom pieniądze i nie mówią ludziom że od zabierania pieniędzy ma się zmienioną anatomię na źle zachowującego się człowieka. Ludzie kościoła nie mówią do ludzi, że człowiek który nie wykonuje czynności na energii miłości na jakiej stworzył nas Stwórca jest źle zachowującym się bo oni są źle zachowującymi się. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga bo na wypowiadaniu słów Boga wykonuje się czynności uczciwie i żyje z tego co się samemu wypracowało. Na wierze w Boga żyje się na wykonywaniu czynności na słowach do oszukiwania. Udzielanie ludziom rozgrzeszenia to wykonywanie czynności na słowach do oszukiwania. Udzielanie ludziom sakramentów to wykonywanie czynności na słowach do oszukiwania. Wyświęcanie ludzi stworzonych przez Boga na świętych to wykonywane czynności na słowach do oszukiwania. Wykonywanie czynności na myśleniu ludzi władzy to wykonywanie czynności na słowach do oszukiwania. To powinni przekazać ludzie przyznający Nagrody Nobla, że odkrył Neurobiolog Eric Kandel na wykonywaniu czynności na zmienionej anatomii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Ludzie przyznający Nagrody Nobla powinni przekazać ludziom, że człowiek wykonujący czynności na narzuconych słowach to kłamca i że Stwórca zmienił anatomię kłamcom. Ta zmieniona anatomia to zmienione odruchy i to powinien zauważyć Neurobiolog Eric Kandel i że te odruchy mają źle zachowujący się ludzie. Te złe zachowania ludzi są tak powszechne, że jak spotkałam człowieka z pięknymi odruchami to nie wiedziałam dlaczego moja natura tak reaguje na to poruszanie, że byłam szczęśliwa z powodu poruszania się człowieka. Nie wiedziałam co to ma znaczyć bo od nikogo nie czułam takich odruchów które powodowałyby że moje odczuwanie jest szczęśliwe. Chamskie ruchy i prostactwo działa na mnie jak przysłowiowa płachta na byka. Widzę ręce chamów jak wstrętne są ich odruchy. Przed człowiekiem którego odruchy wprowadziły mnie w odczuwanie szczęśliwych emocji widziałam kobietę z takimi odruchami w filmie w którym grała. Było to wiele lat temu, ale pamiętam, że już nie patrzyłam na treść filmu, a szukałam oczami tej kobiety ażeby uszczęśliwić swoje odczuwanie. Poznałam odkrycia naukowe i zrozumiałam że nasza natura to energia oparta na emocjach miłości i kochania. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że ta nasza natura jest zmieniona od wykonywanych czynności, a ja odkryłam że na odruchy chamów, złodziei, bandytów, pedofilów i wszelkich innych źle zachowujących się ludzi. Odkryłam, że Stwórca stworzył nas inteligentnymi, dobrze zachowującymi się opartymi na rozumie w mózgu. Nasze zachowania oparte są na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu i są zmienione na energii opartej na słowach narzuconych przez człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje na systemach neurologicznych narzucone zachowania, a ja odkryłam że to złe zachowania. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne a ja odkryłam że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu oparta jest nasza budowa i że na niej jesteśmy inteligentnymi, dobrze zachowującymi się ludźmi. Odkryłam też, że na tych narzuconych zachowaniach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów ludzie są źle zachowującymi się i że te złe zachowania są oparte na narzuconych słowach w mózgu. Zatem Neurobiolog Eric Kandel musiał widzieć, że systemy neurologiczne na jakich jest zmieniona anatomia są oparte na innych słowach jak systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon już to jasno pokazują, ale nie dostali Nagrody Nobla. Kiedy ja napisałam, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to źle zachowujący się ludzie usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Zastępców Dyrektora, którzy reagowali na moje odkrycia i od tego momentu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Teraz jeszcze dodam do mojego odkrycia, że rozbieżne cele ma wypowiadający inne słowa jak Stwórca, że to źle zachowujący się człowiek. Dla Genetyków opartych na rozumie wskazuję, że genetyka to inteligentny dobrze zachowujący się człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Nie mam wątpliwości co do tego, że tym Genetykom i znawcom Anatomii i Energii zgadza się to co piszę i dlatego są u mnie Obserwatorami. Było tych Obserwatorów opartych na rozumie u mnie na Twitterze bardzo dużo, ale oszuści ich usnęli i wprowadzili bliskich dla nich ludzi zajmujących się prostytucją. Wskazuję również, że nie jest genetyką źle zachowujący się, bez inteligencji człowiek wypowiadający słowa oparte na kłamstwie.  Wskazuję, że Stwórca oddziela od stworzonej przez Niego genetyki człowieka oszusta i że ten oszust ma zmiany w genetyce pochodzące od oszusta na wypowiadanych przez oszusta słowach na jakich mówi, że jego słowa są prawem i wiarą w Boga. Źle zachowujący się ludzie posługujący się słowami do oszukiwania nazwali dla Genetyki opartej na dobrych zachowaniach ich słowa prawem i wiarą w Boga. Ci oszuści nazywający ich słowa prawem i wiarą w Boga nie mają swojego mózgu, ani ciała, ani energii życia i energią opartą na kłamstwie zajmują się uśmiercaniem życia. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują sie wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami a ja odkryłam, że ci ludzie zajmują się uśmiercaniem życia. To chamstwo jakimi są politycy mówią w programach telewizyjnych, że uczą się mowy ciała. Ja mówię, że nie nauczą się bo widać, że mają odruchy chamów, złodziei, bandytów.
Ci chamy, złodzieje, bandyci mówią, że są reprezentantami chamów, złodziei i bandytów.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz