sobota, 25 listopada 2017

CZŁOWIEK JEST OPARTY NA POSTANOWIENIACH STWÓRCY JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

Mózg otrzymywane od człowieka inne słowa jak słowa na jakich jest oparty wprowadza na umysłową chorobę na jakiej człowiek przechodzi w uzależnienie od narzuconych słów. Psychika odkryta przez Zygmunta Freuda jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika odkryta przez Karola Junga to psychika oparta na uzależnieniu od narzuconych słów. Wszystkie ciała chore to chora psychika wykonująca słowa oparte na kłamstwie. Wczoraj w Polsce można było usłyszeć, że jeden z lekarzy będzie dokonywał przeszczepu głowy. Nie mówi na co będzie przeszczepiał tą głowę i co zobaczył w tym mózgu na jaki chce przeszczepić głowę. Lekarz ten powinien zapytać człowieka którego głowę chce przeszczepiać dlaczego jego głowa nie jest oparta na systemach neurologicznych na jakie chce tą głowę przeszczepić. Wskazuję, że na postanowieniach jakie są w naturze mózgu człowiek jest oparty na systemach neurologicznych na jakich wykonuje słowa jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Nie mówi się Czyje to zapisy są przekładem na czynności organizmu, a ja mówię, że to oszust nie mówi Czyje słowa są przekładem na czynności organizmu. Wskazuję, że te słowa oszusta mózg ma bo wykazuje je na umysłowej chorobie opartej na systemach neurologicznych na jakich oszust wykonuje narzucone przez siebie słowa. Przeszczep się uda tak jak inne przeszczepy się udają, ale tylko pod względem powrotu człowieka na słowa na jakich systemy neurologiczne lekarz chce przywrócić człowieka. Ja bez przeszczepu głowy i innych organów zobaczyłam prawo oszustów i różnych religii na jakich oszuści mówią, że wierzą w Boga. Napisałam tysiące pism o słowach jakie są w naturze mózgu, że na nich oparta jest energia na jakiej ciało żyje, a tylko dwóch ludzi z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 do początku roku 2013 chciało funkcjonowania ludzi na słowach jakie są w naturze mózgu. Dyrektorom tym zgadzało się moje wskazywanie, że  na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu oparte jest życie, a na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka jest śmierć. Wskazuję ile pieniędzy ludzie wydają na wprowadzanie ich przez lekarzy operacyjnie na systemy neurologiczne na jakich człowiek żyje. Ludzie zamiast wypowiadać słowa na jakich oparte jest ich życie chodzą do lekarzy ażeby ich wprowadzali na systemy neurologiczne na jakich oparte jest życie. Lekarze nie wprowadzą człowieka na energię na jakiej oparte jest życie jeśli człowiek nie przywrócił się na słowa na jakich oparte jest życie. Kiedy w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na systemy neurologiczne oparte na tych narzuconych zachowaniach i problemach, to natychmiast wiedziałam, że te narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że one tak samo jak w naturze są przekładem na energię na jakiej oszust wykonuje czynności. Kiedy zobaczyłam program z przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to natychmiast wiedziałam, że to oszust wykonujący czynności na systemach neurologicznych jakie są przekładem słów oszusta na czynności organizmu. Napisałam tysiące pism, a oszuści milczą. Oszuści czekają ażeby im przeszczepić głowę na systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy, a nic im to nie pomoże bo mózg nie jest oparty na słowach oszusta. Oszuści do mnie piszą, że ja na słowach na jakich mam rozum jestem nawiedzona bo uważam, że każdy ma sam pracować na swoje życie, a nie przyjmować od oszustów ukradzione ludziom pieniądze, lub że jestem ograniczona jak nie chcę kochania na słowach oszustów. Oszust mówi, że kocha a chodzi na wywoływanie orgazmów przy pomocy lizania narządów płciowych czy każdego rodzaju innej prostytucji. Oszuści są oparci na energii jaką widzi Albert Einstein, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi o których pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii wszechświata, że jest oparte na myśleniu ludzi o których mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że ludzie mają w sobie różne zakrzywienia na jakich wprowadzają w siebie sztuczne organy i na ich są oparci na słowach kłamcy w mózgu. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i ostrzegł nas przed wykonywaniem narzuconych słów. Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon zrozumiałam, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umysłową chorobę na jakiej psychika wykonuje czynności na umysłowej chorobie, a ludzie chorują na różne choroby. Odkryłam, że choroby są oparte na narzuconych słowach w mózgu. Biochemik prof. Maria Szulc dobrze widzi, że nasze ciało zaczyna funkcjonować w sposób właściwy dla danej choroby od momentu sprzeciwu podświadomości. Wskazuję na ten sprzeciw podświadomości, że to odrzucone przez naturę wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Zygmunt Freud nazwał odkrytą przez niego psychikę podświadomością, czyli naturą. Naturę podświadomością nazwali oszuści bo natura to świadoma psychika oparta na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Wskazuję, że te emocje to psychika oparta na rozumie. Wskazuję na emocje zawarte w słowach kłamcy, że to agresywny, źle zachowujący się człowiek który w nie jego świecie nazywa narzucone przez niego słowa prawem i wiarą w Boga i żyje z okradania natury. To prawidłowe, że mózg wykazuje złodzieja i bandytę na zmienionej anatomii opartej na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy jakie ma z nabycia w mózgu.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz