sobota, 18 listopada 2017

WEWNĘTRZNA SIŁA

Wiele lat przesiedziałam w książkach o przekazach o sile jaką posługiwali się pierwsi ludzie. Znalazłam przekazy o ludziach posługujących się wewnętrzną siłą, że byli aż do XIX wieku. Odkryłam, że ci ludzie nie wiedzieli, że wraz z przejściem na inne słowa jak słowa na jakich oparta jest siła jaką się posługiwali tracili tą siłę. Zrozumiałam to z książek Psychologa Maxa Freedoma Longa i ze słów Biologa dr Tytusa Brighama który na Hawajach zajmował się badaniem roślin. Tytus Brigham był czterdzieści lat na Hawajach i widział że ludzie nazywani Kahunami posługiwali się jakąś siłą i nazywał ją siłą sprawczą. Dr Tytus Brigham mówi do Psychologa Maxa Freedoma Longa, że on jest zasłużonym człowiekiem nauki i nie chciałby ażeby go ośmieszono z powodu jego uważania, że Kahuni posługują się sprawczą siłą która uzdrawia, zmienia przyszłość na lepszą, chodzili po tysiąc stopniowej lawie, itd. Zrozumiałam po stanie w jakim znaleźli się ludzie na Hawajach posługujący się sprawczą siłą, że doszło do zmian w wyniku przyjazdu do nich białych ludzi którzy mówili, że wierzą w Boga. Opisujący o Kahunach Max Freedom Long mówi, że Kahuni słuchali opowieści białych ludzi o Jezusie i cudach jakie On robił i pomyśleli, że może ci biali znają większe możliwości cudów jak oni robili. Kahuni z czasem zauważyli, że ci chwalący się biali nie znają żadnej sprawczej siły i czekali aż biali wybudują kościoły bo myśleli, że im kościoły są potrzebne do wykonywania przez sprawczą siłę ich woli. Kahuni zobaczyli, że biali nie znają żadnej sprawczej siły, ale wtrącali się do życia żyjących na wyspie ludzi i Kahuni zaczęli w ukryciu wykonywać ich jak inni mówili cuda, że to magia. Max Freedom Long pisze, że Kahuni zaczęli chodzić do kościoła, a w inne dni uzdrawiali ludzi siłą sprawczą jaką mieli. Max Freedom Long opisuje też, że biali wprowadzili sądy i one zaczęły zamykać do więzienia za posługiwanie się magią. Zrozumiałam, że ci biali jacy przyjechali na Hawaje i wprowadzili swoje rządy to oszuści i że do dzisiaj zarządzają na ich słowach do oszukiwania. Pierwsi ludzie nie wiedzieli, że tracą siłę sprawczą wraz z wchodzeniem na słowa oszustów. Wskazuję na umysł oszusta w mózgu z nabycia na jakim funkcjonuje też na sile sprawczej, ale zadającej mu cierpienie i śmierć. Oszuści wprowadzili ludzi w energię zadającą im cierpienie i śmierć. Zauważyłam jak jeden z moich klientów mówił pomóż mi bo dawno spłaciłem kredyt, a oni ciągle wołają więcej i dzwonią z firm windykacyjnych i starszą moje dzieci i żonę, że zabiorą nam dom. Mój klient dał mi pełnomocnictwo, a bandyci w bankach mówią, że mam mieć od nich pełnomocnictwo. Od nich to znaczy na ich innych słowach. Występowałam w obronie ludzi przed sądami na mocy udzielanego mi pełnomocnictwa przez ludzi, ale oszuści wymagają ażeby mieć uprawnienia na ich słowach. Nie tylko ja nie mogłam zdać tych egzaminów opartych na słowach oszustów bo często tak było, że jechało nas na egzamin tysiąc osób i tysiąc nie zdało. Bolała mnie głowa od tych słów z energią oszustów. Zdałam kilka egzaminów a z pomocą mi przyszło ogłoszenie przez oszustów, że ludzie którzy mają wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym mogą otrzymać uprawnienia bez zdawania egzaminów. Na pewno sobie chcieli dać, a ja byłam tą osobą która miała wygrane w NSA i dostałam uprawnienia. Wskazuję w tym miejscu, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ode mnie nie chcą przyjąć, że to na słowach innych jak są w naturze mózgu i że to słowa oszustów. Mamy dzisiaj na ziemi rozpowszechnione wykonywanie woli ludzi, czyli myślenia w mózgu jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle o którym naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. Wskazuję na Fizyka prowadzącego program o Fizyce kwantowej który mówi, że energia natury nie daje się oszukiwać, a ja wskazuję, że ta energia jaka nie daje się oszukiwać oparta jest na mózgu który nie daje się oszukiwać bo słowa oszusta wprowadza na ludzki umysł na jakim oszust wypowiada inne słowa jak Ten Kto na Jego słowach nas stworzył.
Ludzie oszuści wprowadzili na ziemi ogromnie dużo zła wprowadzeniem, że ludzie są oparci na trzech osobach, że natura to podświadomość, że mamy sięgać do Nadświadomości jak pisze to Biochemik Maria Szulc, a ja porządkuję tą wiedzę nazwaniem Umysłu Natury Świadomością, a umysłu opartego na słowach oszusta Nieświadomością.
W naturze istnieje tylko Umysł świadomy i na nim oparta energia życia. Kłamca ma na swoim umyśle energię go uśmiercającą. Kłamcy znęcają się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania ich woli i na tym kłamstwie są na energii na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że mają zmienioną anatomię. Ta zmieniona anatomia to złoczyńca znęcający się na odczuwaniu i ten kto wykonuje jego wolę wchodzi w energię go uśmiercającą. Z odkryć naukowych wynika jakby wszyscy ludzie byli na energii ich uśmiercającej. Wskazuję, że emocje kochania to energia zawarta w słowach jakie są w naturze mózgu, a ludzie nauczyli się kochania na narzuconych przez nich słowach, lub uprawiają seks oparty na kłamstwie a to inna energia która zadaje odczuwaniu cierpienie i z czasem śmierć.
Ja widzę dużo mądrych ludzi a nie głupich na prawie ludzi i wierze w Boga. Przywracam ludzi na siłę jaką otrzymaliśmy od Stwórcy opartą na Jego słowach ażeby wiedzieli ażeby nigdy nie wychodzić z tych słów bo utraci się siłę i wejdzie w siłę uśmiercającą życie. Przekazy od ludzi poszukujących źródła mocy pierwszych ludzi mówią, że tą siłę sprawczą mają inteligentni ludzie. Ja wskazuję, że inteligentny człowiek ma wiedzę jaka jest w naturze mózgu i jest on oparty na rozumie. Wskazuję na słowa ludzi nauki którzy mówią o Albercie Einsteinie, że to niespotykana inteligencja. Ja wskazuję, że ta niespotykana inteligencja oparta jest na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ludzie poszukujący źródła mocy pierwszych ludzi nie znali odkryć naukowych jakie teraz są i ja je znam. Tak samo pisze w jego książce "Tajemna Wiedza w Egipcie" odkrywca Układu Genetycznego Pierwiastków Julian Ochorowicz, że ludzie w tamtym czasie mieli wszystkie odkrycia naukowe. Julian Ochorowicz pisze, że siłę jaką jest podświadomość trzeba rozżarzyć. Julian Ochorowicz uważał, że siła jaka jest w ludziach natury to podświadomość, a ja już wskazuję, że siła jaka jest w ludziach natury oparta jest na rozumie w mózgu na jakim człowiek jest świadomy. Julian Ochorowicz i ja też widać, że byliśmy w narzuconych słowach bo on mówi, że siłę trzeba rozżarzyć. Wskazuję ludziom opartym na rozumie, że ta siła oparta na rozumie pojawia się w człowieku sama jak w mózgu mamy rozum. Jak ją w sobie odkryjemy to mówmy jej co ma dla nas wykonać i ona to wykona. Ta siła sprawcza jest oparta na słowach jej Stwórcy i ona rozumie słowa człowieka wypowiadającego słowa Stwórcy. Mówi się o świadomości Chrystusowej, a ja wskazuję, że na niej nas stworzył.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz