niedziela, 26 listopada 2017

WOLA CZŁOWIEKA NIE MA SWOJEJ GŁOWY, A MA W GŁOWIE Z NABYCIA SWÓJ UMYSŁ OPARTY NA BRAKU ROZUMU

Nie tylko w telewizji można usłyszeć, że będzie się robiło przeszczep głowy, a również przeczytać w Google. Nie mówią i nie piszą na Czyją to głowę będą przeszczepiali głowę o której mówią, że to człowieka, a ja mówię, że nie ma głowy na woli człowieka. Człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Ten mózg odrzuca słowa wypowiadane przez człowieka na umysł oparty na braku rozumu. Ludzie prowadzący mojego Bloga, Twittera, Facebooka, Google pokazują mi, że ludzi którzy mają rozum prawie nie ma. Profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando, a co znaczy Mózg Dobroczyńcy i ja się z tego cieszę bo Mózg Dobroczyńcy jest oparty na rozumie jego Stwórcy. Ludzie prowadzący mojego Bloga, Twittera, Facebooka i Google kłamią, że nie ma ludzi opartych na rozumie bo już wszyscy by umarli, bo życie jest tylko na rozumie. Ludzie prowadzący mojego Bloga, Twittera, Facebooka i Google pokazują stan ludzi którzy nie mają rozumu. Brak rozumu mózg wykazuje na umyśle opartym na woli człowieka. Zatem lekarz który chce przeszczepić głowę chce przeszczepić człowieka z umysłu opartego na braku rozumu na umysł oparty na rozumie bo człowiek nie ma dwóch głów. Nie ma głowy na woli człowieka a jest głupi człowiek na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich ma się głowę.
Lekarz mówi, że będzie przeszczepiał głowę bo chce ażeby człowiek żył na energii opartej na słowach na jakich oparta jest głowa a ja wskazuję na mózg, że on odrzuca wolę człowieka na umysł w głowie oparty na braku rozumu i systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Bardzo mi się to podoba bo ludzie wybierają na swoich przywódców politycznych i religijnych ludzi i do nich powinni iść po głowę. Na słowach wybieranych przez ludzi przywódców wykonuje się ich wolę, a ci przywódcy siedzą w głowie jej Stwórcy która wykazuje wolę człowieka, że nie ma rozumu. Zastępcy Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 do początku roku 2013 mieli rozum bo im się zgadzało moje wskazywanie, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu są na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka są na energii śmierci, ale ludzie którzy nie mają rozumu usunęli ich i zatrudnili Dyrektor która od czasu do czasu przysyła mi pozdrowienia i inni ludzie tacy jak ona też na moje wskazywanie, że wykonywanie czynności na zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to wykonywanie czynności na energii uśmiercającej życie jaka wykonuje wolę człowieka kłamcy. Wskazuję, że mamy w Polsce ludzi opartych na rozumie i na braku rozumu i tak samo jest w każdym innym kraju. Na Uniwersytecie Carnegie Mellon też są ludzie oparci na rozumie i na braku rozumu bo oparci na rozumie przysyłali mi podziękowania na moje wskazywanie, że energia życia jest w słowach Stwórcy, a energia śmierci w słowach człowieka kłamcy a wymienili ich w tym samym czasie co Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce od czasu kiedy napisałam, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu.
Wskazuję, że oszuści nie przeszczepią swojego umysłu na jakim nie mają rozumu na umysł oparty na rozumie na jakim ma się głowę bo oszuści głowy nie mają a mają w głowie umysł oparty na braku rozumu. Ludzi z umysłem opartym na braku rozumu pewnego dnia w kaftanie bezpieczeństwa zawożą do zakładu psychiatrycznego bo psychika na umyśle opartym na braku rozumu jest głupia. Ludzie z chorymi narządami w ciele czekają aż umrze ktoś u kogo zachował się narząd oparty na rozumie ażeby mu go przeszczepić i o to samo wołają ludzie którzy mają krew jaka ich uśmierca na braku rozumu w mózgu.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz