niedziela, 19 listopada 2017

GRAWITACYJNA SIŁA WYKONUJE NASZĄ WOLĘ

W naturze wszyscy są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na woli Stwórcy. W inną grawitacyjną siłę weszli ludzie narzuceniem swojej woli. Na narzuconej przez człowieka woli człowiek wszedł w grawitacyjną siłę śmierci. W naturze wszechświata jest tylko energia życia oparta na woli Stwórcy, a grawitacyjna siła śmierci jest we wszechświecie od momentu wyrażania przez człowieka innej woli. Albert Einstein widzi grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że te sposoby myślenia ludzi to inna wola jak Stwórcy i mózg tą inną wolę wykazuje na drugim umyśle w mózgu. Odkryłam, że wraz z narzucaniem słów człowiek się znalazł na grawitacyjnej złej sile jaka wykonuje jego wolę i czyni mu zło. Prof. Tadeusz Kotarbiński i wielu mu podobnych mówi, że Bóg jest mściwy, a ja wskazuję, że Bóg mówi niech się dzieje wola Twoja. Naszą wolę wykonuje grawitacyjna siła. Grawitacyjna siła jest oparta na energii, a energia na słowach. Albert Einstein widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi stąd zapewne jego słowa, że chciałby poznać myśli Boga. Ja odkryłam, że te myśli Boga są w naturze mózgu i na nich jesteśmy na grawitacyjnej sile życia. Odkryłam też, że mózg wypowiadanie innych słów wprowadza na umysł oparty na wypowiadaniu innych słów na których człowiek wykonuje czynności na innych systemach neurologicznych i to na tych systemach neurologicznych jest oparta grawitacyjna siła śmierci. W wyniku odkrycia przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że nimi zajmują się systemy neurologiczne odkryłam, że te rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na nich człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych w jakich jest energia śmierci. Wskazuję, że ta energia śmierci jest w słowach kłamcy wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że tyle ma człowiek w sobie grawitacyjnej siły śmierci ile myślenia w drugim umyśle w mózgu na jakim oparta jest grawitacyjna siła śmierci. Umiał Stwórca stworzyć człowieka. Dobrze widzi profesor Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że natura mózgu to Mózg Dobroczyńcy. Dobrze zauważył profesor od Anatomii Człowieka że moja wola jest dobrą wolą bo przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to źli ludzie prowadzący Twittera wymazali u mnie nazwisko profesora. Pytam zatem ludzi mówiących jak Tadeusz Kotarbiński, że Bóg jest mściwy czy powinno pomagać się złym ludziom którzy u mnie z Twittera wymazali taką ilość ludzi o której na początku mojego pisania przysyłali mi zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu. Czy powinno pomagać się takim ludziom jak wykazujący u mnie na Blogu w tej chwili cztery osoby, a dokąd nie odkryłam, że kłamca ma złe emocje podawali bardzo dużo ludzi z około dwustu krajów świata, czy powinno się pomagać oszustom wykazującym kłamstwa w Google i tym którzy nie wpisują moich odkryć przywracających ludzi na dobre emocje i energię życia, czy powinno się pomagać ludziom prowadzącym Facebooka którzy wyprowadzili mnie ze strony na jakiej było u mnie pełno ludzi, a teraz pokazują, że nie ma chętnych do wchodzenia na moją stronę i wprowadzają ludzi których nie chcemy. To paskudztwo posuwa się do wprowadzania na moją stronę człowieka o którym podają tylko Jean Pierre bo wiedzą, że lubię zdjęcia ale Jean Pierre Zimmermanna a nie tego który nie proszony jest wpisany jako mój znajomy i tam już jest podane nazwisko, że to Perez. Ci paskudni ludzie czytają korespondencję prowadzoną pomiędzy ludźmi. Czy powinno się pomagać ludziom kościoła którzy wymyślili słowa do straszenia ludzi wymyślonymi przez nich przykazaniami i wydającymi zakazy wypowiadania słów jak Adamowi Bonieckiemu. Czy powinno pomagać się ludziom nazywającym słowa ludzi prawem do natury. To sprawiedliwość, że człowiek jest oparty na sile jaka wykonuje jego wolę. Ja przywracam ludzi na energię życia, a źli ludzie występują przeciwko mnie i oskarżają mnie wymyślonymi przez nich słowami. Wczoraj oglądałam program z Aktorem Janem Englertem i prowadząca pokazała jego córkę jak mówiła same piękne słowa o swoim Ojcu, a Jan Englert mówi, że przynoszą mu gazety w których piszą jak to źle on żyje ze swoją córką. Ludzie kłamcy to paskudni ludzie. Ci paskudni ludzie mają swoją grawitacyjną siłę jaka wykonuje ich wolę. Paskudni ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że trzeba Go prosić jak nie chce się cierpieć. Paskudni ludzie nazywający prawem dla natury ich słowa mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a nie pokazują jak na ich prawie stworzyli genetykę.
Napisałam wcześniej o naszej wewnętrznej sile. Wskazuję, że ta wewnętrzna siła jest oparta na naszym stanie świadomości i że siła wykonuje nasze słowa jeśli z nią się połączymy swoją świadomością. Zwracam uwagę na ludzi chodzących po ogniu na ich skupienie, a co jest połączeniem stanu świadomości z wewnętrzną siłą. Powtarzajmy, że wykonujemy czynności dobra i rzeczywiście je wykonujmy bo psychika to grawitacyjna siła życia oparta na umyśle świadomym w naturze mózgu. Wskazuję, że psychika wykonująca słowa oparte na kłamstwie leży w szpitalu psychiatrycznym i we wszystkich innych szpitalach słaba oparta na ograniczonym myśleniu wprowadzonym do mózgu przez kłamcę. Wskazuję na energię śmierci o jakiej Albert Einstein mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, że zajmuje się wykonywaniem woli ludzi na jakiej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że grawitacyjna siła oparta na woli człowieka prowadzi go na cmentarz. Cierpienie i śmierć to zła grawitacyjna siła wykonująca wolę człowieka złego. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia jaka weszła na człowieka na narzuconym przez niego myśleniu jakie ma w drugim umyśle w mózgu i że to zły człowiek. Wskazuję na wstrętnych ludzi nauki którzy lekceważą to co wykazuje mózg. Lekceważą i mają w sobie energię opartą na ich słowach jakimi lekceważą w mózgu na ich umyśle kłamcy wypowiadającego inne słowa jak Ten Kto dał im życie.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz