sobota, 18 listopada 2017

SŁOWA I OPARTA NA NICH ENERGIA ŻYCIA LUB ŚMIERCI

Energia życia lub śmierci jest w systemach neurologicznych. Energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje w drugim umyśle w mózgu opartym na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje słowa wykazywane przez mózg że to słowa wypowiadane inne jak są w naturze mózgu. Wtedy to w reakcji na to moje odkrycie przyszedł do mnie w roku 2013 później wybrany Ministrem Sprawiedliwości człowiek i powiedział, że jest zainteresowany moim odkryciem, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci na wykonywaniu słów ludzi władzy i kościoła.  Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Poprzedni Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia przysłali mi w roku 2011 każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu przysyłali do mnie co jakiś czas zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to żeby ludzie przeszli na słowa na jakich żyją. Wskazuję, że ludzie władzy wiedzą, że na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a na systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci, a ludzie którzy przyznali Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności niby nie wiedzą i nie wie ogromna ilość ludzi nauki mówiąca, że zajmuje się biologią. Ludzie zajmujący się biologią nie widzą, że nie ma biologii na słowach opartych na kłamstwie na jakich wykonuje się wolę ludzi i nie widzą, że wykonywanie woli ludzi jest na energii uśmiercającej życie. Ludzie nazywający siebie naukowcami potrafią mówić jak w programie "Zagadki wszechświata", że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Fizyk prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że energia natury nie daje się oszukiwać, a naukowcy w programie "Zagadki wszechświata" mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Co to za naukowcy którzy nie widzą, że ludzie którzy mówią, że ich słowa są dla natury prawem i że natura należy do nich to oszuści. Czy ci naukowcy nie wiedzą, że ludzie mówiący, że ich słowa są dla psychiki prawem nie stworzyli psychiki, a zatem to oszuści, a mówią o Tym Kto stworzył mózg, że stworzył go na słowach do oszukiwania. Ludzie zanoszą oszustom pieniądze za prowadzenie ich w cierpienie i śmierć. Nie ma możliwości modlenia się do Boga na słowach Boga. Słowa na jakich modli się do Boga zna oszust któremu Stwórca zmienił energię na wykonującą słowa oszusta.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz