czwartek, 16 listopada 2017

ZMIENIONA ANATOMIA ZA JAKIEJ ODKRYCIE NEUROBIOLOG ERIC KANDEL OTRZYMAŁ NAGRODĘ NOBLA TO ENERGIA BEZ UCZUĆ ZAWARTA W SŁOWACH BANDYTY

Ludzie, którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłosili, że ta zmieniona anatomia to energia w której nie ma uczuć zawarta w słowach bandyty. Ludzie którzy znają biologię wiedzą, że jest oparta na uczuciach. Ludzie którzy znają biologię wiedzą, że nie jest biologią energia oparta na słowach kłamcy jakie mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu. Energia bez uczuć zadaje cierpienie psychice opartej na uczuciach oszukiwaniem psychiki opartej na uczuciach. Psychika oparta na uczuciach to natura oparta na słowach w mózgu opartych na prawdzie na jakich oparty jest rozum. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na umyśle opartym na braku rozumu na jakim człowiek ma zmienioną anatomię na energię bez uczuć. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że wykazuje mózg, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to zjawił się u mnie później wybrany Ministrem od wymierzania naturze Sprawiedliwości człowiek, zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że zdrowia i życia chcą Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że na energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a na słowach narzuconych jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności to złodziej i bandyta bez uczuć.
Ludziom przyzwoitym wskazuję, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i że człowiek na narzuconych słowach ma zmienioną anatomię.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla w roku 2000. O odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon przeczytałam w roku 2004. W roku 2011 otrzymałam pisma z wyrazami szacunku i uznania od Zastępców Dyrektora w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i otrzymywałam od nich pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję do roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. 

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz