środa, 29 listopada 2017

WOLA STWÓRCY TO WOLA DOBROCZYŃCY, A WOLA CZŁOWIEKA TO WOLA ZŁOCZYŃCY

Każda wola wyrażona jest słowami. Na woli Stwórcy wszystkie stworzenia wykonują czynności dobra. Umysł na jakim wykonuje się czynności zła jest w mózgu od momentu wypowiadania przez ludzi słów jakimi wyrażają wolę czynienia zła. Od momentu wyrażania przez ludzi woli czynienia zła ludzie mają systemy neurologiczne na jakich wykonują ich wolę czynienia zła i z tej energii są przebudowani na złoczyńców. Doskonały Stwórca stworzył na Jego rozumie Doskonałych ludzi, a to paskudztwo pokazuje na moim Blogu, że tylko kilku ludzi nie chce być złoczyńcami, na Twitterze wymazali nazwisko profesora Budowy Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy, a z Facebooka mnie wyprowadzili ażeby ludzie nie dowiadywali się, że bandyci wymyślają słowa jak ludziom zadać cierpienie i śmierć. Ludzie nazywający siebie biologami milczą na moje ponad 5300 artykułów, milczą ludzie kościoła opowiadający o dobru, milczą ludzie władzy opowiadający o dobru, milczy wymiar sprawiedliwości któremu piszę, że słowa zapisane że to prawo ludzi to słowa złodziei i że wygrywałam wszystkie sprawy w sądach dokąd nie powiedziałam, że to na słowach jakie są w naturze mózgu. Milczą dziennikarze albo piszą do mnie, że to co piszę jest niepożądane i że są przekonani, że wszyscy ludzie wyrzucają to co ja piszę do kosza na śmierci. Ci nikczemni ludzie mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa ażeby ich wybawił z energii zadającej cierpienie i śmierć na jakiej wykonują swoje słowa jakimi wydają psychice nakazy wykonywania ich słów. Nie doczekają się. Bandyci chcieliby ażeby Stwórca życia wyciągał ich z energii śmierci opartej na ich słowach.

                                                                                                       Barbara Paul
                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz