niedziela, 19 listopada 2017

GRAWITACYJNA SIŁA OPARTA JEST NA ENERGII ZAWARTEJ W SŁOWACH

Grawitacyjna siła życia oparta jest na energii zawartej w słowach Stwórcy. Energia zawarta w słowach Stwórcy to kod genetyczny o jakim jego odkrywcy mówią, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Mordercy na pewno nie pozwolili ogłosić, że te zapisy są w naturze mózgu i że są to słowa Stwórcy. Te czynności wykonywane na energii zawartej w słowach Stwórcy to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i na niej oparta jest budowa człowieka na systemach neurologicznych. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to budowa człowieka z energii jaka jest w systemach neurologicznych wykonujących wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Ci ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu wykonują czynności uśmiercania życia opartego na ich woli zawartej w ich słowach. Mózg wykazuje to wypowiadanie innych słów, że to rozbieżne cele wypowiadającego inne słowa. Natychmiast zjawił się u mnie wypowiadający inne słowa jak napisałam, że rozbieżne cele wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów. Ten lub ci którzy go przysłali chcieli się dowiedzieć kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni zobaczyłam reakcję wypowiadających inne słowa, że przyszło pismo z podpisem nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia, że ona chce śmierci, a jej dwaj poprzednicy chcieli życia ludzi. Życia ludzi chcieli też ludzie którzy przysyłali mi pisma z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon a od tego samego dnia przestały przychodzić do mnie podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom którzy chcą uśmiercać życie i na to wskazał, a przekazy z tamtych czasów pokazują jakimi mordercami byli ludzie bo brakowało drzew na krzyże. Ludzie pracujący w wymiarze sprawiedliwości zajmują się słowami i też chcą uśmiercać bo nie są tak głupi ażeby nie wiedzieli, że psychiki ludzie władzy nie stworzyli. Przez wszystkie lata pisałam do ludzi w wymiarze sprawiedliwości, że moi klienci cierpią na wykonywaniu słów zapisanych, że to prawo ludzi. To prawo ludzi nie pokazuje jak stworzyli człowieka i mienie jakie jest w naturze o którym mają zapisane, że to ich mienie. Ludzie kościoła to widzą i przyjmują ukradzioną Stwórcy ziemię przez złodziei i przyjmują kradzione ludziom pieniądze. W naturze mózgu mamy słowa Stwórcy i na nich jesteśmy przyzwoitymi ludźmi wykonującymi czynności dobra. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo jasno widzę słowa mordercy w ustanowionym prawie. Myślałam, że Sędziowie chcą dobra, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża, ale wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to na wykonywaniu słów jakie mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu o jakim naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. Ja wskazuję dla naukowców że biologia oparta jest na rozumie, a drugi umysł w mózgu to nie jest biologia bo jest oparty na braku rozumu. Psychika oparta na rozumie to biologia, a psychika oparta na braku rozumu to psychika oszusta. Prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że przed nami gra o najwyższą stawkę jaką jest energia rzeczywista i że energia nie daje się oszukiwać, a ja wskazuję, że oszust ma swoją energię na jakiej ma zmienioną energię na wykonującą słowa oszusta. Wskazuję jak Iwan Pawłow spowodował, że pies zaczął wykonywać jego wolę głodzeniem go i zamykaniem aż zmusił psa na przejście na zmienioną u Iwana Pawłowa energię jaką ma w sobie złoczyńca. Iwan Pawłow za to uczynione psu zło otrzymał Nagrodę Nobla. Oszuści kościoła stosują przemoc na Księdzu Adamie Bonieckim ażeby przeszedł na energię jaką mają w sobie złoczyńcy. Adam Boniecki ma twarz dobroczyńcy. Złoczyńcy mówią, że Stwórca nie umiał stworzyć ciała, a ja mówię, że umiał i nawet umiał zmienić ciała w ludziach kłamcach na energię zawartą w słowach złoczyńcy. Ktoś kiedyś musiał się znaleźć taki jak ja kto poznał wszystkie odkrycia naukowe i umiał oddzielić tak jak mózg słowa kłamcy od słów Prawdomównego jakie są w naturze mózgu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla bo ci którzy przyznają są złoczyńcami. Trzeba zobaczyć za wypowiadanie jakich słów ludzie otrzymują Nagrody Nobla i że jeśli są to słowa oparte na kłamstwie to mają zmienioną anatomię na energię zawartą w słowach kłamcy i jest to morderca życia.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz