środa, 15 listopada 2017

ZŁOCZYŃCA TO NARZUCAJĄCY SŁOWA, A OFIARA TO SŁUŻĄCY ZŁOCZYŃCY

W szpitalach psychiatrycznych leżą psychicznie chorzy ludzie na narzuconych słowach i na wykonywaniu narzuconych słów. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej a ja odpowiedziałam bo ich okradli. Wskazuję że ażeby psychika cierpiała to musi wykonywać słowa złoczyńcy. Narzucający słowa zachorował psychicznie bo wprowadził psychikę na narzucone słowa na jakich stał się psychopatą, a wykonujący słowa psychopaty cierpi. Cierpiący zgodził się na wykonywanie słów psychopaty i na tym zgodzeniu się zachorował psychicznie. Przykład w Polsce oszukiwanej Posłanki z partii "Platforma Obywatelska" przez Posła z partii "Prawo i Sprawiedliwość" pokazuje, że do oszukiwania, że się kocha doszło na narzuconych słowach i do cierpienia doszło na zgodzeniu się z oszukiwaniem że się kocha. Zwróciłam moją uwagę na częste powtarzanie przez ludzi, że chcą ażebym im wygrała sprawę i prowadziła ich sprawy zgodnie z prawem i wtedy postanowiłam zlikwidować swoją działalność bo nie mam zamiaru prowadzenia spraw na słowach oszustów.
Psychika w naturze jest wolna i szczęśliwa na słowach jakie są w naturze mózgu. Psychika weszła w cierpienie na narzuceniu słów do oszukiwania i na zgodzeniu się na wykonywanie słów oszusta lub oszustów i to całe odkrycie przeze mnie funkcjonowania człowieka. Funkcjonowanie człowieka na energii Stwórcy to psychika wolna i szczęśliwa. Psychika wolna i szczęśliwa utraciła wolność i odczuwanie szczęścia na narzuceniu słów przez oszusta i na zgodzeniu się na wykonywanie słów oszusta. Psychika wolna i szczęśliwa jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i utraciła wolność i odczuwanie szczęścia na energii innej jak jest w układzie genetycznym pierwiastków. Psychika która wyszła z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków weszła w uzależnienie od energii zawartej w słowach opartych na kłamstwie. Nikt z ludzi się nie doczeka ażeby Stwórca go wybawił z energii opartej na słowach do oszukiwania i z energii na jakiej człowiek zgodził się na wykonywanie słów oszusta.
                                                                                                   Barbara Paul
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz