czwartek, 16 listopada 2017

ZMIENIONA BIOLOGIA NA UMYSŁOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH LUDZI

Człowiek to psychika oparta na rozumie w mózgu. Inną psychikę mózg wykazuje na wypowiadaniu innych słów na jakich psychika jest oparta na umysłowej chorobie. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i powołanym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Skonstruowany przez Stwórcę mózg odrzuca narzucone myślenie na umysłową chorobę i zmienił energię na jakiej wykonuje czynności człowiek na energię zawartą w słowach kłamcy. Sztaby naukowców na całym świecie niby nie wiedzą, że słowa na jakich wykonuje się wolę ludzi to nie jest biologia. Serdecznie pozdrawiam ludzi którzy znają genetykę i są Obserwatorami u mnie na Twitterze. Wskazuję na nikczemność ludzi za otrzymanie życia od Stwórcy, że wymazali u mnie na Twitterze ludzi o których na początku mojego pisania zawiadamiali mnie, że mam pierwsze miejsce na Twitterze w nie jednym tygodniu. Wskazuję na nikczemność ludzi za otrzymanie życia od Stwórcy którzy na moim Blogu wykazują kilkunastu ludzi, a kiedy zaczynałam pisać od pierwszego dnia byli ludzie z różnych krajów świata. Wskazuję na nikczemność ludzi którzy dla biologii ustanowili ich słowa prawem i wiarą w Boga na jakich zrobili z ludzi umysłowo i psychicznie chorymi zwijającymi się z bólu ciała na wykonywaniu czynności na narzuconych słowach. Wskazuję na nikczemność ludzi przyznających Nagrody Nobla którzy ukrywają, że zmieniona anatomia to energia śmierci oparta na umysłowej chorobie i że człowiek na wykonywaniu czynności na tej zmienionej anatomii robi się głupi i uśmierca swoje życie.
Ludzie na zmienionej anatomii to nie jest biologia, a wynaturzeni ludzie.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz