środa, 15 listopada 2017

KŁAMCA WYMYŚLIŁ MYŚLI DO ZADAWANIA CIERPIENIA

Myśli jakie są w naturze mózgu są myślami dającymi odczuwanie radości i szczęścia. Mózg odrzuca myśli zadające cierpienie na drugi umysł w mózgu o jakim naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. Ten umysł zadający cierpienie to umysł złoczyńcy ze zmienioną anatomią na złoczyńcę. W naturze nie ma myśli do zadawania cierpienia i dobrze wiedzą Naukowcy którzy odkryli, że mamy Mózg Dobroczyńcy. Adolf Eichman mówił, że zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził ludzi wagonami na śmierć. To prawo Adolfa Hitlera i wszystkich innych kłamców to prawo złoczyńców zadających psychice cierpienie a ciału śmierć. Mordercy wykazują w tej chwili na moim Blogu, że tylko dwie osoby są zainteresowane myśleniem Stwórcy na jakim psychika jest szczęśliwa, a ciało zdrowe. Z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryłam, że wykazywane przez mózg narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i kiedy to napisałam to natychmiast zjawił się u mnie na początku roku 2013 człowiek później wybrany Ministrem Sprawiedliwości. Powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą, a gdyby był to kupiłby jakąś książkę a żadnej nie kupił bo jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia, że w systemach neurologicznych wykonujących słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu jest energia życia, w w systemach neurologicznych wykonujących słowa kłamcy jest energia uśmiercająca życie. Reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia i za dwa dni zostali usunięci i z reagującego Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu przestały przychodzić do mnie podziękowania. Dobrze, że nie postanowili przybić mnie do krzyża. Napisałam tak do Naczelnego Sądu Administracyjnego, że wystąpienie o zabranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach jakie są w naturze mózgu to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża. Odbierałam wszystkie pieniądze złodziejom przy pomocy mojego myślenia na jakim widzę słowa złodzieja nazwane prawem. Przyznałam się bo chciałam ażeby przestali zadawać ludziom cierpienie. Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi po pomoc a mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam bo ich okradli, a psychika jest oparta na uczciwości. Powiedziałam, że złodziei też ma na oddziale i często leżą naprzeciw siebie złodziej okradający zgodnie z prawem i okradziony zgodnie z prawem. Powiedziałam, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że natura mózgu odrzuca wypowiadanie i wykonywanie słów kłamcy na systemy neurologiczne zadające psychice cierpienie i śmierć.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie ogłosili, że to cierpiąca psychika wykonująca słowa złoczyńcy. Wskazuję, że na wykonywaniu przez ludzi czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się słowa kłamcy psychika cierpi i umiera. Wskazuję, że inne prawo jak Stwórcy założyli na ziemi złoczyńcy i mają oni psychikę chorą na schizofrenię i ludzie wykonujący ich słowa zadające cierpienie też są chorzy na schizofrenię. Dlatego widziałam ich w szpitalach psychiatrycznych, że leżą razem chorzy na schizofrenię. Są różne odmiany psychicznej choroby i opartego na odczuwaniu ciała i nadane są im nazwy chorób jak m.in. Alzheimera. Prawo oparte jest na słowach i psychika oparta jest na słowach. Złoczyńcy nie ogłaszają ludziom, że psychika jest oparta na słowach i że na innych słowach cierpi i umiera. Naukowcy mówią, że dla nich zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że na nim oparte jest prawo ludzi i prawo kościoła i że są to złoczyńcy ze zmienioną anatomią na opartą na wykonywaniu myśli złoczyńcy.
Zmieniona anatomia to twarz potwora jaką widzą Naukowcy w programie "Album nazistów" że ma ludzką twarz a powinien mieć twarz potwora. Ja wskazuję, że twarz potwora jest nałożona na ludzką twarz jaką mamy w naturze i że ta nałożona twarz jest wykonana z energii opartej na słowach złoczyńcy jakie ma w mózgu z nabycia.
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz