sobota, 11 listopada 2017

PSYCHIKA NA ENERGII ŻYCIA JEST WIECZNA

Natura psychiki to wieczna energia. To tą wieczną energię widzi Fizyk prowadzący program o energii kwantowej. Fizyk kwantowy mówi, że energia rzeczywista nie pozwala się oszukiwać, a ja wskazuję na mózg, że on nie pozwala się oszukiwać bo słowa do oszukiwania wprowadza na umysł oparty na słowach do oszukiwania oparty na energii uśmiercającej psychikę. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia uśmiercająca psychikę wykonująca słowa mordercy. Słowa mordercy to słowa oszusta. Mordercy pokazują w Google, że nie wpisują moich odkryć, że są mordercami życia. oszukują na moim Blogu, że tylko kilku ludzi nie chce być mordercami, to samo na Twitterze i na Facebooku. Ci mordercy oszuści wymazują ludzi którzy nie chcą być mordercami, a na Facebooku wyprowadzili mnie ze strony gdzie tysiące ludzi było i chciało wejść na moją stronę i wprowadzili mnie na stronę na której pokazują, że nie ma chętnych do wejścia na moją stronę. Oszuści mordercy na Twitterze pisali do mnie, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam, że są mordercami pokazują tak samo jak na Blogu, że jakby ponad 99,99% ludzi chce być mordercami.
Co dzieje się z psychiką która nabyła energii uśmiercającej życie widać w szpitalach, zakładach psychiatrycznych, zakładach opieki i dla bezdomnych, że jest umysłowo chora. Na energii opartej na umysłowej chorobie psychika odchodzi ze świata opartego na energii życia, ale dalej żyje po śmierci, ale tylko na narzuconych słowach na jakich dalej cierpi. Medycyna widzi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i w chorobie psychicznej jaką jest schizofrenia podają, że to najczęściej wiek około 25 lat. Mordercy trzymający krzyże z Jesus Daily pokazują mi straszne kalectwo dzieci wskazując, że przyszły od Boga, a ja wskazuję, że ich kalectwo i psychiczna choroba mają oparcie w ich słowach z nabycia w mózgu. Ludzie dalej cierpią na energii opartej na ich słowach jakimi oni zadają cierpienie i mają zapewnione to cierpienie i śmierć na tak długo jak długo będą mieli w mózgu słowa przez nich narzucone. Naukowcy odkryli, że człowiek w stanie śmierci klinicznej przyjmuje wiedzę. Ja wskazuję, że wiedza to energia życia zawarta w słowach Stwórcy. Zatem jak nabywa człowiek odpowiedniej ilości wiedzy jaka jest w naturze to ożywa i s powrotem przychodzi do świata z energią życia.
Natura to psychika tylko z energią życia. Energię życia mamy na wypowiadaniu i wykonywaniu słów z energią życia.
Mordercy w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg, a mordercy nazywający ich słowa prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że genetyka to energia zawarta w słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a zmieniona anatomia to energia zawarta w słowach mordercy wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie. Mordercy prowadzący internet zawiadamiają mnie co chwilę, że mój komputer nie jest chroniony i od czasu do czasu zabierają mi możliwość pisania, a powinni zawiadomić, że skoro komputer nie jest chroniony to trzeba mi oddać pieniądze brane za korzystanie z internetu. Za czynienie zła bierze pieniądze złodziej i on ma zmienioną anatomię na energię na jakiej jest złodziejem. Złodziej jest bandytą znęcającym się na psychice od której wymusza płacenia za czynienie jej zła.
                                                                                                         Barbara Paul




















     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz