wtorek, 21 listopada 2017

DIABŁY NIE POWIEDZIELI, ŻE ANATOMIA JEST OPARTA NA SŁOWACH STWÓRCY, A ZMIENIONA NA SŁOWACH DIABŁA

Kod genetyczny to anatomia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa Stwórcy. Na słowach Stwórcy jest oparta budowa człowieka. Zmieniona anatomia też jest oparta na słowach, ale człowieka diabła. Diabły cicho siedzą na odkrycia naukowe dowodzące, że są diabłami i na moje odkrycia wskazujące, że anatomia oparta na słowach Stwórcy to energia życia, a zmieniona anatomia to energia śmierci oparta na słowach człowieka diabła. Diabły od czasu do czasu przysyłają mi pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jak do nich piszę, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie. Jak w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia byli Dyrektorzy którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od roku 2011 do roku 2013 przysyłali zapytania czego od nich oczekuję to ich usunęli, a  na Uniwersytecie Carnegie Mellon biorącym udział w odkryciu spowodowali, że od nich przestały do mnie przychodzić podziękowania na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jest energia życia a w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi kłamców jest energia śmierci. Diabły wprowadzili wczoraj w Google wiadomość, że moją książkę "Nasza Boskość" można kupić na Allegro za 5 złotych, a jak się wejdzie w tą wiadomość to jest napisane, że takiej oferty nie ma. Diabły nienawidzą Stwórcy i ludzi wypowiadających Jego słowa. Ludzie kościoła mówią, że diabeł jest niewidzialny, a diabły mówiące, że nie ma Boga a ich słowa są dla natury prawem i wiarą w Boga są widzialni. Wskazuję ludziom, że zanoszą pieniądze diabłom którzy opracowują ich uśmiercanie.
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz